Objednací kód: 121968,Part No.: 41008942,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
chytrá kuchyňská váha • váží do 5 kg • přesná na 1 g • 3 režimy • LCD displej s velkými číslicemi • databáze potravin s údaji o výživě • Bluetooth • napájení: 3× baterie AAA • automatické vypnutí při nečinnosti • přepínání jednotek
Chytrá kuchyňská váha vám pomůže udržet dokonalý přehled o kalorickém příjmu a jednotlivých nutričních složkách. Je navázána na nejlepší dostupnou databázi potravin, protože ovládací aplikace Sencor FOOD byla připravena ve spolupráci s autory populární aplikace Kalorické tabulky.
Bluetooth spojení váhy s telefonem je dokonale rychlé, intuitivní a snadné. Prakticky ihned tak na displeji svého chytrého telefonu (a je jedno, jestli preferujete zařízení s Androidem nebo iOS) uvidíte naváženou hmotnost, pak už jen stačí zadat, co zrovna vážíte a hned víte, kolik daná potravina obsahuje cukrů, tuků, energie..
Tahle váha je součástí prémiové metalické řady kuchyňských pomocníků Sencor. Je k dispozici v 9 barevných provedeních a bude ozdobou každé kuchyně. Velkými bílými číslicemi svítící kruhový displej je perfektně čitelný a přehledný, vždyť výška jedné číslice je 2 cm.
Váha je vybavena bezdrátovou technologií Bluetooth, která ve spojení s bezplatnou aplikací Sencor FOOD nainstalovanou do vašeho chytrého zařízení nabízí přímý přístup k bohaté a pravidelně aktualizované databázi potravin a jejich nutričním hodnotám.
Aplikace Sencor FOOD byla vyvinuta ve spolupráci s tvůrci aplikace Kalorické tabulky / Dine4Fit a je určena pro chytré telefony s operačním systémem iOS (verze 13 a vyšší) nebo Android (verze 5 a vyšší). Při používání aplikace musí být telefon připojen k internetu.
Připojení váhy k telefonu probíhá automaticky po spuštění aplikace. Ke spárování postačí, aby na chytrém zařízení byla zapnuta funkce Bluetooth. Pokud aplikace váhu nenalezne, aktivně vás vyzve, abyste zkusili váhu znovu připojit.
Poznámka: Váha se v jeden okamžik umí připojit pouze k jednomu mobilnímu zařízení. Při potížích se spárováním se ujistěte, že v dosahu není jiné zařízení, které je právě aktivně připojené k váze.
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.