ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.
Popis
Ve spolupráci značky Sage a české pražírny kávy Pikola vznikla jedinečná a chuťově vybalancovaná směs naturálně zpracovaných zrnkových káv z Brazílie a Kolumbie.
Hořká čokoláda, nugát a medová sladkost jsou přesně ty chuťové profily, na které se můžete těšit ve své doma připravené kávě.
Káva je navíc balena s využitím stlačeného argonu Fresh-it, takže při otevření balíčku potěší svou čerstvostí i několik měsíců po upražení.
Více informací
Prémiová značka domácích spotřebičů
Základní strategie společnosti Breville Groupe je založena na vývoji a prodeji malých kuchyňských spotřebičů v nejvyšší kvalitě, dlouhé životnosti a s vysokým uživatelským komfortem. Značka je podporována jednotným celosvětovým marketingem.
Značka Breville
Breville je hlavní značkou společnosti, ale na různých trzích má řadu dalších lokální značek a značkových partnerů, které pomáhají při plnění obchodní strategie. Pro Evropu je skupinou podporována vlastní značka Sage, která se nyní stává celoevropsky podporovanou. Produkty značky Breville jsou prodávány ve více než 50 zemích světa, což svědčí o schopnosti společnosti dodávat výrobky s opravdovou inovací a spotřebitelskou přitažlivostí.
Historie Brevillu
Historie Brevillu se začala psát od roku 1932 a jako první výrobce na světě vyvinul a začal prodávat tzv. sendvič-toaster. Produkt měl obrovský úspěch a po jeho uvedení na trh v Austrálii se v roce 1974, prodalo 400 000 kusů a značka Breville se stala v Austrálii velmi oblíbenou.
Základem rostoucího prodeje a obchodního úspěchu produktů značky Breville jsou investice do vývoje výrobků, zaměření na design a inovace.
Znalosti přípravy pokrmů
Breville prohlubuje své znalosti přípravy pokrmů, tak jak je zpracovává a připravuje spotřebitel. Tyto znalosti pak uplatňuje ve svém produktovém portfoliu a odlišuje se tak od konkurenčních výrobků.
Společnost Breville aktivně chrání tuto přidanou hodnotu zákazníkům prostřednictvím zvýšených investic do ochrany duševního vlastnictví a rozvoje portfolia patentovaných inovativních produktů, tak aby si i v budoucnu udrželi svoji hodnotu.
Vybrané výrobky značky Catler se mění na značku Sage
Důvodem je dohoda mezi celosvětovým Australským výrobcem Breville a distributorem, která zahrnuje rozšíření sortimentu o další skvělé výrobky a silnější marketingovou podporu značky SAGE
Značka Catler bude i nadále přinášet výrobky s přidanou hodnotou a prémiovou kvalitou se zaměřením na zdravý životní styl a zdravé vaření.
Naši věrní zákazníci se mohou těšit na rozšíření nabídky výjimečných a kvalitních produktů jak pod značkou Catler tak pod značkou Sage