Objednací kód: 9777664,Part No.: 41005053,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
hrnec pro vaření rýže (rýžovar) • objem 2,8 l • příkon 1 000 W • vnější plášť z nepřilnavého nerezu • automatický provoz • funkce udržení ideální teploty až 6 hodin • rukojeti po obou stranách • indikace provozu • snadná údržba • protiskluzové nožičky
Jsem rýžovar Sencor SRM 2800SS a uvařím všechny druhy rýže
Přenechte vaření rýže na mě! Jsem rýžovar SRM 2800SS a pracuji automaticky bez nutné asistence míchaní nebo kontroly času. Mou dominantou je příprava rýže přesně tak, jak ji máte rádi. Dnešní doba nabízí na výběr z mnoha druhů rýže, a můžete se spolehnout, že připravím každou z nich na jedničku. Máte rádi rýži basmati, jasmínovou, celozrnnou nebo sushi? Stačí si jen vybrat, zvolit správný podíl vody, zmáčknout jedno tlačítko a je to!
Posuňte vaření rýže ještě o level výš
Víte, že do rýžovaru můžete přidat různé bylinky a koření pro lepší chuť? Nechte pracovat svou fantazii a zvolte k ovonění rýže to správné koření, které se hodí k připravovanému jídlu. Výbornou rýži uvařím, i když přidáte lžičku kari koření, skořici, hřebíček, badyán, nebo stonek libovolné bylinky.
S objemem 2,8 l připravím pěkný kopec rýže
V kvalitní nepřilnavé nádobě o objemu 2,8 l, dokážu připravit 2,3 kg rýže najednou pro několik osob, nebo pořádnou dávku rýže na sushi. Díky nepřilnavému povrchu nádoby se rýže nepřilepuje ke dnu nebo ke stěnám nádoby a její následná údržba je velice snadná!
Objevte výhody režimu KEEP WARM
Už víte, že vařím rýži měkkou, jemnou a zkrátka tu nejlepší. Také umím nastavit ideální čas i teplotu pro vaření rýže. A jakmile skončím s vařením automaticky se přepnu do režimu KEEP WARM, v kterém udržuji rýži čerstvou a teplou po dobu 6 h.
Hlavní body
Automatický hrnec na vaření rýže
Pracuje na principu vaření v páře
Objem 2,8 l (pro přípravu 2 300 g rýže)
Příslušenství
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.