Nenechte se zaskočit nepředvídatelnými událostmi!
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
• Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako záruka výrobce.
• Plynule navazuje na zákonnou záruku.
• Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců.
• Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
• Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
• Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
• V případě neopravitelnosti za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
V případě, že se v průběhu pojištění vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů. Následně Vám jej dopravíme až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte. Kompletně je hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.
Pokud se rozhodnete zařízení prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.
Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
• Předsmluvní informace pro FO
• Informace o pojistných produktech pro FO
• Všeobecné pojistné podmínky pro FO
• Předsmluvní informace pro FO (mobilní telefony)
• Informace o pojistných produktech pro FO (mobilní telefony)
• Všeobecné pojistné podmínky pro FO (mobilní telefony)
• Předsmluvní informace pro PO
• Informace o pojistných produktech pro PO
• Všeobecné pojistné podmínky pro PO
• Oznámení o ochraně osobních údajů
Lehké zavadění o kabel a notebook letí ze stolu dolů, tlačenice v autobuse, po které zmizel z Vaší tašky fotoaparát. Tyto malé chvilky nepozornosti či nešikovnosti Vás mohou snadno připravit o zařízení za mnoho tisíc korun. Pojištění náhodného poškození a odcizení (PNPO) dokáže následky těchto nepříjemných okamžiků zmírnit.
• Kryje případy náhodného poškození výrobku a jeho odcizení.
• Platí ihned po zakoupení přístroje.
• K dispozici ve variantách na 1 nebo 2 roky
• Zaplatíme za Vás náklady na opravu (až do výše pořizovací ceny zařízení).
• V případě, že je přístroj neopravitelný či odcizený, za Vás zaplatíme náklady na nový produkt se srovnatelnými parametry (až do výše pořizovací ceny toho původního).
• Spoluúčast 15% z výše plnění v 1. roce a 25% v druhém roce trvání pojištění.
V případě, že v průběhu PNPO dojde k náhodnému poškození nebo odcizení zařízení, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
Je-li poškozené zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů a zařízení Vám bude vyměněno za zcela nové. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.
Opravený, případně vyměněný výrobek dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nový výrobek platí pojišťovna přímo výrobci, případně servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.
V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.
ANO | NE |
---|---|
Pád | Úmyslné poškození výrobku |
Vniknutí kapaliny do elektronických částí | Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci |
Mechanické poškození (i dětmi a zvířaty) | Odcizení výrobku, který byl volně odložený |
Loupež za použití nebo pohrůžky násilí | Odcizení z auta, pokud byl přístroj zvenčí vidět |
Krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru | Odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR |
Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
• Předsmluvní informace pro FO
• Informace o pojistných produktech pro FO
• Všeobecné pojistné podmínky pro FO
• Předsmluvní informace pro PO
• Informace o pojistných produktech pro PO
• Všeobecné pojistné podmínky pro PO
• Oznámení o ochraně osobních údajů
Doba "nezničitelných" tlačítkových telefonů je dávno pryč. Incident končící prasklým displejem telefonu zažil už na vlastní kůži každý čtvrtý uživatel. Bohužel vyměnit prasklý displej je dnes často stejně nákladné jako pořízení nového telefonu. Daleko větší škody pak může napáchat krádež telefonu spojená s případným zneužitím Vašich dat. Pojištění mobilního telefonu nepříjemným situacím nezabrání, ale dokáže si poradit s jejich následky.
• Kryje případy náhodného poškození či jeho odcizení.
• Platí ihned po zakoupení přístroje.
• Zahrnuje ochranu proti zneužití dat či volacího času.
• Kryje rozbití displeje či dotykové části následkem pádu.
V případě, že v průběhu pojištění dojde k náhodnému poškození nebo odcizení přístroje, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
Hodnota mobilních zařízení po nákupu rapidně klesá. V rámci PMZ však od nás, v případě zcizení či poškození Vašeho zařízení, i po dvou letech získáte více než polovinu jeho původní hodnoty, a to při spoluúčasti pouhých 10%.
Je-li zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.
V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.
Opravené, případně vyměněné mobilní zařízení dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nové zařízení platí pojišťovna přímo výrobci či servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.
ANO | NE |
---|---|
Pád | Úmyslné poškození výrobku |
Vniknutí kapaliny do elektronických částí | Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci |
Mechanické poškození (i dětmi a zvířaty) | Odcizení výrobku, který byl volně odložený |
Loupež za použití nebo pohrůžky násilí | Odcizení z auta, pokud byl přístroj zvenčí vidět |
Krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru | Odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR |
Prasklý displej |
• Předsmluvní informace STANDAR pro FO
• Informace o pojistných produktech STANDARD pro FO
• Všeobecné pojistné podmínky STANDARD pro FO
• Předsmluvní informace STANDARD pro PO
• Informace o pojistných produktech STANDARD pro PO
• Všeobecné pojistné podmínky STANDARD pro PO
• Předsmluvní informace TOP pro FO
• Informace o pojistných produktech TOP pro FO
• Všeobecné pojistné podmínky TOP pro FO
• Předsmluvní informace pro TOP PO
• Informace o pojistných produktech TOP pro PO
• Všeobecné pojistné podmínky TOP pro PO
• Oznámení o ochraně osobních údajů \
Zakoupením produktu získáte výhody, které vás ochrání v případě poškození jízdního kola po dobu 12 měsíců od nákupu:
Cyklo Asistance pomáhá vyřešit neočekávaná a nemilá překvapení spojená s nehodou na cestách po České Republice. Cyklo Asistance je určena pro koncové spotřebitele (nikoliv pro firemní klientelu). Na tento produkt se nevztahuje žádná spoluúčast.
STANDARD – pro jednotlivce, kryje až 4 kola RODINA – pro celou rodinu, kryje až 4 osoby a 8 kol.
Cyklo Asistance je možné zakoupit opakovaně! JEDNOTLIVEC 379 Kč/rok, RODINA 599 Kč/rok Pojištění vybité baterie: JEDNOTLIVEC 119 Kč/rok, RODINA 199 Kč/rok
Po zakoupení Cyklo Asistance jednoduše registrujete pojištění kola zasláním identifikačních údajů (značka, sériové číslo) nejpozději do 5 pracovních dní na e-mailovou adresu: [email protected]. Po potvrzení registrace můžete okamžitě začít službu využívat.
V případě, že se vám v průběhu platnosti Cyklo Asistence stane nehoda či porucha, následkem čehož nemáte pojízdné kolo, zavoláte na speciální linku pro cyklisty (+420 283 002 828) a sdělí operátorovi: číslo smlouvy, identifikační údaje, detailní popis nehody s přesnou polohou místa, kde se nachází. Operátor ihned poté vyšle odtahovou službu do místa určení a informuje vás o době jejího příjezdu.
Náklady na odtah nepojízdného kola a odvoz zákazníka hradí pojišťovna, a to do výše 2.000 Kč. Zákazník může využít tuto službu třikrát!
Pojistné podmínky ke stažení.
Díky této službě obdržíte kolo seřízené. To ale není vše, kolo přepravujeme v naší speciální tvrzené krabici. Je kvalitně zabezpečené proti poškození a rozladění během přepravy. Veškeré části a součásti jsou pečlivě dotaženy a promazány profesionálním mazivem Morgan Blue.
V nabídce T.S.BOHEMIA a.s. naleznete pouze jízdní kola té nejlepší kvality za správnou cenu. Produkt zavádíme v rámci zkvalitňování služeb s vizí dodávat nové jízdní kolo kvalitně seřízené, čisté a pečlivě zabalené. Pořízením služby získáte:
Cena služby: 399 Kč
Kompletní informace a návod naleznete v přiloženém manuálu. Jednoduše lze říci:
Vše ostatní je seřízeno, nastaveno, promazáno. Můžete bez obav vyrazit na projížďku. Garanční servis zdarma poté vykonejte po najetí maximálně 100km, nejpozději však do měsíce od koupě (datum na faktuře).
Protože si za kvalitou seřízení stojíme, dostáváte možnost vykonání garančního servisu zdarma v naší servisní síti, nebo u Vámi vybraného partnera ve Vašem městě po předchozí domluvě.
Upozorňujeme, že bez zakoupení služby sestavení jízdního kola doporučujeme prvotní montáž vykonat vždy u specializovaného obchodníka. Cena sestavení se pak řídí dle jeho ceníku – včetně garančního servisu.
Spoustu pozitiv, za velmi příjemnou cenu. To vše Vám zařídí produkt sestavení jízdního kola. Nejen tedy správný produkt ale i správná služba, za správnou cenu! Tak nad čím ještě váháte.
Aktuální doba služby montáže jsou dva pracovní dny od objednání.
Služba první spuštění je tu pro všechny co nechtějí ztrácet čas zdlouhavým nastavováním systému. Součástí služby je instalace ovladačů a dalších doprovodných aplikací, které jsou nutné pro každodenní práci se systémem Windows. Ve verzi komfort vám navíc zaktualizujeme systém na nejnovější verzi a naistalujeme u nás zakoupený software.
Jak na to: Službu si přidáte do košíku společně se zbožím, na které chcete První spuštění aplikovat. Pokud chcete nainstalovat další u nás zakoupený software je potřeba mít ho na společné faktuře se zařízením. U zboží skladem bude zařízení připraveno do 2 pracovních dnů, v ostatních případech do 2 pracovních dnů od data naskladnění. Při osobním odběru s vámi náš technik projde základní zaškolení.
Služba obsahuje:
Služba první spuštění je tu pro všechny co nechtějí ztrácet čas zdlouhavým nastavováním systému. Součástí služby je instalace ovladačů a dalších doprovodných aplikací, které jsou nutné pro každodenní práci se systémem Windows. Ve verzi komfort vám navíc zaktualizujeme systém na nejnovější verzi a naistalujeme u nás zakoupený software.
Jak na to: Službu si přidáte do košíku společně se zbožím, na které chcete První spuštění aplikovat. Pokud chcete nainstalovat další u nás zakoupený software je potřeba mít ho na společné faktuře se zařízením. U zboží skladem bude zařízení připraveno do 2 pracovních dnů, v ostatních případech do 2 pracovních dnů od data naskladnění. Při osobním odběru s vámi náš technik projde základní zaškolení. Také pomůže s aktivací Office nebo jiného u nás zakoupeného softwaru.
Služba obsahuje:
Japonská nano technologie bude po 3 roky udržovat Vámi zakoupený výrobek bez bakterií a virů. Navíc usnadňuje čistění povrchů ploch.
Začali jsme využívat novou japonskou technologii, která se jmenuje NanoZone a používá se k vytváření naprosto transparentní ochranné nano titanové vrstvy na površích ploch některých našich výrobků ze segmentu IT. Klávesnice, notebooky, PC, monitory, solární panely a další spotřebiče a zařízení získají novou úroveň čistoty a ochrany.
Výrobky, ošetřené nano technologií NanoZone získávají nové, naprosto unikátní vlastnosti.
Takto ošetřená výpočetní technika nebo mobily jsou vzhledem k četnosti dotyků skvělým preventivním opatřením před riziky přenosu kontaktních nákaz. Nabízejí vyšší čistotu a hygienu pro uživatele a jejich nenáročné udržování. Přínos této ochranné technologie je jak pro fyzické osoby, které používají vlastní IT vybavení nebo mobily, tak pro uživatele, kteří sdílejí výpočetní techniku společně se zvýšeným počtem osob, kdy dochází ke střídání uživatelů v práci na klávesnici apod. V prostředí, které je doslova „kolonizováno“ mikroorganismy (zejména bakterie) – nemocniční prostředí, ambulance, je využití této technologie výrazným posunem kupředu – Systém Udržitelné Prevence.
Technologie je akreditována a je v souladu s legislativními požadavky ČR (EU).
Pro více informací neváhejte kontaktovat naše obchodní oddělení: [email protected] nebo tel. 585 157 488.