Vánoce bez rizika Víkendová otevírací doba na vybraných pobočkách, kurýrní služby ZDARMA i v soboty a neděle, osobní odběr na pobočce ZDARMA a mnoho dalšího. Více informací. 

Doprava a platba v kostce

Kolik stojí dopravné?

  • Většina si u nás užívá
  • dopravu ZDARMA!
U objednávek nad 500 KčZdarma
U objednávek do 500 Kč61 Kč
Na prodejnu (bez ohledu
na hodnotu objednávky)
Zdarma
Výnos velké
bílé techniky
Více informací
Přeprava mimo ČRVíce informací

Jaké jsou možnosti platby?

  • Stačí si vybrat, co vám
  • nejvíc vyhovuje.
Dobírka58 Kč
Kartou přes internet nebo bankovním převodemZdarma
Hotově nebo kartou
na prodejně
Zdarma
Splátkový prodejVíce informací


Jak stihnout Vánoce?
Na vybrané prodejny vám zboží v klidu dovezeme: Garance dodání do Vánoc.

V Brně a okolí a na severní Moravě můžete navíc využít expresní dopravu.



Bližší informace o službách

Běžné zásilky
Expresní kurýři
Osobní odběr
Nadrozměrné zásilky
Přeprava mimo ČR
Pomoc

Běžné zásilky

Skladné zboží přímo k vám domů nebo třeba do práce.

PPL

Většinu zboží máme skladem a připravené k okamžité expedici. Získáte tak nejen nejvýhodnější dopravu ale také garanci včasného doručení zboží skladem, nejpozději do 48 hodin od Vaší objednávky.

  • Zboží je doručováno v pracovní dny.
  • V den doručení zásilky, Vám bude zaslána SMS s přibližným časem doručení a kontaktem na řidiče.
  • Před doručením zásilky, Vás bude řidič telefonicky kontaktovat, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení je v rozmezí 8-18 hod.
  • V případě nezastižení Vám zanechá řidič oznámení a zásilku se pokusí doručit následující pracovní den.
  • Při přebírání zásilky věnujte prosím zvýšenou pozornost její kompletnosti (co do počtu balíků) a neporušenosti obalu včetně ochranné balící pásky. Pokud zjistíte jakékoliv vnější poškození obalu, zásilku nepřebírejte.

  • Ve vybraných městech můžete využít i služby večerního doručení od 17.00-21.00 hodin (seznam lokalit).

Česká pošta - Balík do ruky

Balík do ruky přijde za adresátem kam bude chtít, předem se o tom dozví prostřednictvím SMS nebo e-mailu.

  • Garance doručení objednaného zboží přímo do rukou adresáta (příjemce) a to následující den po odeslání zásilky.
  • S příjemcem balíku Česká pošta aktivně komunikuje prostřednictvím SMS, e-mailů a přímých telefonátů.
  • Nemá-li příjemce možnost zásilku převzít, zajišťuje Česká pošta její uložení a následné vyzvednutí na nejbližší možné pobočce.

  • Ve vybraných lokalitách (okresní a krajská města) Česká pošta zajišťuje po dohodě s příjemcem odpolední doručování do 19.00 hodin.

Více informací naleznete v Poštovních a obchodních podmínkách.

Expresní kurýři

V pracovní dny vám můžeme dovézt zboží už v den objednání!

V prosinci můžete využívat naše unikátní kurýrní služby s doručením v den objednávky k vám domů i v soboty a neděle! Pro více informací vyberte vašeho kurýra:

Expresní doprava severní Morava

Objednejte zboží, které je skladem na prodejnách v Ostravě do 15:00 a zboží dovezeme ještě DNES.

  • Při objednávce uskutečněné do 15:00 obdržíte své zboží tentýž den mezi 16:00 – 22:00 (platí pouze pro pracovní dny pondělí – pátek).
  • Objednané zboží musí být skladem na pobočce Ostrava Mariánské hory nebo Ostrava Hrabová.
  • Před doručením Vás bude kurýr kontaktovat.

V prosinci můžete využívat naše unikátní kurýrní služby s doručením v den objednávky k vám domů i v soboty a neděle dle standardních podmínek, jak jste zvyklí. Rozšíření platí pro následující soboty a neděle: 1.12., 2.12., 8.12., 9.12., 15.12., 16.12., 22.12., 23.12.


Kompletní seznam PSČ s možností expresního doručení
Pozn.: Zobrazené oblasti v mapě jsou pouze přibližné. Rozhodující jsou PSČ uvedená v kompletním seznamu.

  • Objednávky po 15:00 jsou doručeny následující pracovní den mezi 16:00 – 22:00
  • Nelze použít pro nadrozměrné balíky (např. hmotnost nad 50 kg).
  • Dobírka nelze platit kartou.

Expresní doprava Brno a okolí

Objednejte zboží, které je skladem na prodejnách v Brně do 15:00 a zboží dovezeme ještě DNES.

  • Při objednávce uskutečněné do 15:00 obdržíte své zboží tentýž den mezi 16:00 – 22:00 (platí pouze pro pracovní dny pondělí – pátek).
  • Objednané zboží musí být skladem na pobočce Brno Veveří nebo Brno Heršpice.
  • Před doručením Vás bude kurýr kontaktovat.

V prosinci můžete využívat naše unikátní kurýrní služby s doručením v den objednávky k vám domů i v soboty a neděle dle standardních podmínek, jak jste zvyklí. Rozšíření platí pro následující soboty a neděle: 1.12., 2.12., 8.12., 9.12., 15.12., 16.12., 22.12., 23.12.


Kompletní seznam PSČ s možností expresního doručení
Pozn.: Zobrazené oblasti v mapě jsou pouze přibližné. Rozhodující jsou PSČ uvedená v kompletním seznamu.

  • Objednávky po 15:00 jsou doručeny následující pracovní den mezi 16:00 – 22:00
  • Nelze použít pro nadrozměrné balíky (např. hmotnost nad 50 kg).
  • Dobírka nelze platit kartou.

Osobní odběr

Vyzvedněte si zboží přesně, kdy vám to vyhovuje.

Na našich prodejnách

V případě, že je zboží skladem na vámi vybrané prodejně, můžete si jej rovnou během otevírací doby vyzvednout. Abyste měli jistotu, že se vám zboží nevyprodá, než dorazíte na prodejnu, můžete si jej objednat přes internet a nastavit osobní odběr.

Když je zboží skladem na jiné prodejně, zajistíme převoz. Zboží je pak připravené na vybrané prodejně zpravidla následující pracovní den. Jakmile bude zboží připravené k vyzvednutí, budete informováni zprávou.

Česká pošta - Na poštu

Balík Na poštu bude doručen adresátovi (příjemci) na jednu z 2 600 pošt.

  • Garance vyzvednutí objednaného zboží na zvolené poště adresátem (příjemcem) a to následující den po odeslání zásilky.
  • Příjemce si dle vlastních potřeb zvolí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí (pošty v nákupních centrech, poblíž pracoviště příjemce, v místě bydliště a rekreačních oblastech).
  • S příjemcem balíku Česká pošta aktivně komunikuje prostřednictvím SMS, e-mailů.
  • Pokud si příjemce z nějakého důvodu nemůže nebo nechce Balík na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů.

Více informací naleznete v Poštovních a obchodních podmínkách.

Nadrozměrné zásilky

Poslat pračku, ledničku nebo třeba trampolínu k vám domů není žádný problém. Budete chtít zboží vynést do patra? Stačí si zvolit doplňkovou službu.

PPL Sprint (DHL)

Služba je určena především pro přepravu nadrozměrného zboží dodávaného na paletách. Tato doprava je zdarma a můžete k ní libovolně využít doplňkové služby viz níže.

Nadrozměrným balíkem se rozumí zboží balené v zásilce (balíku) jejíž nejdelší strana je delší než 2m, součet obvodu obalu a její délky je větší než 3m nebo hmotnost zásilky je větší než 50kg. Např. pračky, ledničky, myčky aj.


Doplňkové služby

  • Výnos do patra. Výnos zásilek s maximální hmotností 80 kg. Podmínkou služby je přiměřená pomoc příjemce, zákazník tedy musí řidiči s výnosem pomoci.
  • Zpětný odběr elektrozařízení. Odvoz starého spotřebiče do sběrného dvora. Podmínkou této služby je, že spotřebič nesmí být vizuálně v takovém stavu, aby mohl poškodit nebo znečistit jiné převážené zásilky.
Cena doplňkových služeb
Výnos do patra s dopomocí245 Kč
Zpětný odběr elektrozařízení369 Kč

Komfortní doprava Olomouc a Ostrava

Komfortní doprava je speciální služba pro naše zákazníky, kterou Vám zboží přivezeme, vyneseme a vybalíme u Vás doma, na chatě nebo třeba v kanceláři. O nic se nestaráte, jen nám ukážete, kam chcete Vaše nové zboží umístit.

  • Tuto službu poskytujeme pouze pro nadrozměrné zboží (pračky, ledničky, televize od 50" atd.).
  • Navíc Vám na Vaše přání odvezeme a ekologicky zlikvidujeme staré zařízení ZDARMA.
  • V případě, že nelze použít výtah, budou doručeny zásilky nad 30 kg
    max. do 4. patra.
  • U komfortní dopravy je nezbytná platba předem – platební kartou online nebo zálohou. Objednávku nelze platit dobírkou.

Doprava je organizována ve všední dny mimo státní svátky:

Olomouc a okolíOstrava
Po-11:00–17:00
Út16:00–21:0011:00–17:00
St-11:00–17:00
Čt16:00–21:0011:00–17:00
Pa-11:00–17:00
So09:00–13:00-

Jestli lze službu využít na vaše PSČ zjistíte v objednávce při výběru dopravy.

Cena kompletní služby389 Kč

Česká pošta - Balík nadrozměr

Služba je určena pro přepravu nadrozměrného zboží jako např. pračky, ledničky, myčky aj.

Dopravné Balík nadrozměr249 Kč

Doplňkové služby

  • Komplexní doručení zahrnuje vynesení spotřebiče do bytu či kanceláře, rozbalení, vizuální kontrolu a na přání zákazníka i odvoz obalu.
    • V případě, že nelze použít výtah, doručit zásilky nad 30 kg, max. do 4. patra.
  • Zpětný odběr elektrozařízení. Odvoz starého spotřebiče do sběrného dvora. Podmínkou této služby je, že spotřebič nesmí být vizuálně v takovém stavu, aby mohl poškodit nebo znečistit jiné převážené zásilky.
    • Poskytnutím služby se rozumí povinnost odvézt jeden kus níže uvedeného starého spotřebiče, který je stejného typu nebo plní stejnou funkci jako výrobek, který byl obsahem zásilky. Službu lze poskytnout pouze na odvoz chladničky, myčky, mrazáku, pračky, sušičky, sporáku, trouby, varné desky, MW trouby, digestoře, vysavače, televizoru, domácího kina, DVD přehrávače/rekordéru, satelitu, Hi-Fi soupravy, monitoru nebo počítače.
    • Spotřebič určený adresátem k odvozu musí být kompletní, odpojený od všech přípojek a zbavený nečistot. Chladničky a mrazáky musí být zbaveny námrazy a vysušeny. Pokud spotřebič nesplňuje tyto podmínky je přepravce oprávněn odmítnout tuto službu poskytnout.

V případě, že během poskytnutí předcházející poštovní služby nebude první pokus o dodání úspěšný, služba Kompletního doručení a Odvoz starého spotřebiče se při opakovaném doručení již neposkytuje.

Cena doplňkových služeb
Kompletní doručení do bytu, odvoz obalu149 Kč
Odvoz a likvidace starého spotřebiče298 Kč

Přeprava za hranice České republiky

Zboží vám pošleme takřka na jakoukoliv adresu v Evropské Unii.

Na Slovensko - PPL

Zboží bude doručeno prostřednictvím přepravce PPL CZ a jeho partnerů na libovolné místo ve Slovenské republice.

Cena dopravného
U objednávek nad 500 Kčzdarma
U objednávek do 500 Kč61 Kč

Přepravní služba EU

Zboží bude doručeno prostřednictvím dopravce PPL CZ a jeho partnerů do libovolné země Evropské Unie (mimo Slovensko). Všechno zboží pečlivě zabalíme, zajistíme proti poškození při přepravě a řádně pojistíme.

  • Zboží lze platit pouze bezhotovstně.
  • Cena přepravy se odvíjí od cílové země a hmotnosti zásilky.

Pro kalkulaci ceny dopravného kontaktujte s poptávaným zbožím naše obchodní oddělení: obchod@tsbohemia.cz.

Pomoc

Potřebujete poradit s objednávkou nebo platbou? Více najdete v průvodci nákupem.

Jak zjistím, kde se nachází moje zásilka?

Po dokončení objednávky od nás obdržíte email s číslem Vaší zásilky. S tímto číslem ji můžete sledovat na stránkách společnosti, kterou jste si pro přepravu vybrali:

Pokud číslo zásilky nemáte, kontaktujte naše obchodní oddělení na tel.: 585 157 488 nebo emailem na obchod@tsbohemia.cz

Zásilka přišla poškozená. Co mám dělat?

Při doručení zásilky je nutné řádně překontrolovat jeho stav a kompletnost.

Pokud dojde k jakýmkoliv nesrovnalostem nebo je zboží poškozené je nutné kontaktovat přepravní službu, která vaši zásilku doručovala a sepsat protokol o škodě a to nejpozději do 3 dnů ode dne doručení zásilky. Na pozdější uplatnění nelze brát zřetel.

Poškozené zboží poté zašlete na naši adresu (Reklamační oddělení, Sladovní 103/3, 779 00 Olomouc), kde vám bude vyměněno.






0
 
 
 
 
 
­

 
Webové stránky TSBOHEMIA.cz používají k personalizaci reklam a služeb soubory cookies. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací.   Nastavení Souhlasím
Splatky bez navyseni
Splatky bez navyseni
Porovnáváte 0 Zobrazit Smazat vše