Sencor SES 8000BK

Poradna k produktu Sencor SES 8000BK

Objednací kód: 123405,Part No.: 41018369,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

Schumafuk |25. 5. 2024
Dobrý den, asi po 4 šálcích kávy nelze další kávu připravit. Tlačítka nereagují. Jediné co reaguje je hlavní vypínač - spustí se propláchnutí a stroj 3x pípne. Voda doplněna, odpadní nádobka vyčištěna, spařovací jednotka správně usazena ... co s tím? Existuje něco jako reset? Děkuji za radu S.
Renata |10. 6. 2024
Dobrý den! Pokud váš kávovar Sencor SES 8000BK nereaguje na tlačítka a proplachuje se pouze při zapnutí hlavního vypínače, může být nutné provést reset zařízení nebo zkontrolovat další možné problémy. Zde je několik kroků, které můžete vyzkoušet: 1. Reset kávovaru Některé kávovary mají možnost resetu do továrního nastavení, což může vyřešit problémy s nereagujícími tlačítky. Zkuste následující kroky: Vypněte kávovar a odpojte jej od elektrické sítě. Počkejte několik minut (5-10 minut), aby se kávovar úplně vypnul a resetoval. Připojte kávovar zpět do elektrické sítě a zapněte jej. 2. Kontrola chybových kódů a indikátorů Někdy mohou být na displeji kávovaru zobrazeny chybové kódy nebo indikátory, které mohou pomoci identifikovat problém. Zkontrolujte uživatelskou příručku k kávovaru, kde by měly být uvedeny možné chybové kódy a jejich význam. 3. Vyčištění a kontrola komponent I když jste již uvedli, že jste vyčistili a zkontrolovali několik komponent, ujistěte se, že: Vodní nádržka je správně umístěna a plná vody. Odpadní nádobka je čistá a správně usazena. Spařovací jednotka je správně usazena a čistá. Všechny dvířka a kryty jsou správně zavřeny. 4. Kontrola uživatelské příručky Pokud máte uživatelskou příručku, podívejte se do ní na sekci o řešení problémů. Může obsahovat specifické kroky pro řešení problémů s nereagujícími tlačítky nebo jiné relevantní informace. 5. Kontaktování zákaznické podpory Pokud žádný z výše uvedených kroků nepomůže, může být problém složitější a vyžadovat odbornou pomoc. Doporučuji kontaktovat zákaznickou podporu Sencor nebo autorizovaného servisního technika. Mohou vám poskytnout další kroky nebo doporučit servisní centrum.

Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně produktu nebo jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na Váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.