ZYXEL VMG3312-T20A

Poradna k produktu ZYXEL VMG3312-T20A

Objednací kód: 447075,Part No.: VMG3312-T20A-CZ01V1F,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

martin |24. 7. 2019
Dobrý den. Odpojil jsem kabely od původního modemu a přepojil na nový. Rozběhla se "Wifina", ta je v pořádku. Ethernet se ale od doby prvního zapojení tváří jako mrtvý. Z počítače mi to hlásí, že není připojený kabel. Kontrolka na modemu přiřazená PC občas zabliká, ale pak zhasne. Myslel jsem, že pro základní nastavení jsou modemy zařízením "plug and play" a po přepojení kabelů vše naběhne samo. Zkusil jsem nahrát Firmware od O2 pro tento model modemu, protože mám od O2 internet a televizi. Televize se povedla rozběhnout. Přiřazená kontrolka buď bliká nebo svítí trvale, ale místní LAN je mrtvá.
RM (T.S.BOHEMIA)|24. 7. 2019
Dobrý den, pro zprovoznění nového routeru, je třeba kontaktovat provozovatele internetu. Ve Vašem případě je to O2.
martin |24. 7. 2019
Dobrý den, internet je v pořádku. Na novém modemu fungoval na Wi-Fi a po nahrání firmware od O2 fungovala i O2 TV na zdířce L2. Takže internet do modemu jde. Nejde spojení s PC a routerem v modemu. Tedy zdířky L1, L3, L4 jsou jako mrtvé. Záhadou je ta L2, ale tam je jiný druh propojení (bridge). Jsem jen uživatel, měnil jsem doma asi tři modemy. Nikdy nebyl problém s připojením LAN. Pak mi ještě zaskočila jedna věc. Když jsem po nastavení dělal softwarový reset, tak asi dvakrát neproběhl ani po 10 minutách.
RM (T.S.BOHEMIA)|24. 7. 2019
Dobrý den, v tom případě bude lepší kontaktovat přímo podporu společnosti Zyxel. TECHNICKÁ PODPORA: Apollo Multimedia, s.r.o Adresa: Do Koutů 2073/1a, 143 00 Praha Tel: +420 241 774 665 Email: [email protected] Provozní doba: 8:00-17:00
martin |24. 7. 2019
Pokusím se kontaktovat tu podporu, zatím děkuji.

Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně produktu nebo jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na Váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.