Vaše staré zařízení nemusí skončit bezcenné v šuplíku! Prodejte výhodně vaše používané zařízení a pořiďte si nové produkty výhodně. Nechte si u nás nezávazně nacenit vaše zařízení a zbytek nechej na nás. Vykoupit můžete nechat různá zařízení, různých značek a různé jakosti. Naceňte si vaše zařízení a zbytek nechej na nás.
Snadno, rychle, efektivně a ke spokojenosti všech.
Telefon
Tablet
Notebook
Chytré hodinky
Herní konzole
*výkupní cena zařízení se může měnit dle aktuálního ceníku výkupní společnosti. Cena k 26. 9. 2024. **aktuální ceníková cena k 26. 9. 2024
Ne, nezávazně nacenit si můžete tolik produktů, kolik jen budete chtít. Výkupní cenu vyplácíme až po vzájemné dohodě, na základě podepsané kupní smlouvy.
Nacenění zabere opravdu jen pár okamžiků. Vyberete typ zařízení, výrobce a model, který jednoduše zjistíte v nastavení svého zařízení. Pak už stačí jen určit jeho kategorii podle stavu a funkčnosti. Celkově máme 4 hlavní kategorie:
Kategorie A Přístroj je plně funkční, v perfektním stavu, bez škrábanců a opotřebení. Jedná se o běžně používaný přístroj, o který se majitel perfektně staral a který díky tomu vypadá jako nový. Kategorie B Přístroj je plně funkční a vykazuje známky obvyklého opotřebení. Jedná se o běžně používaný přístroj se známkami použití (např. jemné vlásečnice na LCD či drobné škrábance na krytu přístroje) Kategorie C Přístroj je plně funkční a vykazuje známky výrazného opotřebení. Jedná se o přístroj s výrazným viditelným povrchovým opotřebením (např. škrábance a vrypy na krytu či LCD přístroje). Kategorie D Přístroj vykazuje funkční vadu či je ve stavu značného opotřebení. Většinou se jedná o přístroj s viditelným mechanickým poškozením (např. silně poškrábaný či prasklý displej, prasklý či deformovaný kryt apod.) nebo o přístroj s jakoukoli funkční vadou.
V tom případě bohužel zařízení nevykupujeme.
Nabíječka není podmínkou pro vykoupení vašeho použitého zařízení. V případě, že prodáváte zařízení bez nabíječky, bude konečná výkupní cena ponížena o tyto částky:
U telefonů značky Apple je při výkupu ověřována kondice baterie, kterou si můžete ověřit v menu "nastavení - baterie - kondice baterie".
Při registraci nebo po obdržení potvrzení si v detailu registrace vyberete preferovaný způsob přepravy. Máte možnost objednat si svoz kurýrem přímo z domova s určením data vyzvednutí balíčku nebo donést balík na DPD depo. Oba způsoby přepravy jsou zdarma. Pozn. Před zabalením zařízení se, prosím, ujistěte, že je zařízení zbaveno všech uživatelských dat a účtů, ideálně pak v továrním nastavení se smazanými daty. Pokud je na zařízení nalepené ochranné sklo nebo je v krytu, tyto si prosím, uschovejte a nepředávejte / nezasílejte s nimi přístroj na výkup.
1. Vložte zařízení do krabice Zvolte vhodnou velikost a tloušťku krabice a vložte do ní vaše zařízení. 2. Přidejte výplň Zbývající prostor v krabici vyplňte vhodnou výplní (doporučujeme bublinkovou fólii). 3. Odstraňte štítky Pokud použijete k zabalení starší krabici, odstraňte z ní staré etikety a štítky. 4. Zalepte krabici Zalepte krabici lepící páskou ve tvaru “H”.
Upozornění: Při balení herních konzolí je třeba zabalení konzole věnovat dostatečnou pozornost. Ta by měla být ideálně zabalena v bublinkové fólii a v krabici by neměl zůstat volný prostor, tj. konzole by neměla mít možnost se vůbec pohybovat. Herní konzole je křehké zařízení a díky důkladnému zabalení je možné se vyhnout poškození při přepravě!
Poškození zařízení při přepravě se dá předejít důkladným zabalením zařízení. Zejména při výkupu herních konzolí je třeba věnovat dostatečnou pozornost zabalení konzole. Ta by měla být ideálně zabalena v bublinkové fólii a v krabici by neměl zůstat volný prostor, tj. konzole by neměla mít možnost se vůbec pohybovat. Herní konzole je křehké zařízení a důkladným zabalením se dá vyhnout nechtěnému poškození při přepravě!
Aktuálně to nelze, protože každá objednávka má své referenční a sledovací číslo. To nám umožňuje podávat Vám promptní informace o jejím aktuálním stavu. Každopádně na vícečetné objednávce, která by umožnila pod jednu objednávku nacenit více zařízení, pracujeme a určitě se o tom včas dozvíte.
Potvrzení o doručení zařízení k nám obdržíte e-mailem. V případě kladného zhodnocení stavu a funkčnosti zařízení posíláme peníze na účet do 48 hodin od obdržení.
Pokud s naším přeceněním nebudete souhlasit, Vaše zařízení zašleme na naše náklady zpět a výkup bude zrušen.
V tom případě, se prosím obraťte na e-mail: [email protected].