Objednací kód: 9911933,Part No.: 32093,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
Je nám líto,
ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.
Popis
Lepší celoobrazovkový displej
1,56" plná AMOLED obrazovka, o 49 % větší plocha než u Mi Band 5.
Díky vysokému rozlišení 326 PPI uvidíte obrázky i text mnohem zřetelněji
Lepší monitorování sportovních aktivit
30 tréninkových režimů pro zaznamenávání vaší srdeční frekvence a spálených kalorií, včetně populárních cvičení jako HIIT, Platies, Zumba
Lepší sledování zdraví
Sledování SpO2 dokáže detekovat životně důležitou saturaci kyslíku v krvi
Monitorování spánku, které dokáže zaznamenat REM, zdřímnutí během celého dne a kvalitu dýchání při spánku
Celodenní monitorování srdeční frekvence, vč. výstrah
Antibakteriální řemínek Ag +
Černý TPU pásek, který je součástí balení, obsahuje antibakteriální látku Ag +, která chrání pokožku před bakteriemi
Delší výdrž a jednodušší nabíjení
Baterie vydrží při běžném používání až 14 dní
Snadné nabíjení pomocí magnetických kontaktů
Voděodolný až do 50 m
Díky voděodolnosti 5ATM jej můžete používat při plavání
Další užitečné funkce
Ovládání fotoaparátu / Ovládání hudby / Upozornění na nečinnost
Stres / PAI / Menstruační cyklus / Trénink dýchání
Aplikace Mi Wear / Mi Fit
Pro připojení k náramku můžete použít aplikace Mi Wear nebo Mi Fit
Hmotnost
12,8g bez řemínku
Voděodolnost
5 ATM
Typ displeje
AMOLED
Velikost
1,56"
Rozlišení
152 x 486
326ppi
Jas
až 450 nit
RAM
2MB
Interní paměť
32MB
Materiál řemínku
TPU
Bezdrátová konektivita
BT5.0 BLE
Senzory
3osý akcelerometr
3osé gyroskopické senzory
Senzor PPG
Baterie
Li-Pol 125mAh
Pohotovostní doba
až 14dní
Doba nabíjení
méně než 2hod
Systtémové požadavky
Andorid 5.0 a vyšší
iOS10 a vyšší
Obsah balení
chytrý náramek
řemínek
uživatelská příručka
nabíjecí kabel
Více informací
Xiaomi, je soukromá čínská společnost, která navrhuje, vyvíjí a prodává smartphony, aplikace a spotřební elektroniku. Od vydání svého prvního smartphonu v srpnu 2011 získali podíl na trhu v Číně a rozšířili sortiment o širší spektrum spotřební elektroniky. Cílem Xiaomi je udržet vysokou kvalitu a nízké ceny.