Objednací kód: 9902365,Part No.: 41010052,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
indukční vařič • příkon 3 400 W • dvě indukční zóny • LCD displej • červené podsvícení • průměr plotýnek od 12 do 26 cm • protiskluzové nožičky • sklokeramický povrch pro snadnou údržbu
Sklokeramická indukční varná deska je studená na dotyk, protože teplo se indukcí vytváří přímo v nádobě (pozor, deska se může částečně ohřát od varné nádoby). Indukční vaření šetří čas (60 %) a elektrickou energii (50 %). Má vysokou účinnost (až 90 %) a minimální tepelné ztráty.?
Vařič a jednotlivé funkce ovládáte dotykovými tlačítky. O teplotě a výkonu vás informuje přehledný velký LCD displej s červeným podsvětlením.
Souvislá plocha sklokeramického povrchu kryje celou svrchní stranu vařiče. Proto je snadné udržovat přístroj v čistotě. A protože se teplo potřebné k vaření generuje v nádobě a varná plocha se přímo nezahřívá (pouze zbytkovým teplem z nádoby) to, co nedopatřením opustí hrnec, se k povrchu vařiče nenapeče.
Vysoká úroveň bezpečnosti:
Automatická detekce varné nádoby a automatické vypnutí. Vařič vypne, pokud je nádoba sejmuta z plotýnky nebo v případě, kde je použito nádobí nevhodné pro indukční vaření. Vhodnost nádobí ověříte snadno přiložením magnetu ke dnu nádoby.
Tepelná pojistka proti přehřátí varné desky i vnitřku vařiče se zvukovou signalizací. Nejdřív se ozve varovný signál, pak se vařič samočinně vypne.
Indikace zbytkového tepla. Pokud teplota povrchu vařiče přesáhne hodnotu 80 °C (teplo generované dnem zahřívané nádoby), objeví se na displeji varovná výstraha „HEAT“. Varování zmizí, jakmile teplota povrchu klesne pod 80 °C.
Automatické vypnutí varné desky po 2 hodinách nečinnosti.
Indukční podložka s odnímatelnou rukojí o průměru 22 cm umožňuje používat běžný nádobí i na indukčním sporáku. Je vyrobena z nerezové oceli a má odnímatelnou ručku.
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.