Vánoce bez rizika Víkendová otevírací doba na vybraných pobočkách, kurýrní služby ZDARMA i v soboty a neděle, osobní odběr na pobočce ZDARMA a mnoho dalšího. Více informací. 

Záruky a pojištění

Nenechte se zaskočit nepředvídatelnými událostmi! S pojištěním a prodlouženou zárukou můžete hodit starosti za hlavu.

Konkrétní nabídku služeb u vybraných produktů naleznete po vložení zboží do košíku.

Prodloužená záruka

prodloužená záruka

U vybraných produktů si prakticky můžete prodloužit zákonnou záruční lhůtu o dalších 12, 24 nebo 36 měsíců.

Prodloužená záruka vzniká po převzetí zboží. Začíná platit následující den po uplynutí zákonné záruční doby. Prodloužená záruka chrání zakoupený výrobek ve srovnatelném rozsahu jako záruka od výrobce. Tento produkt si můžete zakoupit jako soukromá i právnická osoba.

V jakých případech se mohu na tuto finanční službu spolehnout?

  • Vyřeší Vaše obavy ze servisních nákladů po uplynutí záruční doby.
  • Umožní Vám spokojeně užívat přístroj po dobu až pěti let.
  • Dá Vám jistotu, že nový přístroj bude fungovat min. 60 měsíců bez dalších výdajů (vztahuje se na záruční vady).

Úhrada případných škod se provádí bez Vaší spoluúčasti.

Co dělat, když přístroj nefunguje?

V případě, že se v průběhu platnosti produktu Prodloužená záruka objeví závada na přístroji, připravíte si číslo smlouvy a zavoláte na zákaznickou linku Allianz Assistance 283 002 868.

Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od Vás Vaše kontaktní údaje, dále informace o přístroji a charakteru jeho závady.

Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který Vás maximálně do 2 pracovních dnů kontaktuje a domluví se s Vámi na způsobu a termínu opravy. V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám poskytneme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na Vaši adresu.

Budu muset něco platit?

Jediný náklad, který uhradíte, je poštovné za zaslání přístroje do servisu. Opravy hradí pojišťovna přímo servisu, Vy už peněženku dále vytahovat nebudete.

Reklamace a vrácení zboží

Budete-li zboží vracet v zákonné 14-ti denní lhůtě, bude Vám vrácena i celá částka za prodlouženou záruku. V případě, že dojde k neopravitelné vadě v zákonné záruce, bude prodloužená záruka převedena na nový přístroj, nebo bude vrácena celá částka za prodlouženou záruku.

Pojistné produkty „Prodloužená záruka“ a „Záruka PLUS“ poskytuje AWP P&C Česká republika – odštěpný závod.


Pojistné podmínky ke stažení.

Pojištění náhodného poškození nebo odcizení

Pojištění náhodného poškození nebo odcizení

Záruka PLUS obsahuje pojištění náhodného poškození a odcizení. Zakoupením Záruky PLUS na 12 nebo 24 měsíců si doplníte zákonnou záruku, kterou Vám k zakoupenému výrobku automaticky poskytuje výrobce.

Pomáhá předejít neočekávaným výdajům spojeným s poškozením nového přístroje. Platnost začíná dnem sjednání Záruky PLUS. Tento produkt si můžete zakoupit jako soukromá i právnická osoba.

V jakých případech se mohu na tuto finanční službu spolehnout?

Po dobu 12 nebo 24 měsíců - v případě poškození přístroje, mimo jiné:

  • následkem nárazu či pádu, například při pádu fotoaparátu ze stolu
  • vzniklé působením vlhkosti či vody, například při polití notebooku kávou
  • způsobené úderem blesku či přepětím v síti

Po dobu 12 měsíců - v případě odcizení výrobku v důsledku loupeže nebo vloupání.

Co dělat v případě, že se přístroj rozbije?

V případě, že se v průběhu platnosti produktu Záruka PLUS objeví závada na přístroji, připravíte si číslo smlouvy a zavoláte na zákaznickou linku Allianz Assistance 283 002 868.

Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od Vás Vaše kontaktní údaje, dále informace o přístroji a charakteru jeho závady.

Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který Vás maximálně do 2 pracovních dnů kontaktuje a domluví se s Vámi na způsobu a termínu opravy. V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám poskytneme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na Vaši adresu.

Budu muset něco platit?

V případě pojištění mobilního telefonu
Pojišťovna hradí práci opraváře, náhradní díly a dopravu zpět k Vám domů. Vy zaplatíte pouze poštovné za odeslání přístroje do servisu a poté nízkou spoluúčast 10 %. Výši limitu pojistného plnění pro pojištění nahodilého poškození a odcizení pojištěné věci určí pojistitel na základě následujícího jím stanoveného amortizačního schématu, kdy přihlédne k opotřebení a jinému znehodnocení pojištěné věci. V prvním intervalu 60 dní od nákupu bude amortizace ve výši 28 %, v druhém intervalu 60 dní bude amortizace navýšena o 3,5 %, v dalších 60denních intervalech bude amortizace navýšena vždy o 2 %.

V případě pojištění jiných zařízení
Pojišťovna hradí práci opraváře, náhradní díly a dopravu zpět k Vám domů. Vy zaplatíte pouze poštovné za odeslání přístroje do servisu a poté nízkou spoluúčast. Pokud se přístroj rozbije během prvního roku, hradíte spoluúčast pouhých 15%, pokud se nehoda stala ve druhém roce (a platnost produktu Záruka PLUS byla zakoupena na dva roky), hradíte spoluúčast 25%.

Reklamace a vrácení zboží

Budete-li zboží vracet v zákonné 14-ti denní lhůtě, bude Vám vrácena i celá částka za Záruku PLUS. V případě, že dojde k neopravitelné vadě v zákonné záruce, bude Vám vráceno nespotřebované pojistné.

Pojistné produkty „Prodloužená záruka“ a „Záruka PLUS“ poskytuje AWP P&C Česká republika – odštěpný závod.


Pojistné podmínky ke stažení.

Pojištění jízdních kol

Typ pojištění Prodloužení záruky Náhodné poškození Krádež
Délka pojištění až 3 roky, po skončení zákonné záruky až 2 roky, platí ihned po zakoupení kola až 2 roky, platí ihned po zakoupení kola
Krytí výrobní vady rámu mechanické poškození kola např. při nehodě krádež kola z uzavřeného prostoru či uzamčeného vozu
Cena (ročně) od 199 Kč od 349 Kč od 349 Kč
Spoluúčast bez spoluúčasti nízká spoluúčast nízká spoluúčast
Pojištění jízdních kol

Prodloužená záruka na rám kola

Pojistná částka – 70 % z pořizovací ceny kola.

Pojištění náhodného poškození a pojištění odcizení

Pojistná částka – pořizovací cena kola
Spoluúčast je 10 %, minimálně však 1500 Kč
V případě opravy – 10 % z ceny opravy včetně práce a použitých náhradních dílů
V případě dodání nové věci – 10 % z pořizovací ceny původního kola

Pro všechny tyto produkty platí následující:

Územní platnost je EU. Pojišťovna hradí náklady na nové náhradní díly, použitý materiál a práci servisního technika. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, má pojištěný právo na zajištění nového jízdního kola srovnatelných parametrů. Náklady na dopravu do a ze servisu hradí zákazník.

Jak probíhá řešení oprav?

V případě, že se v průběhu platnosti pojistných produktů objeví závada na zakoupeném kole či je kolo odcizeno, má zákazník dvě možnosti, jak Allianz Assistance kontaktovat:

Online
QR kód – na pojistné smlouvě
Web – www.hlaseniskod.cz

Stačí načíst QR kód na své pojistné smlouvě a automaticky budete přesměrován/a na webové stránky pro nahlášení pojistné události. Údaje ze smlouvy se automaticky vepíší do webového formuláře. Pokud na svém telefonu nemáte QR čtečku, můžete nahlásit pojistnou událost přímo na webu www.hlaseniskod.cz. Po odeslání hlášenky budete o dalších krocích informován/a e-mailem a to do 2 pracovních dnů.

Telefonicky
+420 283 002 868
V případě telefonického hlášení si prosím připravte číslo smlouvy. Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od Vás kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady. Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který vás do 2 pracovních dnů kontaktuje a domluví se s vámi na způsobu a termínu opravy.


Pojistné podmínky ke stažení.

Cykloasistence

Cykloasistence

Zakoupením produktu získáte výhody, které vás ochrání v případě poškození jízdního kola po dobu 12 měsíců od nákupu:

  • Následkem nárazu či pádu při vyjížďce
  • Škody způsobené funkční závadou či mechanickou poruchou, které nejsou kryté zárukou

Stačí, abyste si zavolal/a na speciální linku péče o zákazníky na tel: +420 283 002 828 (non-stop), sdělil/a podrobnosti své nehody a přijede pro vás odtahová služba, která vás odveze i s nepojízdným kolem na místo určení – zpět do penzionu či hotelu, do servisu nebo zpátky domů.

Pro koho je Cyklo Asistence určena?

Cyklo Asistance pomáhá vyřešit neočekávaná a nemilá překvapení spojená s nehodou na cestách po České Republice. Cyklo Asistance je určena pro koncové spotřebitele (nikoliv pro firemní klientelu). Na tento produkt se nevztahuje žádná spoluúčast.

STANDARD – pro jednotlivce, kryje až 4 kola
RODINA – pro celou rodinu, kryje až 4 osoby a 8 kol.

Cyklo Asistance je možné zakoupit opakovaně!
JEDNOTLIVEC 379 Kč/rok, RODINA 599 Kč/rok
Pojištění vybité baterie: JEDNOTLIVEC 119 Kč/rok, RODINA 199 Kč/rok

Registrace kola

Po zakoupení Cyklo Asistance jednoduše registrujete pojištění kola zasláním identifikačních údajů (značka, sériové číslo) nejpozději do 5 pracovních dní na e-mailovou adresu: registracekol@allianz.com. Po potvrzení registrace můžete okamžitě začít službu využívat.

Co se stane, když ...?

V případě, že se vám v průběhu platnosti Cyklo Asistence stane nehoda či porucha, následkem čehož nemáte pojízdné kolo, zavoláte na speciální linku pro cyklisty (+420 283 002 828) a sdělí operátorovi: číslo smlouvy, identifikační údaje, detailní popis nehody s přesnou polohou místa, kde se nachází. Operátor ihned poté vyšle odtahovou službu do místa určení a informuje vás o době jejího příjezdu.

Náklady na odtah nepojízdného kola a odvoz zákazníka hradí pojišťovna, a to do výše 2.000 Kč. Zákazník může využít tuto službu třikrát!


Pojistné podmínky ke stažení.

Výměna dárku

Výměna dárku

Jak to funguje?

1. Spolu s vybraným zbožím vložte do košíku i službu Výměna dárku
2. Využít službu můžete na všech našich prodejnách nebo zasláním zboží
na servisní oddělení
3. Do 7 pracovních dnů po vrácení zboží vám na e-mail dorazí voucher, který
můžete do 31. 1. 2019 uplatnit na veškerý sortiment

Pravidla a podmínky akce:

1. Služba Výměna dárku je nabízena od 5. 11. do 22. 12. 2018
2. Vrácení zboží prostřednictvím služby „Výměna dárku“ lze uskutečnit od 27. 12. 2018 do 15. 1. 2019
3. Službu „Výměna dárku“ musí zákazník přidat do košíku v prvním kroku objednávkového procesu
4. Nabídku lze využít na zboží, u kterého je tato služba nabízena v rámci nákupního procesu
5. Vložení služby do košíku je zdarma. V případě využití služby zákazníkem je účtován manipulační poplatek:
   a. 0 Kč poplatek v případě vrácení nerozbaleného zboží
   b. 10 % (vč. DPH) z kupní ceny zboží, v případě vrácení rozbaleného produktu
6. Za zboží splňující podmínky této služby, vám vrátíme cenu zboží zpět ve formě T.S.BOHEMIA poukazu v hodnotě vráceného zboží uvedeném na daňovém dokladu, přičemž tato částka bude ponížena o manipulační poplatek dle bodu č. 5
7. Poukázka je vrácena na e-mail kupujícího nejpozději do 7 pracovních dnů
8. Platnost poukázky je do 31. 1. 2019 a lze jí využít na kompletní sortiment e-shopu www.tsbohemia.cz
9. V případě odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů od data nákupu, není účtován manipulační poplatek a vrácení peněz probíhá dle standardního reklamačního postupu
10. Nevrací se cena za spotřebovanou službu „První spuštění“ – obj. kód 8881233 a 8881277
11. Nelze vrátit dárkové poukazy, licence a zboží, u něhož nelze využít ani zákonného odstoupení
12. Službu nelze uplatnit při nákupu produktů na splátky

Pro více informací neváhejte kontaktovat naše obchodní oddělení: obchod@tsbohemia.cz nebo tel. 585 157 488.






0
 
 
 
 
 
­

 
Webové stránky TSBOHEMIA.cz používají k personalizaci reklam a služeb soubory cookies. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací.   Nastavení Souhlasím
Splatky bez navyseni
Black Friday
Porovnáváte 0 Zobrazit Smazat vše