Objednací kód: 9903029,Part No.: 41010148,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
fritéza • příkon 2 200 W • objem 3,2 l • kapacita 1,4 kg hranolek • termostat od 110 °C do 190 °C • integrované topné těleso • hliníkový tukový filtr • časovač • světelná kontrolka •mechanické ovládání • bezpečnostní pojistka proti přehřátí
Jsem klasická fritéza Sencor SFR 8200SS, lidově nazývaná "friťák". V mžiku připravím křupavá smažená jídla, kdykoliv si zamanete. Můžete si se mnou vybrat jeden z 5 nastavitelných programů, díky kterým nemusíte hlídat teplotu oleje, ani čas smažení. Hravě se mnou zvládnete usmažit hranolky, maso, houby i krevety.
Ať už milujete smažené hranolky sebevíc, mytí fritovacího hrnce může být pěkná otrava. Díky kvalitnímu nerezovému tělu a nepřilnavému povrchu fritovací nádoby je čištění velmi snadné. S funkcí Easy to Clean můžete vyjmout nerezové víko, a lépe ho tak vyčistit. Nerezovou fritovací nádobu můžete bez obav mýt i v myčce na nádobí. Veškerou údržbu budete mít hotovou dřív, než byste řekli "smažák".
I přesto, že byste mě nikdy neměli nechávat zapnutou bez dozoru, mám pro všechny případy pojistku proti přehřátí. Pokud teplota stoupne víc, než by měla, automaticky ukončím svůj provoz. Pak mě stačí odpojit a nechat vychladnout.
Mějte celý proces přípravy jídla pod kontrolou. Světelnou kontrolkou dám vědět, až bude olej dostatečně nahřátý. Na termostatu mi můžete nastavit teplotu od 130 do 190 °C. A než se vám usmažím rybí prsty nebo hranolky, můžete vše kontrolovat na mém LED displeji. Se mnou budete vždy připraveni.
Když je chuť na hranolky, každá minuta navíc se zdá být nekonečně dlouhá. Díky mému příkonu 2 200 W si na křupavých hranolkách můžete pochutnat už za sedm minut. Zdlouhavé cesty do fast foodu tak můžete na nějaký čas odložit.
čisticí prostředek pro horkovzdušné fritézy • vhodný i pro čištění fritovacího koše a pánve • objem 500 ml
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.