Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy rozděluje v letech 2020 - 2026 školám finanční prostředky na digitální technologie pro studenty a učitele. Cílem je rozvoj jejich myšlení a zručnosti ve světě informatiky a digitálních kompetencí. Podrobnosti o Národním plánu obnovy, doporučeních a rozpočtech naleznete zde.
V T.S.BOHEMIA pomůžeme vaší škole s vybavením tříd, laboratoří, studentů i učitelů. S výběrem vhodných zařízení vám poradí zkušení obchodníci se znalostí EDU problematiky. Máme 30 let zkušeností s prodejem, montáží či servisem IT a počítačů. Díky tomu dokážeme nabídnout to nejlepší řešení pro vaši školu. Při montáži a servisu počítačů ctíme firemní postupy, bezpečnostní protokoly, zodpovědnost vůči zaměstnancům i přírodě.
Jsme držiteli čtyř ISO certifikátů:
NÁRODNÍ PLÁN OBNOVY - VÝZVA - NA PODPORU PREVENCE DIGITÁLNÍ PROPASTI PRO CÍRKEVNÍ A SOUKROMÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY, STŘEDNÍ ŠKOLY A KONZERVATOŘE PRO ROK 2024
V roce 2024 jsou stanoveny podmínky, účel a kritéria pro čerpání finančních prostředků z Národního plánu obnovy, komponenty 3.1 na náklady vzniklé od 1. ledna 2024 do 31. prosince 2024 pro příjemce finančních prostředků NPO na prevenci digitální propasti (v tomto roce 2024 je pouze jeden účel!) a jsou zveřejněny ve Věstníku MŠMT 02/2024 (str. 235-237, zveřejněno 29.2.2024) - platí pro školy zřizované krajem, obcí nebo dobrovolným svazkem obcí viz s. 235 účel prevence digitální propasti (ÚZ 33088). Informaci o tom obdržely školy a zřizovatelé dopisem datovou schránkou (do 5 dní od zveřejnění Věstníku). Metodická podpora je k dispozici na edu.cz/digitalizujeme/metodicka-podpora a podrobněji k tomuto účelu na edu.cz/digtializujeme/prevence-digitalni-propasti. Pro školy soukromé a církevní zveřejněna Výzva (podávání žádostí nejpozději do 30. 4. 2024). Novinkou pro všechny druhy škol v roce 2024 je, že finanční prostředky jsou určeny pouze na jeden účel a tím je prevence digitální propasti, která je zacílena na žáky, kteří jsou znevýhodněni tím, že nemají k dispozici pro sebe např. v rámci domácí přípravy, či běžné výuky (BYOD) mobilní digitální zařízení a těm jsem tato mobilní digitální zařízení zapůjčována např. notebook, tablet, chromebook, chytrý telefon. Podstatnou novinkou je, že si školy mohou k nově pořízeným mobilním digitálním zařízením zakoupit také software pro vzdělávání žáka. Přesná formulace podmínek, účelu a kriterií je stanovena ve Věstníku.
Zdroj: https://www.edu.cz/
Stolní počítače BARBONE s 30 letou tradicí a zkušenostmi s montážemi sestav. Vaší školu vybavíme přesně takovými sestavami, které budou splňovat vaše podmínky a kritéria. Naplníme učebny a laboratoře sestavami, na které je spoleh a které posunou vás i vaše studenty o level výše.
Přinášíme do škol a vzdělávacích institucí mobilní technologie ACER, které podporují smysluplné, inkluzivní a poutavé zážitky z učení. Vzbuzují chuť ke studiu, posouvají výuku na další level a usnadňují práci a interakci studentů a kantora.
Interaktivní displeje Optoma jsou navrženy tak, aby bez problémů vyhovovaly potřebám učitelů a studentů. Nasloucháním pedagogům a získáváním zpětné vazby od zákazníků vytváří Optoma řešení, která odstraňují náročné překážky, kterým dnes učitelé čelí. Výsledkem je intuitivní uživatelsky přívětivý software pro práci v souladu se způsobem vašeho vzdělávání.
V T.S.BOHEMIA přidáme ještě něco navíc. Klávesnice, notebooky, počítače, monitory a další techniku opatříme unikátní transparentní ochranou nano titanovou vrstvou na povrchu výrobku. Takto ochráněné produkty získají naprosto unikátní vlastnosti: