Kamera sa sama od seba resetuje a na náhradnom zázname je veľmi veľká časová odchylka...
Lubica K. |30. 3. 2025
Dobry den, nefunguje mi na kamere komunikacia pomocou hovoru mimo domacnosti. Aktualizaciu som vykonala. Prosim Vas, kde je problem?
Lubica K. |30. 3. 2025
Dobry den, prestala mi fungovat mimo domu komunikacia pomocou hovoru. Aktualizaciu som vykonala, tak kde je prosim Vas problem? V byte to funguje normalne.
xtr |25. 6. 2024
Uz dlhsiu dobu sa mi neda stahovat videa. Ukaze ze stahuje ale nic a v zozname stahovania svieti ze sa neda stahovat
Jan |8. 6. 2024
Dobrý deň, chcem sa opýtať. Menil som internet z Telekom na O2 no teraz nemôžem kameru napojiť na wifi, viete mi poradiť? Ďakujem
Pavel |16. 4. 2024
Dobrý den, najednou kamera přestala fungovat. Svítí červeně, občas po ca 15 vteřinách zhasne na vteřinu. Ani vypojení ze sítě, ani restart nepomůže. Odebral jsme ji z aplikace, nyní ji ale ani nemohu přidat....
Jozef |23. 6. 2024
Mam taky istý problem, ako ste to vyriesili? Ďakujem
Lenka |28. 3. 2024
Dobrý deň, náhle nám prestala fungovať kamera Tapo c200 . Svietia len po bokoch kamery červené diódy. Kontrolka nesvieti vôbec. Skúšali sme aj tlačidlo reset ani to nič nemení.
Ďakujem za každú radu
Miky |19. 4. 2023
Dobrý deň, po poslednej aktualizácii firmveru mi kamery fungujú iba na domácom WiFi resp. akonáhle som mimo domu na mobilných dátach, tak mi v aplikácii vypisuje, že kamery sú off line a tým pádom nie sú využívané nato, naco som ich kúpil. Doteraz cca. 3 roky išlo všetko bez chybičky. Viete mi s tým poradiť?
RM |20. 4. 2023
Dobrý den,
jestliže problémy způsobuje poslední FW výrobce, bude nejlepší obrátit se přímo na jejich podporu.
https://www.tp-link.com/cz/support/contact-technical-support/#Hotline-Support
Jana, |15. 2. 2022
Dobrý den, je možné na kameře zcela vypnout všechny diody? Pokud je v pohotovostním režimu svítí některá z diod?
Pokud bych ji používala jako chůvičku, tak bych nechtěla, aby v noci dioda svítila, pokud ji tedy cíleně nespustím. Děkuji za odpověď
Jana |9. 2. 2022
Dobrý deň, včera mi došla táto kamera s ktorou som max.spokojná. Len ma zaujíma či sa kamera dá vypnúť aj prostredníctvom aplikácie alebo pri vypnutí ju treba zakaždým odpojiť zo zdroja napájania. Nikde som sa to nedočítala.
Vopred ďakujem za odpoveď
RM |9. 2. 2022
Dobrý den,
ano, pouze skrz zdroj napájení.
Miloš, |22. 1. 2021
Dobrý den, lze tuto kameru nastavit na prohlížení i ve stolním počítači?
pavel |14. 1. 2021
Zdravím již delší dobu hledám domácí kameru která dokáže natáčet ve dne i v noci na sd kartu, spustí natáčení při pohybu a je možné prohlédnout záznamy přes wifi na mobilu tahle kamera umí vše co potřebuji , ale záznamy lze prohlédnout pouze když je kamera připojená na internet což je problém protože tam kde tu kameru potřebuji internet není, nepotřebuji sledovat to co natočí okamžitě jde mi o to abych se mohl podívat na záznamy přes wifi bez internetu když jsem u kamery. měli by jste nějaký tip? která kamera dokáže přehrát záznamy bez internetu
děkuji
Jirka |2. 1. 2021
lze nastavit aby kamera šla ovládat z více zařízení?
Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně produktu nebo jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na Váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.