Objednací kód: 8983016P,Part No.: 1294-6595,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
Fotoaparát |
Baterie |
Odolnost |
Rychlost |
Displej |
Tento fotografický telefon je nabitý těmi nejlepšími obrazovými technologiemi Sony. Například funkcí Super Auto, která rozpozná jeden z 52 typů záběrů a automaticky provede optimální nastavení, abyste se nemuseli o nic starat. A výsledek? Dokonalé snímky na každý pokus, i za šera.
Přední fotoaparát telefonu Xperia M4 Aqua má rozlišení 5 megapixelů a velmi široký úhel záběru, takže se do snímku vejde vše – vy, vaši přátelé i pozoruhodný výhled.
Pro dny nabité prací nebo zábavou potřebujete smartphone, který s vámi udrží krok. Třeba i celý další den. Xperia M4 Aqua má baterii, která vydrží až dva dny běžného používání, takže se už nemusíte obávat, jestli budete mít dost sil na dlouhý večírek.
Smartphone Xperia M4 Aqua je stejně krásný jako praktický. Jeho inovativní design ho chrání před vodou i prachem, takže ho již nemusíte nechávat „pro jistotu“ doma.
* Zařízení Xperia M4 Aqua je vodotěsné a prachotěsné za předpokladu dodržení několika jednoduchých pravidel: Všechny kryty musí být dobře uzavřeny; zařízení se nesmí potopit do větší hloubky než 1,5 m ani na déle než 30 minut; voda nesmí být slaná ani znečištěná chemikáliemi. Příležitostné použití v chlorovaném bazénu je přípustné, pokud bude zařízení následně opláchnuto čistou vodou. Nelze používat v moři ani v bazénech se slanou vodou. Nesprávným používáním zařízení ztrácí záruka platnost. Smartphone splňuje požadavky třídy krytí IP65 a IP68. Význam certifikace a další informace najdete na adrese www.sonymobile.com/durability. Upozorňujeme, že zařízení Xperia M4 Aqua má konektor USB bez krytky. Po kontaktu s vlhkostí nebo vodou je třeba nechat konektor USB zcela vyschnout, než k němu připojíte nabíječku nebo jiné zařízení.
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.