Objednací kód: 105835,Part No.: 41015886,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
O svěží vánek v horkých letních dnech se postará 45W sloupový ventilátor Sencor SFT 3800BK, který je opatřen elegantnímu designem a tichým chodem. Zařízení obsahuje 4 provozní režimy, 3 rychlosti a horizontální oscilaci pro dokonalé výsledky. O ovládání se postará dotykový panel nebo dálkové ovládání. Praktickým prvkem je i 12hodinový časovač s funkcí automatického vypnutí.
Výkonný sloupový ventilátor s horizontální oscilací přináší přijemné osvěžení do vaší domácnosti i kanceláře. Během používání můžete využívat 3 rychlosti (nízká, střední a vysoká) a 4 provozní režimy (normální, přirozený, spánek a usínání).
Příjemný a osvěžující vánek zajišťuje běžný provozní režim, ve kterém můžete volit ze 3 rychlostí.
V režimu přirozeného proudění vzduchu dochází k postupné změně rychlostí, od nízké, přes střední, vysokou až opět po nízkou. Těšit se tak můžete na svěží a přijemný vzduch.
O klidný odpočinek se postará tichý režim spánku s nižší spotřebou energie. Zajištěno je i zhasnutí displeje po 30 sekundách nečinnosti, který můžete však stisknutí libovolného tlačítka okamžitě rozsvítit. Počáteční rychlost nastavíte dle vašeho uvážení, kdy po 30 minutách dojde k jejímu snižována až po nejnižší.
Automatické nastavení rychlosti, doby provozu i oscilace ventilátoru zajistí 3hodinový režim usínání. Principem je, že zařízení začne s nejvyšší rychlostí. Po 15 minutách dochází však k jejímu snižování až po nejnižší, která je v provozu do vypnutí.
Ventilátor je opatřen dotykovým panelem na horní straně, kdy můžete k nastavování z pohodlí gauče využít i dálkový ovladač. Během používání vám přijde vhod funkce časovače s automatickým vypnutím v rozmezí 1–12 hodin.
Nastavení optimálního režimu bez nutnosti neustálého přepínání je pomocí přehledného displeje snadná a rychlá záležitost. Praktický háček se postará o snadnější a bezpečnější přenášení, jelikož umožňuje zavěšení 1,5m napájecího kabelu.
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.