Gardena 11102-20 jemný postřikovač

Objednací kód: 9925513,Part No.: 11102-20,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

Doprava zdarma
Loading...

Ukazatel hladiny Ano, Velmi jemná mlha Ne

149 Kč/kss kódem
159 Kč
131 Kč bez DPH
Loading...

Popis

Na první vyrašená semínka je vždy nádherný pohled. Vhodným zavlažováním pomocí jemného postřikovače značky GARDENA bude růst určitě pokračovat úspěšně. Jemný postřikovač vám umožňuje cíleně a šetrně zásobovat vaše sazenice vodou buď po kapkách nebo postřikem, čímž se také zabrání vyplavování malých rostlin a půdy. Můžete se těšit na užitečnou funkci 2 v 1 a vybavit měkký postřikovač kapací tryskou nebo sprchovou hlavicí. Umožňuje to velkou flexibilitu při zavlažování vašich sazenic. Kapací trysku i sprchový postřikovač budete mít vždy po ruce, protože je postřikovač vybaven integrovanou možností jejich uložení. Těleso postřikovače je vyrobeno z průsvitného materiálu, takže je možné dovnitř nádoby o objemu 450 ml vidět a sledovat, kolik vody v něm ještě zbývá. Díky praktickému designu je jeho použití extrémně snadné. Stačí jej zmáčknout a zavlažování probíhá. Specifikace Velmi jemná mlha Ne

Více informací

Výrobky značky GARDENA, vyráběné v německém Ulmu, jsou v oboru péče o zahradu upřednostňovanou značkou milionů majitelů domů a zahrad po celém světě. Důvodem je skutečnost, že výrobky GARDENA nabízí ucelenou řadu veškerého potřebného vybavení – bez ohledu na to, zda se jedná o zavlažovací systémy, čerpadla, robotické sekačky, výrobky smart system, výrobky pro péči o trávník, péči o keře a stromy, zahradní nářadí, nářadí na obdělávání půdy nebo výrobky pro městské zahradničení (city gardening). Současná značka GARDENA je přední značkou v oboru vysoce kvalitního zahradního nářadí v Evropě a má zastoupení ve více než 80 zemích po celém světě. K oslovování zákazníků, kteří svou zahradu považují za „živoucí prostor, který je součástí přírody“ a místo dobré pohody, rekreace a zábavy, využívá emocionální přístup.
GARDENA

Další produkty značky GARDENA

Záruka

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • WWW: https://www.gardena.com/cz/c/podpora/opravy-a-udrzba/opravy-servis
  • Tel.: Bezplatná linka: 800 100 425
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz výrobcem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  • Hodnocení

    Loading...

    Poradna

    Loading...