ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.
Popis
S nerezovým kónickým mlýnkem SAGE BCG820BST si kávová zrna namelete přesně tak, jak zrovna potřebujete. Vybrat si totiž můžete z 60 nastavení hrubosti od espressa až po french press. Hrubost mletí si snadno nastavíte pomocí otočného tlačítka. Mlýnek rovněž disponuje funkcí pro výběr počtu dávek nebo šálků kávy. Nechybí ani funkce pro spuštění, pozastavení a ukončení chodu. Do integrovaného zásobníku se vejde 450 gramů kávových zrn a jeho součástí je speciální systém zamykání a odemykání pro jednoduché přenášení.
Přehledný displej
V přední části přístroje se nachází praktický podsvícený LCD displej, který vám zobrazí všechny důležité informace. Mlýnek je dále vybaven nerezovou základnou s protiskluzovými nožkami. Spotřebič se dále pyšní ochranou proti chodu naprázdno a nesprávně nainstalovanému mlýnku. Kávovar rovněž šetří energii a po 5 minutách nečinnosti se automaticky přepne do pohotovostního režimu.
Vlastnosti:
Nerezový kónický mlýnek
Nabízí 60 nastavení hrubosti
Má přehledný LCD displej
Zásobník pojme 450 g kávových zrn
Po 5 minutách nečinnosti se přepne do pohotovostního režimu
Příslušenství
Nástavec na 50-54mm páku
Nástavec na 58mm páku
Čisticí kartáček na kónický mlýnek
Dóza na mletou kávu
Napětí: 220 – 240 V ~ 50 Hz
Příkon: 165 W
Použité materiály: slitina ušlechtilých kovů, nerezová ocel, vysoce odolný plast
Rozměry: 39,5 x 16 x 21,5 cm (v x š x h)
Hmotnost: 2,9 kg
Více informací
Prémiová značka domácích spotřebičů
Základní strategie společnosti Breville Groupe je založena na vývoji a prodeji malých kuchyňských spotřebičů v nejvyšší kvalitě, dlouhé životnosti a s vysokým uživatelským komfortem. Značka je podporována jednotným celosvětovým marketingem.
Značka Breville
Breville je hlavní značkou společnosti, ale na různých trzích má řadu dalších lokální značek a značkových partnerů, které pomáhají při plnění obchodní strategie. Pro Evropu je skupinou podporována vlastní značka Sage, která se nyní stává celoevropsky podporovanou. Produkty značky Breville jsou prodávány ve více než 50 zemích světa, což svědčí o schopnosti společnosti dodávat výrobky s opravdovou inovací a spotřebitelskou přitažlivostí.
Historie Brevillu
Historie Brevillu se začala psát od roku 1932 a jako první výrobce na světě vyvinul a začal prodávat tzv. sendvič-toaster. Produkt měl obrovský úspěch a po jeho uvedení na trh v Austrálii se v roce 1974, prodalo 400 000 kusů a značka Breville se stala v Austrálii velmi oblíbenou.
Základem rostoucího prodeje a obchodního úspěchu produktů značky Breville jsou investice do vývoje výrobků, zaměření na design a inovace.
Znalosti přípravy pokrmů
Breville prohlubuje své znalosti přípravy pokrmů, tak jak je zpracovává a připravuje spotřebitel. Tyto znalosti pak uplatňuje ve svém produktovém portfoliu a odlišuje se tak od konkurenčních výrobků.
Společnost Breville aktivně chrání tuto přidanou hodnotu zákazníkům prostřednictvím zvýšených investic do ochrany duševního vlastnictví a rozvoje portfolia patentovaných inovativních produktů, tak aby si i v budoucnu udrželi svoji hodnotu.
Vybrané výrobky značky Catler se mění na značku Sage
Důvodem je dohoda mezi celosvětovým Australským výrobcem Breville a distributorem, která zahrnuje rozšíření sortimentu o další skvělé výrobky a silnější marketingovou podporu značky SAGE
Značka Catler bude i nadále přinášet výrobky s přidanou hodnotou a prémiovou kvalitou se zaměřením na zdravý životní styl a zdravé vaření.
Naši věrní zákazníci se mohou těšit na rozšíření nabídky výjimečných a kvalitních produktů jak pod značkou Catler tak pod značkou Sage