Objednací kód: 9902360R,Part No.: 41010016,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
Sklokeramický povrch indukční plotýnky je studený na dotyk, protože teplo se indukcí vytváří přímo v nádobě (pozor, deska se může částečně ohřát od varné nádoby). Indukční vaření šetří čas (60 %) a elektrickou energii (50 %). Má vysokou účinnost (až 90 %) a minimální tepelné ztráty. Hladký sklokeramický povrch vařiče je zárukou snadné a hygienické údržby.
Při vaření na běžné varné desce se nejprve rozehřeje plotýnka vařiče, teprve pak se teplo přenáší na dno nádobí umístěného na varné desce. Právě při přenosu tepla z varné desky na dno nádobí dochází k významným tepelným ztrátám. Zejména, pokud nádoba nemá ploché dno a to není v úplném kontaktu s varnou deskou nebo je-li varná deska znečištěna. Při vaření na indukční varné desce se ploché kovové dno varné nádoby zahřívá přímo. To minimalizuje tepelné ztráty a vaření na indukční varné desce je rychlejší a spotřebovává méně energie.
Indukční varná plotýnka:
Levá indukční plotýnka nabízí všechny výhody indukčního vaření. Výkonu lze v 10 krocích nastavit od 200 do 1 600 W nebo je možné zvolit regulaci teploty v rozsahu od 60 do 240 °C. Automatická detekce nádob pro indukční vaření (s magnetickým dnem).
Sálavá varná plotýnka:
Pravá sálavá (někdy též označovaná jako sklokeramická) varná plotýnka pracuje s rozsahem teplot od 50 do 500 °C, nebo s nastavením výkonu v 10 krocích od 200 do 1 800 W. Pro vaření na sálavé plotýnce je možné využít libovolné varné nádobí, pro optimální přenos tepla a dosažení maximálního výkonu je třeba použít nádoby s plochým dnem.
Vysoká úroveň bezpečnosti:
Automatická detekce varné nádoby a její vhodnosti pro daný typ ohřevu. Indukční vařič vypne, pokud je nádoba sejmuta z plotýnky nebo v případě, kde je použito nádobí nevhodné pro indukční vaření. Vhodnost nádobí ověříte snadno přiložením magnetu ke dnu nádoby. Kontrolka indikace příliš teplého povrchu pro pravou sálavou plotýnku.
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.