Gardena 18300-20 čisticí postřikovač

Objednací kód: 9925701,Part No.: 967305901,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

Je nám líto,
ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.

Popis

GARDENA čisticí postřikovač je klasickým modelem postřikovače. Můžete jej používat buď pro čištění nebo zavlažování a podle toho si můžete vybrat správný tvar vodního paprsku: od plného až po jemnou mlhu. Postřikovací pouzdro nelze odejmout, proto je neztratitelné. Nekonečná regulace vodního paprsku, takže si můžete vybrat ten nejvhodnější pro právě probíhající aplikaci. Díky prvkům z měkkého plastu se postřikovač dobře drží a neklouže. Použití Použití Ideální pro čištění intenzivních skvrn a zavlažování jemnou mlhou. Tvary vodního paprsku Hard jet, fine mist, fully adjustable Vlastnosti Ochrana před mrazem Ano Záruka společnosti Gardena Záruka 5 let Nastavitelné ovládání Regulovatelný průtok vody Ano Spouštěč On/Off Ne Zámek Ne

Více informací

Výrobky značky GARDENA, vyráběné v německém Ulmu, jsou v oboru péče o zahradu upřednostňovanou značkou milionů majitelů domů a zahrad po celém světě. Důvodem je skutečnost, že výrobky GARDENA nabízí ucelenou řadu veškerého potřebného vybavení – bez ohledu na to, zda se jedná o zavlažovací systémy, čerpadla, robotické sekačky, výrobky smart system, výrobky pro péči o trávník, péči o keře a stromy, zahradní nářadí, nářadí na obdělávání půdy nebo výrobky pro městské zahradničení (city gardening). Současná značka GARDENA je přední značkou v oboru vysoce kvalitního zahradního nářadí v Evropě a má zastoupení ve více než 80 zemích po celém světě. K oslovování zákazníků, kteří svou zahradu považují za „živoucí prostor, který je součástí přírody“ a místo dobré pohody, rekreace a zábavy, využívá emocionální přístup.
GARDENA

Další produkty značky GARDENA

Záruka

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • WWW: https://www.gardena.com/cz/c/podpora/opravy-a-udrzba/opravy-servis
  • Tel.: Bezplatná linka: 800 100 425
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz výrobcem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  • Hodnocení

    Loading...

    Poradna

    Loading...