CD přehrávač, CD-DA, CD-R/RW, USB, podpora MP3, WMA, FLAC, AAC, LPCM, funkce Pure direct, dálkový ovladač, 3,5 kg.
Popis
CD přehrávač pro náročné posluchače
Máte doma obsáhlou sbírku klasických kompaktních disků a byli byste neradi, kdyby na tyto skvosty sedal prach? Pokud ano, Yamaha CD-S303 je přístrojem, který by ve vaší domácnosti rozhodně neměl chybět. Jedná se totiž o špičkový CD přehrávač, který vdechne vašim cédéčkům nový život. Jejich obsah vám přitom naservíruje v brilantní zvukové kvalitě, kterou ocení i opravdu nároční uživatelé. Svou oblíbenou hudbu či mluvené slovo si tak s ním vychutnáte na sto procent.
V této variantě je přehrávač vyveden v elegantním stříbrném designu.
CD přehrávač Yamaha CD-S303
Kompaktní disky i hudba z flashky
Tento přehrávač dokáže pracovat s médii typu CD-R i CD-RW. Kromě toho je navíc vybaven čelním USB portem, jehož prostřednictvím si na něm můžete pouštět i muziku z přenosného flash disku. Podporovány jsou přitom zvukové formáty MP3, WMA, FLAC i LPCM.
Yamaha CD-S303 USB
Pure Direct
Svým zvukem tento CD přehrávač předčí vaše očekávání. Využívá totiž čistý přímý obvod Pure Direct, který se osvědčil i v pokročilých zesilovačích a AV receiverech Yamaha – stačí stisknout tlačítko na přední straně přístroje (nebo na dálkovém ovladači) a dojde k vypnutí digitálního výstupu i displeje. Výsledkem toho je minimalizace šumu na pozadí a precizní optimalizace zvukové kvality analogového signálu.
Čistotu zvuku podtrhává i využití vysoce kvalitních komponentů, dále laserový skenovací systém s posuvným mechanismem a v neposlední řadě také výkonný D/A převodník.
Yamaha CD-S303 čistý obvod
Vynikající zvuk
K dosažení brilantní zvukové kvality také tvůrci CD přehrávače Yamaha CD-S303 optimalizovali uspořádání součástí a obvodových desek uvnitř jednotky. Napájecí zařízení motorového pohonu, displej, provoz USB i analogové a digitální části byly navzájem izolovány, čímž došlo k eliminaci elektromagnetického rušení.
K vynikající kvalitě zvuku navíc přispívá i přísně logické a symetrické vnitřní uspořádání dílů a desek. Díky němu jsou totiž signální cesty na jednotlivých deskách extra krátké, což se na kvalitě zvuku podepisuje velmi pozitivně.
Více informací
Od roku 1887, kdy začala vyrábět jazýčkové varhany, se společnost Yamaha v Japonsku (pak Nippon Gakki Co., Ltd.) stala největšími světovými výrobci mnoha řad hudebních nástrojů a vedoucím producentem audio/video produktů, polovodičů a dalších počítačových součástek, sportovních potřeb, domácích spotřebičů a nábytku, speciálních kovů, obráběcích strojů a průmyslových robotů.
Yamaha nyní vlastní 44 dceřiných společností a zastoupení na zahraničních trzích, spolu s mnoha spřízněnými společnostmi v Japonsku.
Kromě toho Yamaha vlastní a provozuje unikátní střediska po celém Japonsku, aby zlepšila volnočasové a kulturní aktivity svých zákazníků. Yamaha také nabízí možnost studia hudby, možnosti pro prezentaci svých vlastních skladeb a podporuje mnoho hudebních aktivit.
V roce 1966 byla založena Hudební nadace Yamaha, což nastartovalo spoustu hudebních aktivit po celém světě, včetně Hudebních škol Yamaha a programu Junior Original Concert. Silný závazek prosazovat a podporovat hudební vzdělání a popularizovat hudbu - to jsou jedny z nejdůležitějších prvků, které odlišují společnost Yamaha od svých konkurentů.
Snahou Yamahy je vytvářet produkty a služby, které uspokojí rozdílné potřeby a touhy lidí po celém světě. Výrobky a služby Yamaha jsou uznávány po celém světě pro svou skvělou akustickou kvalitu, konstrukci, technologie, řemeslné zpracování a služby orientované na zákazníka. Tyto produkty a služby pod značkou Yamaha jsou vysoce ceněné velkým množstvím odborníků, institucí, podnikatelů v průmyslu a zákazníků a koncových spotřebitelů.
Naše firemní filozofie je zakotvena v našem zákaznicky orientovaném řízení a provozu; v poskytování produktů a služeb vynikající kvality; v pokračujícím úsilí v rozšíření našich stávajících trhů a nalézání nových trhů; v posílení výzkumu a vývoje v oblasti dlouhodobého plánování; v závazku péče o koncové uživatele prostřednictvím ještě lepších poprodejních služeb; v pokračování globalizace podnikání společnosti Yamaha; v podpoře pozitivního růstu prostřednictvím diverzifikace.
Elementární podnikové cíle společnosti se odráží ve všem, co Yamaha dělá, což má přispět k obohacení kvality života lidí po celém světě.