Objednací kód: 9773553,Part No.: NS-777 BLACK,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
Je nám líto,
ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.
Popis
3 pásma, basreflex, 30 - 35.000 Hz, 6 Ohm, 100 W trvalý příkon, 250 W špičkový, citlivost 89 dB, 2 × 20 cm PMD basový reproduktor, 13 cm středotónový , 2,5 cm vrchlíkový výškový, magnetické stínění, 24,4 kg
Více informací
Od roku 1887, kdy začala vyrábět jazýčkové varhany, se společnost Yamaha v Japonsku (pak Nippon Gakki Co., Ltd.) stala největšími světovými výrobci mnoha řad hudebních nástrojů a vedoucím producentem audio/video produktů, polovodičů a dalších počítačových součástek, sportovních potřeb, domácích spotřebičů a nábytku, speciálních kovů, obráběcích strojů a průmyslových robotů.
Yamaha nyní vlastní 44 dceřiných společností a zastoupení na zahraničních trzích, spolu s mnoha spřízněnými společnostmi v Japonsku.
Kromě toho Yamaha vlastní a provozuje unikátní střediska po celém Japonsku, aby zlepšila volnočasové a kulturní aktivity svých zákazníků. Yamaha také nabízí možnost studia hudby, možnosti pro prezentaci svých vlastních skladeb a podporuje mnoho hudebních aktivit.
V roce 1966 byla založena Hudební nadace Yamaha, což nastartovalo spoustu hudebních aktivit po celém světě, včetně Hudebních škol Yamaha a programu Junior Original Concert. Silný závazek prosazovat a podporovat hudební vzdělání a popularizovat hudbu - to jsou jedny z nejdůležitějších prvků, které odlišují společnost Yamaha od svých konkurentů.
Snahou Yamahy je vytvářet produkty a služby, které uspokojí rozdílné potřeby a touhy lidí po celém světě. Výrobky a služby Yamaha jsou uznávány po celém světě pro svou skvělou akustickou kvalitu, konstrukci, technologie, řemeslné zpracování a služby orientované na zákazníka. Tyto produkty a služby pod značkou Yamaha jsou vysoce ceněné velkým množstvím odborníků, institucí, podnikatelů v průmyslu a zákazníků a koncových spotřebitelů.
Naše firemní filozofie je zakotvena v našem zákaznicky orientovaném řízení a provozu; v poskytování produktů a služeb vynikající kvality; v pokračujícím úsilí v rozšíření našich stávajících trhů a nalézání nových trhů; v posílení výzkumu a vývoje v oblasti dlouhodobého plánování; v závazku péče o koncové uživatele prostřednictvím ještě lepších poprodejních služeb; v pokračování globalizace podnikání společnosti Yamaha; v podpoře pozitivního růstu prostřednictvím diverzifikace.
Elementární podnikové cíle společnosti se odráží ve všem, co Yamaha dělá, což má přispět k obohacení kvality života lidí po celém světě.