Doprava a platba

Přehledně bez skrytých poplatků

Kolik stojí dopravné?

doprava.svg   Většina si u nás užívá dopravu ZDARMA! Nyní za akční ceny!

Po ČR u objednávek nad 1 999 Kč 499KčZdarma ¹⁾
Po ČR u objednávek do 1 999 Kč 499Kčod 59 Kč ²⁾
Nadrozměrné zboží po ČR199 Kč ZDARMA ³⁾
Na prodejnu (bez ohledu na hodnotu objednávky)Zdarma
Na Slovenskood 2,39 EUR ⁴⁾
Výnos velké bílé technikyVíce informací
  1. Platí pro všechny typy doprav v rámci ČR mimo vybraných kurýrních služeb , PPL.
  2. Na Poštu nebo Zásilkovnu/Packetu: 59 Kč. Na vybranou adresu Českou poštou nebo DPD: 79 Kč. Přehled všech dopravních služeb a jejich ceny najdete níže.
  3. Platí pro všechny nadrozměrné zásilky bez rozdílu výše pořizovací ceny.
  4. Zásilkovna/Packeta: 2,39 EUR. Na vybranou adresu ve Slovenské republice DPD: 2,99 EUR. Nadrozměrný balík Gebrüder Weiss na vybranou adresu na Slovensku: 14,99 EUR.

Jaké jsou možnosti platby?

platba.svg   Stačí si vybrat, co vám nejvíc vyhovuje.

Dobírka v ČR59 Kč
Dobírka na Slovensku2,20 EUR
Kartou přes internet nebo bankovním převodemZdarma
Hotově nebo kartou na prodejněZdarma
Splátkový prodejVíce informací

Bližší informace o službách:

Běžné zásilky

Skladné zboží přímo k vám domů nebo třeba do práce doručíme obvykle do 24 hodin v pracovní dny.

Česká pošta - Balík do ruky

Česká pošta doručí balík obvykle následující pracovní den mimo státní svátky, a to v případě objednávky uskutečněné do 16:00. Doručování probíhá od 8:00 do 18:00 hodin, o přesném čase Vás bude informovat přepravce prostřednictvím SMS/e-mailu a v den objednávky také telefonicky. S přepravcem je možné domluvit jiný den nebo místo doručení např. do zaměstnání, na výdejní místo České pošty atd.

Nemáte-li možnost zásilku převzít, zajišťuje Česká pošta její uložení a následné vyzvednutí na nejbližší možné pobočce. Ve vybraných lokalitách (okresní a krajská města) Česká pošta zajišťuje po dohodě s příjemcem odpolední doručování do 19.00 hodin. V případě uložení zásilky na poště máte možnost balík vyzvednout po předložení ověřovacího kódu nebo po prokázání totožnosti.

Při přebírání zásilky věnujte prosím zvýšenou pozornost její kompletnosti (co do počtu balíků) a neporušenosti obalu včetně ochranné balící pásky. Pokud zjistíte jakékoliv vnější poškození obalu, zásilku nepřebírejte.

Cena dopravného
U objednávek nad 1 999 KčZdarma
U objednávek do 1 999 Kč79 Kč

Více informací naleznete v Poštovních a obchodních podmínkách.

DPD

DPD doručí balík obvykle následující pracovní den mimo státní svátky, a to v případě objednávky uskutečněné do 18:00. Doručování probíhá od 8:00 do 18:00 hodin, o přesném čase Vás bude informovat přepravce prostřednictvím SMS/e-mailu a v den objednávky také telefonicky. S přepravcem je možné domluvit jiný den nebo místo doručení např. do zaměstnání, na výdejní místo DPD Pickup atd. V případě nezastižení Vám zanechá řidič oznámení a zásilku se pokusí doručit následující pracovní den.

Při přebírání zásilky věnujte prosím zvýšenou pozornost její kompletnosti (co do počtu balíků) a neporušenosti obalu včetně ochranné balící pásky. Pokud zjistíte jakékoliv vnější poškození obalu, zásilku nepřebírejte.

Cena dopravného
U objednávek nad 1 999 KčZdarma
U objednávek do 1 999 Kč79 Kč

PPL

PPL doručí balík obvykle následující pracovní den mimo státní svátky, a to v případě objednávky uskutečněné do 19:00. Doručování probíhá od 8:00 do 18:00 hodin, o přesném čase Vás bude informovat přepravce prostřednictvím SMS/e-mailu a v den objednávky také telefonicky. S přepravcem je možné domluvit jiný den nebo místo doručení např. do zaměstnání, na výdejní místo PPL Parcelshop atd. V případě nezastižení Vám zanechá řidič oznámení a zásilku se pokusí doručit následující pracovní den.

Při přebírání zásilky věnujte prosím zvýšenou pozornost její kompletnosti (co do počtu balíků) a neporušenosti obalu včetně ochranné balící pásky. Pokud zjistíte jakékoliv vnější poškození obalu, zásilku nepřebírejte.

Cena dopravného
U objednávek nad 1 999 Kč19 Kč
U objednávek do 1 999 Kč93 Kč

Doručíme ještě dnes

Nečekejte zbytečně dlouho na svůj balíček! Ve vybraných městech nabízíme exkluzivní expresní doručení.

Expresní doručení do 120 minut po Brně

Více informací

Večerní doručení Brno

Více informací

Osobní odběr

Vyzvedněte si zboží přesně, kdy vám to vyhovuje.

Na našich prodejnách

V případě, že je zboží skladem na vámi vybrané prodejně, můžete si jej rovnou během otevírací doby vyzvednout. Abyste měli jistotu, že se vám zboží nevyprodá, než dorazíte na prodejnu, můžete si jej objednat přes internet a nastavit osobní odběr.

Když je zboží skladem na jiné prodejně, zajistíme převoz. Zboží je pak připravené na vybrané prodejně zpravidla následující pracovní den. Jakmile bude zboží připravené k vyzvednutí, budete informováni zprávou.

Cena dopravného
Bez ohledu na hodnotu objednávkyZdarma

DRIVE Olomouc, Brno a Ostrava

Bližší informace

Zásilkovna/Packeta

Vaše zboží si můžete nechat doručit a osobně vyzvednout na jedné z více než 5500 poboček Zasilkovna.cz (výdejních míst) po celé ČR a více než 1500 poboček po celém Slovensku. Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s ověřovacím kódem

Vaši zásilku si můžete vyzvednout:

  • Výdejny Zásilkovna/Packeta - V pracovní době během následujících 7 dnů s možností prodloužení uložení.
  • Výdejní boxy Z-Box – Nonstop (24/7) během následujících 3 dnů s možností prodloužení uložení.

Najděte svoje nejbližší výdejní místo Zásilkovna/Packety

Cena dopravného
U objednávek nad 1 999 KčZdarma
U objednávek do 1 999 Kč59 Kč
Cena dopravného na Slovensko2,39 EUR

Balíkovna

Vaše zboží si můžete nechat doručit a osobně vyzvednout na jedné z více než 4500 poboček Balikovna.cz (výdejních míst) a na všech poštách po celé ČR. Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s ověřovacím kódem.

Vaši zásilku si můžete vyzvednout:

  • Výdejny Balíkovna – V pracovní době během následujících 7 dnů.

Balíkovna na poště nebo depu

Na těchto specializovaných Balíkovnách stačí sdělit jen kód pro vyzvednutí zásilky z SMS nebo e-mailu o uložení balíku a uvést jméno adresáta. Balík na poště je možné vydat i proti dokladu totožnosti. U vydání zásilek na těchto Balíkovnách je kladen důraz na rychlost a pohodlí zákazníků. Díky vyvolávacím systémům si balík vyzvednete do 3 minut. Na poštách s Balíkovnou vždy zaplatíte dobírku v hotovosti nebo platební kartou.

Balíkovna mimo poštu

Balík si můžete vyzvednout i na Balíkovnách mimo pošty, které jsou provozovány externími provozovateli. Pro vyzvednutí zásilky potřebujete jen kód pro vyzvednutí zásilky, který obdržíte v SMS nebo e-mailu o uložení. U Balíkovny mimo poštu přijímají hotovost či platební kartu podle vybavenosti provozovny.

Více informací na www.balikovna.cz.

Najděte svoje nejbližší výdejní místo Balíkovna

Cena dopravného
U objednávek nad 1 999 KčZdarma
U objednávek do 1 999 Kč59 Kč

Česká pošta - Balík na poštu

Vaše zboží si můžete nechat doručit a osobně vyzvednout na jedné z více než 2500 poboček České pošty po celé ČR.

Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s ověřovacím kódem. Od této chvíle si zásilku můžete kdykoliv v provozní době pošty do 7 dnů vyzvednout. Dobu na vyzvednutí lze prodloužit až na 14 dní.

Cena dopravného
U objednávek nad 1 999 KčZdarma
U objednávek do 1 999 Kč59 Kč

Více informací naleznete v Poštovních a obchodních podmínkách.

PPL ParcelShop

Vaše zboží si můžete nechat doručit a osobně vyzvednout na jednom z více než 2500 ParcelShopů (výdejních míst) společnosti PPL po celé ČR. Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s ověřovacím kódem.

Vaši zásilku si můžete vyzvednout:

  • Výdejny ParcelShop - V pracovní době během následujících 7 dnů.
  • Výdejní boxy Parcelbox – Nonstop (24/7) během následujících 3 dnů.

Najděte svoje nejbližší výdejní místo PPL ParcelShop

Cena dopravného
U objednávek nad 1 999 KčZdarma
U objednávek do 1 999 Kč59 Kč

DPD Pickup

Vaše zboží si můžete nechat doručit a osobně vyzvednout na jednom z více než 1000 DPD PickUp pointů (výdejních míst) po celé ČR. Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s ověřovacím kódem.

Vaši zásilku si můžete vyzvednout:

  • Výdejny DPD Pickup - V pracovní době během následujících 7 dnů.
  • Výdejní boxy DPD Box – Nonstop (24/7) během následujících 2 dnů.

Najděte svoje nejbližší výdejní místo DPD Pickup

Cena dopravného
U objednávek nad 1 999 KčZdarma
U objednávek do 1 999 Kč59 Kč

Poslat pračku, ledničku nebo třeba trampolínu k vám domů není žádný problém. Budete chtít zboží vynést do patra? Stačí si zvolit doplňkovou službu.

Komfortní doprava Olomouc a okolí

Komfortní doprava pro Olomouc a okolí je speciální služba, kterou Vám zboží přivezeme, vyneseme, vybalíme a odvezeme starý spotřebič u Vás doma, na chatě nebo třeba v kanceláři. O nic se nestaráte, jen nám ukážete, kam chcete Vaše nové zboží umístit.

Tuto službu poskytujeme pouze pro nadrozměrné zboží do 100 kg (pračky, ledničky, televize od 50" atd.). Navíc Vám na Vaše přání odvezeme a ekologicky zlikvidujeme staré zařízení ZDARMA. V případě, že nelze použít výtah, budou doručeny zásilky nad 30 kg max. do 4. patra. U komfortní dopravy je nezbytná platba předem – platební kartou online nebo zálohou. Objednávku nelze platit dobírkou. Komfortní dopravu pro Olomouc a okolí provozujeme v soboty od 9:00 do 18:00. Zákazník bude po objednávce kontaktován obchodním oddělením, se kterým si domluvíte podrobnosti ohledně data a času doručení.

Jestli lze službu využít na vaše PSČ zjistíte na mapě, seznamu PSČ nebo v objednávce při výběru dopravy. Služba je spoplatněna sumou 488 Kč.

Gebrüder Weiss

Služba je určena pro přepravu nadrozměrného zboží jako jsou domácí spotřebiče nebo televize. Společně s přepravou je možné dokoupit doplňkové služby jako jsou výnos do patra či instalace nového spotřebiče. O termínu doručení zásilky budete informováni dopravcem prostřednictvím SMS/e-mailu a v den doručení budete kontaktováni telefonicky.

Doplňkové služby

  • Výnos do patra s pomocí příjemce - U levnější varianty výnosu se počítá s tím, že zákazník aktivně pomáhá s výnosem řidiči.
  • Výnos do patra bez pomoci příjemce včetně instalace spotřebiče - Přijedou k vám dva řidiči, spotřebič vynesou, umístí a zapojí. Maximální povolená hmotnost produktu pro tuto službu je 150 kg. Jsou dostupné i varianty pro instalaci více spotřebičů.
    • Platí pouze pro volně stojící spotřebiče a elektroniku (chladničky, mrazáky, myčky, pračky, sušičky, televize). Vestavné a jiné spotřebiče/zboží posádka pouze rozbalí a odveze obalový materiál.
    • Spotřebič/če nelze instalovat do úzkých záhybů a koutů - je potřeba mít připravený dostatečný prostor pro manipulaci při instalaci.
    • Služba výnosu a instalace zahrnuje:
      • Výnos spotřebiče o váze do 75 kg bez pomoci příjemce. U těžších spotřebičů (např. americké lednice) může být v některých případech vyžadována dopomoc příjemce.
      • Vybalení a recyklaci přebytečných obalů
      • Umístění spotřebiče na předem připravené místo
      • Základní instalaci (pouze volně stojící spotřebiče) - Pro instalaci je nutné mít připraven volný prostor, do kterého se musí spotřebič vejít. Připojení k předem připraveným a blízko umístěným přívodům vody, odpadu, elektřiny a anténního rozvodu u produktů, u kterých je to dle jejich návodu použití možné ihned po rozbalení.
      • Odvoz starého spotřebiče
    • Služba výnosu a instalace nezahrnuje:
      • Zástavbu vestavných spotřebičů – V ceně služby není zástavba spotřebičů ani jejich instalace.
      • Připojení nebo odpojení plynové přípojky (plynový sporák).
      • Spojení pračky a sušičky mezikusem – lze dokoupit jako samostatnou službu.
      • Změnu orientace otevírání dveří.
      • Upevnění LCD, LED televizorů na zeď a případné naladění televizních a satelitních tunerů.
      • Připojení, nebo odpojení spotřebiče do sítě elektrického napětí o 380 V nebo do sítě elektrického napětí o 240 V (spotřebiče bez koncové zástrčky do zásuvky montované z výroby).
      • Úpravy vodovodní, odpadní, elektrické přípojky nebo anténních rozvodů.
      • Zásahy do zdí, omítek, sádrokartonů nutné k úpravě přípojek.
      • Odpojení starého spotřebiče, odstranění vody a případných nečistot (ze spotřebiče nesmí unikat kapalina apod.)
  • Výnos do patra bez pomocí příjemce včetně instalace sušičky a pračky pomocí mezikusu (nutné dokoupit samostatně) - Oproti standardní instalaci navíc posádka sestaví pračku se sušičkou pomocí mezikusu. Neobsahuje vrtání do spotřebičů.
Cena dopravného
Po ČR199 Kč
Na Slovensko15,99 EUR

 

Cena doplňkových služebV rámci ČRNa Slovensku
Výnos do patra s pomocí příjemce199 Kč15,99 EUR
Výnos do patra bez pomoci příjemce včetně instalace spotřebiče599 Kč23,99 EUR
Výnos do patra bez pomoci příjemce včetně instalace dvou spotřebičů749 Kč34,99 EUR
Výnos do patra bez pomocí příjemce včetně instalace sušičky a pračky pomocí mezikusu (nutné dokoupit samostatně)1 089 Kč-
Výnos do patra bez pomoci příjemce včetně instalace tří a více spotřebičů1 249 Kč49,99 EUR

Přeprava na Slovensko

Zasíláme zboží standardních i nadrozměrných velikostí.

Zásilkovna/Packeta

Zboží bude doručeno na libovolné výdejní místo přepravní služby Zásilkovna/Packeta ve Slovenské republice.

Cena dopravného
Standardní balík2,39 EUR

DPD

Zboží bude doručeno na libovolné místo ve Slovenské republice.

Cena dopravného
Standardní balík2,99 EUR

Gebrüder Weiss

Zboží bude doručeno na libovolné místo ve Slovenské republice.

Cena dopravného
Nadrozměrný balík14,99 EUR

Přeprava za hranice České republiky

Zboží vám pošleme takřka na jakoukoliv adresu v Evropské Unii.

Přepravní služba EU

Zboží bude doručeno prostřednictvím dopravce PPL nebo DPD do libovolné země Evropské Unie (mimo Slovensko). Všechno zboží pečlivě zabalíme, zajistíme proti poškození při přepravě a řádně pojistíme.

  • Zboží lze platit pouze bezhotovstně.
  • Cena přepravy se odvíjí od cílové země a hmotnosti zásilky.

Pro kalkulaci ceny dopravného kontaktujte s poptávaným zbožím naše obchodní oddělení: [email protected].

Elektroodpad

Potřebujete poradit, kam s elektroodpadem? Více informací o zpětném odběru a likvidaci elektrozařízení

Pomoc

Potřebujete poradit s objednávkou nebo platbou? Více najdete v průvodci nákupem.

Jak zjistím, kde se nachází moje zásilka?

Po dokončení objednávky od nás obdržíte email s číslem Vaší zásilky. S tímto číslem ji můžete sledovat na stránkách společnosti, kterou jste si pro přepravu vybrali:

Pokud číslo zásilky nemáte, kontaktujte naše obchodní oddělení na tel.: 585 157 488 nebo emailem na [email protected]