Objednací kód: 9979184,Part No.: WFC500W.CE7,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
Malé rozměry, dokonalý zvuk, příjemnější zážitek z poslechu, ergonomický povrchový design
Malé rozměry, dokonalý zvuk
Naše skutečně bezdrátová sluchátka do uší WF-C500 jsou kompaktní, a skvěle tak sedí v uších. Nenechte se ale zmást jejich velikostí. Díky technologii DSEE, která obnovuje postupné ztišení zvuku a vysokofrekvenční zvuk, nabízejí kvalitní zvuk s bohatými detaily. Tato sluchátka Bluetooth® můžete propojit se smartphonem, snadno se používají a jsou k dostání ve čtyřech barvách.
Příjemnější zážitek z poslechu
Díky naší technologii DSEE (Digital Sound Enhancement Engine) je stopě navrácen vysokofrekvenční zvuk a postupné ztišení zvuku, což přináší autentičtější zážitky z poslechu. Hudbu si můžete také přizpůsobit pomocí nastavení EQ v aplikaci Sony | Headphones Connect.
Užijte si přirozenější hudbu
Při kompresi původního zdroje hudby se ztratí její vysokofrekvenční prvky, které skladbě dodávají bohatost a detail. Naše technologie Digital Sound Enhancement Engine (DSEE) tyto prvky obnovuje a zajišťuje vysoce kvalitní zvuk, jenž se přibližuje originální nahrávce. [A] Obnovení [B] Obnovení kvalitního zvuku
Ergonomický povrchový design
Od představení prvních sluchátek do uší na světě v roce 1982 (model MDR-E252) jsme prozkoumali obrovské množství údajů o tvarech uší z celého světa. Produktem tohoto zkoumání jsou sluchátka WF-C500, která kombinují tvar odpovídající ušní dutině s novým ergonomickým designem povrchu pro stabilnější uchycení.
Přesně takový zvuk, jaký si přejete
Přizpůsobte zvuk na míru svým osobním preferencím. Vyberte si z nabídky předvoleb tak, aby kvalita zvuku odpovídala žánru hudby, kterou posloucháte. Nebo si vytvořte a uložte své vlastní předvolby pomocí funkce EQ v aplikaci Sony-Headphones Connect.
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.