Objednej DNES, dovezeme DNES a ZDARMA. Platí pro Severní Moravu, Brno, Olomouc a okolí. Více informací. 

Možnosti dopravy

Přehled služeb

Přepravní služba

(bezhotovostně i dobírka) znamená, že zboží bude doručeno prostřednictvím dopravce PPL a Česká pošta následující pracovní den v čase od 8-18 hodin. V případě dopravce PPL bude zboží doručeno i v sobotu.

Komfortní doprava až do bytu

speciální přeprava nadrozměrného zboží až domů, na chatu nebo třeba do kanceláře včetně vybalení.

Přepravní služba paleta

(nadrozměrný balík ČR - bezhotovostně i dobírka) znamená, že zboží je povahy nadrozměrný balík a bude doručeno prostřednictvím dopravce (Přepravní služby) PPL. Nadrozměrným balíkem se rozumí zboží balené v zásilce (balíku) jejíž nejdelší strana je delší než 2m, součet obvodu obalu a její délky je větší než 3m nebo hmotnost zásilky je větší než 50kg.

Přepravní služba Slovensko

(bezhotovostně i dobírka) znamená, že zboží budu doručeno prostřednictvím přepravce PPL CZ a jeho partnerů na libovolné místo ve Slovenské republice.

Přepravní služba EU

(jen bezhotovostně) znamená, že zboží bude doručeno prostřednictvím dopravce PPL CZ a jeho partnerů do libovolné země Evropské Unie (mimo Slovensko).

Doprava PPL

Využijte přepravní službu společnosti PPL a za dopravu u nás neplaťte! Většinu zboží máme skladem a připravené k okamžité expedici. Získáte tak nejen nejvýhodnější dopravu ale také garanci včasného doručení zboží skladem, nejpozději do 48 hodin od Vaší objednávky.

Zboží je doručováno v pracovní dny a v soboty.

V den doručení zásilky, Vám bude zaslána SMS s přibližným časem doručení a kontaktem na řidiče.

Před doručením zásilky, Vás bude řidič telefonicky kontaktovat, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení je v rozmezí 8-18 hod.

Ve vybraných městech můžete využít i služby večerního doručení od 17.00-21.00 hodin (seznam lokalit).

V případě nezastižení Vám zanechá řidič oznámení a zásilku se pokusí doručit následující pracovní den.

Při přebírání zásilky věnujte prosím zvýšenou pozornost její kompletnosti (co do počtu balíků) a neporušenosti obalu včetně ochranné balící pásky. Pokud zjistíte jakékoliv vnější poškození obalu, zásilku nepřebírejte.

Doprava PPL SPRINT (DHL) – nadrozměrné zboží (paleta)

Služba je určena především pro přepravu nadrozměrného zboží dodávaného na paletách. Nadrozměrným balíkem se rozumí zboží balené v zásilce (balíku) jejíž nejdelší strana je delší než 2m, součet obvodu obalu a její délky je větší než 3m nebo hmotnost zásilky je větší než 50kg. Např. pračky, ledničky, myčky aj. Přepravu palet pro naše zákazníky zajišťují společnosti PPL Sprint (DHL).

Doprava Česká pošta - Do ruky

Balík Do ruky přijde za adresátem kam bude chtít, předem se o tom dozví prostřednictvím SMS nebo e-mailu

  • garance doručení objednaného zboží přímo do rukou adresáta (příjemce) a to následující den po odeslání zásilky;
  • s příjemcem balíku Česká pošta aktivně komunikuje prostřednictvím SMS, e-mailů a přímých telefonátů;
  • ve vybraných lokalitách (okresní a krajská města) Česká pošta zajišťuje po dohodě s příjemcem odpolední doručování do 19.00 hodin;
  • nemá-li příjemce možnost zásilku převzít, zajišťuje Česká pošta její uložení a následné vyzvednutí na nejbližší možné pobočce;

Více inforací naleznete v Poštovních a obchodních podmínkách

Doprava Česká pošta - Na poštu

Balík Na poštu bude doručen adresátovi (příjemci) na jednu z 2 600 pošt, o uložení (a termínu vyzvednutí) se dozví formou SMS nebo e-mailu

  • garance vyzvednutí objednaného zboží na zvolené poště adresátem (příjemcem) a to následující den po odeslání zásilky;
  • příjemce si dle vlastních potřeb zvolí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí (pošty v nákupních centrech, poblíž pracoviště příjemce, v místě bydliště a rekreačních oblastech);
  • s příjemcem balíku Česká pošta aktivně komunikuje prostřednictvím SMS, e-mailů;
  • pokud si příjemce z nějakého důvodu nemůže nebo nechce Balík na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů;

Více inforací naleznete v Poštovních a obchodních podmínkách

Expresní doprava Ostrava a okolí*

(např. Ostrava, Havířov, Frýdek-Místek, Karviná, Třinec, Bohumín, Český Těšín a další.)

  • Objednejte zboží z prodejen Ostrava do 15:00 a zboží dovezeme ještě DNES (platí pouze pro pracovní dny pondělí – pátek)
  • Objednané zboží musí být skladem na pobočce Ostrava – Mariánské hory nebo Ostrava – Hrabová.
  • Rozvážíme mezi 16:00 – 22:00 dle rozpisu tras*
  • Před doručením Vás bude kurýr kontaktovat
  • Cena dopravného je ZDARMA při objednávce nad 500 Kč
  • Nelze použít pro nadrozměrné balíky (např.hmotnost nad 50 Kg)

*Kompletní seznam PSČ s možností expresního doručení

Expresní doprava Brno a okolí

  • Objednejte zboží z prodejen v Brně do 15:00 a zboží dovezeme ještě DNES (platí pouze pro pracovní dny pondělí – pátek)
  • Objednané zboží musí být skladem na pobočce Brno – Veveří nebo Brno H-park.
  • Rozvážíme mezi 16:00 – 22:00 dle rozpisu tras*
  • Před doručením Vás bude kurýr kontaktovat
  • Cena dopravného je ZDARMA při objednávce nad 500 Kč
  • Expresní doprava nelze použít pro nadrozměrné balíky (např. hmotnost nad 50 Kg)

*Kompletní seznam PSČ s možností expresního doručení

Expresní doprava Prostějov, Olomouc a okolí

  • Objednejte zboží z prodejny v Olomouci do 15:00 a zboží dovezeme ještě DNES (platí pouze pro pracovní dny pondělí – pátek).
  • Objednané zboží musí být skladem na pobočce v Olomouci a doručení je možné pouze pro vybraná PSČ Olomouce a okolí*.
  • Rozvážíme mezi 16:00 – 22:00.
  • Před doručením Vás bude kurýr kontaktovat.
  • Cena dopravného je ZDARMA při objednávce nad 500 Kč.
  • Expresní doprava nelze použít pro nadrozměrné balíky (např. hmotnost nad 50 Kg).

*Kompletní seznam PSČ s možností expresního doručení

Komfortní doprava až do bytu

Komfortní doprava je speciální služba pro naše zákazníky, kterou Vám zboží přivezeme, vyneseme a vybalíme u Vás doma, na chatě nebo třeba v kanceláři. O nic se nestaráte, jen nám ukážete, kam chcete Vaše nové zboží umístit.

Tuto službu poskytujeme pouze pro nadrozměrné zboží (pračky, ledničky, televize od 50"...) u objednávek nad 2000 Kč.

Navíc Vám na Vaše přání odvezeme a ekologicky zlikvidujeme staré zařízení úplně ZDARMA.

U komfortní dopravy je nezbytná platba předem – platební kartou online nebo zálohou. Objednávku nelze platit dobírkou.


Doprava je organizována ve všední dny mimo státní svátky:

pondělí–pátek11:00–18:00

Službu objednávejte prostřednictvím objednávkového formuláře.

Přepravní službaCena
Doprava po Olomouci, Ostravě, Brně a okolí do 20 Kmzdarma
Příplatek za dopravu mimo Olomouc, Ostravu a Brno *11,- Kč/km
Výnos do patra119,- Kč/patro

Jestliže to zboží umožňuje, můžeme Vám nabídnou nadstandardní příplatkovou službu Servisní pohotovost a Vaše nové zboží odborně nainstalujeme, zapojíme a vyzkoušíme přímo u Vás doma. Služba se nevztahuje na instalaci praček, myček, sporáků aj.


* příplatek za dopravu mimo Olomouc, Ostravu a Brno se účtuje od vzdálenosti 20 Km od Olomouce, Ostravy nebo Brna (tam i zpět).

Doprava přepravní službou po EU

Přeprava po celé Evropské Unii ještě nikdy nebyla dostupnější! Přepravíme Vám jakékoliv malé i nadměrné zboží do libovolné země Evropské Unie za nejvýhodnější cenu. Všechno zboží pečlivě zabalíme, zajistíme proti poškození při přepravě a řádně pojistíme.

Ceník služeb

Přepravní službCena
Přepravní služba (Česká pošta, PPL) do 500 Kč61 Kč
Přepravní služba (Česká pošta, PPL) nad 500 Kčzdarma
Přepravní služba (Expresní doprava/kurýr) do 500 Kč61 Kč
Přepravní služba (Expresní doprava/kurýr) nad 500 Kčzdarma
Přepravní služba paleta (DHL)* do 500 Kč61 Kč
Přepravní služba paleta (DHL)* nad 500 Kčzdarma
Přepravní služba Slovensko (PPL) do 500 Kč61 Kč
Přepravní služba Slovensko (PPL) nad 500 Kčzdarma
Přepravní služba EU (PPL) **dle cílové země
Osobní odběr na pobočcezdarma
Finanční službaCena bez DPHCena s DPH
Platba dobírkou39,67 Kč48 Kč
Platba převodem na náš účet ***zdarmazdarma
Platba hotovězdarmazdarma
Platba kartouzdarmazdarma

* přeprava nadrozměrné zásilky

** na cenu poplatku se informujte u svého obchodníka

*** platba před dodáním zboží na základě zálohové faktury

Často kladené otázky

Dotaz: „Objednal jsem si zboží, jak zjistím, kde se nachází moje zásilka?“

Odpověď: Na stránkách www.ppl.cz vyplňte v horní levé části stránky pole „sledování zásilky“ číslem Vaší zásilky, které jste od nás obdrželi emailem po dokončení objednávky. Po potvrzení tlačítkem Ok ihned zjistíte, aktuální stav vaší zásilky. Pokud číslo zásilky nemáte, kontaktujte naše obchodní oddělení na tel.: 585 157 488 nebo emailem na obchod@tsbohemia.cz

Dotaz: „Zásilka přišla poškozená (vykradená, zboží bylo rozbité). Co mám dělat?“

Odpověď: Toto nás samozřejmě mrzí. Všechny naše zásilky jsou však zcela pojištěné s nárokem na uplatnění reklamace. Kontaktujte prosím ihned dopravce prostřednictvím reklamačního formuláře zde a nahlaste škodnou událost. Dopravce vás bude obratem kontaktovat. Pokud máte problémy uplatnit reklamaci, kontaktujte nás na tel.: 585 157 507 nebo emailem na servis@tsbohemia.cz






 
 


Košík

0 položek za
0
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

WWWSERVER4

jizdni kola
Uroky zpet