Objednací kód: 9902600,Part No.: 41010147,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
fritéza • příkon 2 200 W • objem 3,2 l • kapacita 1,4 kg hranolek • termostat od 130 °C do 190 °C • integrované topné těleso • hliníkový tukový filtr • časovač • světelná kontrolka •mechanické ovládání • bezpečnostní pojistka proti přehřátí
Představuji se jako Sencor fritéza SFR 7200SS
Jsem Sencor fritéza SFR 7200SS, která pro vás připraví výborná fritovaná jídla v pohodlí vašeho domova. S použitím kvalitního oleje vždy víte, co jíte. Jídlo připravuji rovnoměrně, takže má perfektní a čerstvou chuť smaženého pokrmu.
Umožňuji praktické nastavení termostatu i časovače
Vychutnejte si vaše oblíbené jídlo bez zbytečně dlouhých příprav. Se mnou si pochutnáte na všech fritovaných pokrmech, a přitom se nemusíte bát, že byste něco připálili. Na ovládacím panelu můžete navolit funkci časovače i libovolnou teplotu v rozmezí 130-190 °C.
Pochutnejte si na:
S fritovací nádobou o objemu 3,2 l připravím až 1,4 kg dobrot
Má fritovací nádoba o objemu 3 l pojme až 1,4 kg potravin. Je vyrobena z velmi kvalitního materiálu, a dokonce ji můžete mýt i v myčce na nádobí. Navíc mám kompaktní konstrukci, která se pohodlně vejde i do menší kuchyně.
Díky příkonu 2400 W připravím večeři rychle a spolehlivě
Doslova za pár minut si vychutná super jídlo celá rodina! Příkon 2 200 W mi umožňuje pohotové nahřívání a rychlé fritování. Vnitřní nádoba je vyrobena z kvalitního nepřilnavého materiálu, a tak se nemusíte bát fritovaní ani při vyšších teplotách.
Zajišťuji bezpečný chod
Díky praktickému víku s průzorem se nemusíte bát nadměrné vůně smaženého pokrmu a zároveň budete mít celý proces smažení pod dohledem. Navíc, moje madla pro přenášení jsou dokonale tepelně izolovaná a bezpečnostní pojistka mi brání v přehřátí.
Příslušenství
Tělo fritézy, fritovací koš z vysoce kvalitní pochromované oceli, fritovací nádoba, hliníkový filtr, přívodní kabel
čisticí prostředek pro horkovzdušné fritézy • vhodný i pro čištění fritovacího koše a pánve • objem 500 ml
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.