Sencor Scooter One 2020

Poradna k produktu Sencor Scooter One 2020

Objednací kód: 9900126,Part No.: 57000971,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

Anna |12. 8. 2024
Dobrý den, poslední dobou se mi dost často stáva, že ujedu nějakou vzdálenost (třeba 500m) a na displeji začně červeně blikat E 50, mohu vědět, jaký to je problém, popřipadě, jak ho řešit?
Renata D. (T.S.BOHEMIA)|13. 8. 2024
pro technické dotazy prosím kontaktujte technika na tel: 323 204 294 S pozdravem Hruška Gabriel FAST ČR, a.s. SERVIS Technická 1701/6 Říčany u Prahy 251 01 IČO 24777749 DIČ CZ24777749 provozní doba: PO - PÁ 8.30 - 17.00 Tel: 323204301
Michaela |24. 7. 2024
Dobrý deň, prosím vás po zapnutí kolobežky sa na displeji nezobrazia dve čiarky (--) ale číslo 05. Keď pridáme na maximálnu hodnotu 16, ukáže písmeno „E“. Skúšali sme odomknúť kolobežku aj na iných hodnotách, ale ani to nepomohlo. Prosím, kde môže byť problém? ďakujem.
RD |24. 7. 2024
Dobrý deň, zdá sa, že kolobežka Sencor Scooter One 2020 zobrazuje kód chyby, ktorý signalizuje určitý problém. Kód "05" a písmeno "E" môžu súvisieť s chybou v systéme alebo v niektorých komponentoch kolobežky. Skúsme prejsť niekoľko možných krokov na diagnostikovanie a riešenie problému: Skontrolujte používateľskú príručku: V príručke by mali byť uvedené kódy chýb a ich významy. Možno tam nájdete informácie o tom, čo kód "05" znamená a ako ho riešiť. Reštartujte kolobežku: Skúste kolobežku úplne vypnúť, odpojiť batériu (ak je to možné) a po niekoľkých minútach ju znova zapnúť. Môže to pomôcť resetovať systém. Skontrolujte káble a konektory: Skontrolujte, či všetky káble a konektory sú správne zapojené a či nie sú poškodené. Voľné alebo poškodené káble môžu spôsobiť chyby. Batéria: Uistite sa, že batéria je plne nabitá a správne funguje. Niekedy môže problém spôsobovať aj batéria. Servisný zásah: Ak nič z vyššie uvedeného nepomohlo, môže byť potrebné kolobežku odniesť do autorizovaného servisu, kde ju môžu odborníci diagnostikovať a opraviť. Pre konkrétne informácie a postupy je vždy najlepšie obrátiť sa na servisnú podporu výrobcu alebo autorizovaný servisný stredisko. Ak máte možnosť, môžete tiež kontaktovať zákaznícku podporu spoločnosti Sencor, kde vám môžu poskytnúť ďalšie rady a usmernenia. Dúfam, že vám tieto kroky pomôžu vyriešiť problém s kolobežkou. Renata
Natália K. |24. 7. 2024
Dobrý deň chcem sa spýtať ako opraviť kolobežku sencor scooter obe S20 keď mi tam vyhadzuje E16 čiže motorová hala neobvyklá . Ďakujem !!!
Jaroslav |21. 7. 2024
Dobrý deň. Toto je môj problém, že keď chcem naštartovať kolobežku a stlačím plyn na 16, a stlačím brzdu ,zobrazí sa "E" a neviem stým čo robiť. Používal som kolobežku len 5 mesiacov. Prosím pomôžte my. Ďakujem
T.S.Bohemia, a.s. |22. 7. 2024
Dobrý den, zboží pošlete na reklamaci. Děkuji, Renata
Vika |13. 6. 2024
Dobrý deň, Keď sa chce syn previesť, kolobežka začne pipať a bliká E 16. Viete mi poradiť čo s tým?
Feri |20. 6. 2024
Zdravim podarilo sa vám prísť na to ja mám ten istý problém
NAV |30. 7. 2024
Dobrý den, pro technické dotazy prosím kontaktujte technika na tel: 323 204 294 S pozdravem Hruška Gabriel FAST ČR, a.s. SERVIS Technická 1701/6 Říčany u Prahy 251 01 IČO 24777749 DIČ CZ24777749 provozní doba: PO - PÁ 8.30 - 17.00 Tel: 323204301
Bafi |22. 7. 2024
Také mě zajímá... Mám stejný problém ??.....
T.S.Bohemia, a.s. |22. 7. 2024
Dobrý den, Kód chyby E16 na koloběžce Sencor Scooter One 2020 obvykle označuje problém s baterií nebo napájecím systémem. Zde je několik kroků, které můžete podniknout k diagnostice a řešení tohoto problému: Zkontrolujte baterii: Ujistěte se, že baterie je správně nabitá. Připojte koloběžku k nabíječce a zkontrolujte, zda se nabíjí správně. Zkontrolujte, zda jsou všechny konektory baterie pevně připojeny a že nejsou žádné viditelné poškození. Resetování koloběžky: Vypněte koloběžku, počkejte několik minut a poté ji znovu zapněte. Někdy jednoduchý reset může vyřešit dočasné chyby. Kontrola kabeláže: Zkontrolujte všechny kabely a spoje v koloběžce. Ujistěte se, že nejsou žádné uvolněné nebo poškozené kabely, které by mohly způsobit problém. Kontrola uživatelské příručky: Podívejte se do uživatelské příručky nebo návodu k obsluze, zda neobsahuje specifické informace o chybovém kódu E16. Některé modely mají specifické postupy pro řešení různých chybových kódů. Zákaznická podpora: Pokud výše uvedené kroky nevedou k řešení problému, doporučuji kontaktovat zákaznickou podporu Sencor. Mohou vám poskytnout podrobnější informace o tom, co chybový kód E16 znamená a jak jej opravit. Servisní středisko: Pokud je koloběžka stále v záruce, můžete ji vzít do autorizovaného servisního střediska Sencor. Mohou provést důkladnou diagnostiku a opravu. Koloběžka může mít různé senzory a komponenty, které mohou vyžadovat odborný zásah, pokud je problém složitější. Kontaktování profesionálního servisu je tedy vždy dobrým krokem, pokud základní diagnostika a opravy nepomohou.
Pavlína |29. 7. 2024
Dobrý den, také mě zajímá... Co je Kód E 16
NAV |30. 7. 2024
Dobrý den, pro technické dotazy prosím kontaktujte technika na tel: 323 204 294 S pozdravem Hruška Gabriel FAST ČR, a.s. SERVIS Technická 1701/6 Říčany u Prahy 251 01 IČO 24777749 DIČ CZ24777749 provozní doba: PO - PÁ 8.30 - 17.00 Tel: 323204301
Denys |7. 6. 2024
dobrý den, kde koupit ovladač a obrazovku pro sencor scooter one S20?
Renata |10. 6. 2024
Dobrý den, zkuste kontaktovat servis [email protected]
AnonymnaKoala |31. 5. 2024
Dobry den, asi po 2 rokoch pouzivania sa mi dve kolobezky pokazili. Netusim z akeho dovodu. Ked ich chcem zapnut tak len preblikne displej a nic sa nedeje. V com by mohol byt problem ?
otan |1. 6. 2024
Dobrý den, mám to stejné, pravděpodobně je vadná baterie. U mě pomohlo vyměnit několik článků v baterii a koloběžka funguje docela dobře dál. Jen pozor výměna článků je docela nebezpečná pokud by došlo ke zkratu. Hezký den. Ota
Renata |3. 6. 2024
dáte mi na sebe tel číslo, zavolali by vám ze servisu, děkuji
Otan |13. 6. 2024
Jejej co jsem provedl :) muj email [email protected]
Renata |13. 6. 2024
Dobrý den, telefon by byl lepší, ale rozumím. Napište jim prosím - vyžádali si ho oni sami - [email protected] . Díky Ren
Otan |17. 6. 2024
Napsal jsem 14.6. na email od Vás, ale prý nevědí o co jde :) no snaha byla .... Hezký den přeji ...
T.S.Bohemia, a.s. |17. 6. 2024
Dobrý den, spíše jim zkuste zavolat S pozdravem Hruška Gabriel FAST ČR, a.s. SERVIS Technická 1701/6 Říčany u Prahy 251 01 IČO 24777749 DIČ CZ24777749 provozní doba: PO - PÁ 8.30 - 17.00 Tel: 323204301
Hugo |28. 5. 2024
Dobrý den. Koloběžka je po záruce. Přestala jet a hlásí chybu E4. Co to, prosím znamená? Děkuji
RD |29. 5. 2024
Dobrý den, někde bude zkrat. Zkontrolujte kabely, jestli se nedotýkají. Případně zaslat na servis. Renata
Nikola |23. 5. 2024
Dobry den chcela by som sa opitat nieco mi vyhorelo v kolobezke vimenili sme riadiacu jednotku a nejde nam naštartovat ani displej nejde zapnut a prud ide
Renata |11. 6. 2024
Dobrý den, zkuste kontaktovat servis [email protected]
Mar |7. 4. 2024
Prosím vás niečo my zacalo hucat vpredu v kolese. Take vŕzganie alebo ako to nazvať. Kolobežka nedávno kupovana. Viete my s tým poradiť? Ďakujem
RD |8. 4. 2024
Dobrý den, pro technické dotazy prosím kontaktujte technika: tel: 323 204 294 S pozdravem Hruška Gabriel FAST ČR, a.s. SERVIS Technická 1701/6 Říčany u Prahy 251 01 IČO 24777749 DIČ CZ24777749 provozní doba: PO - PÁ 8.30 - 17.00 Tel: 323204301 ________________________________________
Nancy |1. 4. 2024
Koloběžka přestala jet a zobrazovalo se mi červeně 16 a pípala a na aplikaci se mi ukazovalo motorová hala neobvyklá
Krnka |6. 5. 2024
Dobrý deň ja mám práve ten istý problém s kolobežku ako to mám riešiť .?
5-ka |7. 7. 2024
Poradil si s tým Niekto ? Píše mi rovnakú závadu vďaka
Michal |31. 3. 2024
Jak dát koloběžku Sencor Scooter one do továrního nastavení?
Tomáš, |25. 3. 2024
Dobrý den, 16.5.2022 jsem si zakoupil tuto koloběžku Sencor One 2020. O měsíc a půl později se koloběžka za jízdy zastavila a nejela. Poslal jsem ji na reklamaci RMA . 2225513824, první polovinu prázdnin jsem byl bez koloběžky (to nepotěší) , vrátili mě ji z reklamace 1.8.2022 se záznamem 9000262 _ G 1 2 O P R A VA BATERIE. Koloběžka byla po opravě OK, jezdila dobře až do 24.4.2024, kdy se stalo nejspíše totéž jako před cca rokem. Budu ji posílat opět na reklamaci.
RD |26. 3. 2024
Dobrý den, pro technické dotazy prosím kontaktujte technika na tel: 323204294. Hezký den, Renata
Tomáš, |27. 5. 2024
Tímto bych chtěl moc poděkovat za perfektní přístup TS-BOHEMIA k mé reklamaci a také servisu FAST v Brně, který mě koloběžku do pár dnů opravil. Děkuji za skvělou podporu a službu.
Maty |25. 3. 2024
Dobrý den, kolobezku mám cca rok, přes zimu byla doma, nyní ji chci před sezonou nabít, a vůbec nic… nenabiji něco spatne… co? Baterie? Nabijecka?
Otan |1. 6. 2024
Dobrý den, pravděpodobně se podvybil nějaký z bateriových článků. Pokud už nejsou ty podvybité články úplně zničené, tak bych oslovil někoho šikovného, kdo baterii otevře a podvibité články dobije, to vše lze docela jednoduše a bez zásahu do elektroniky. Ale berte mé řešení, jako odhad Vaší situace, nemám Vaší baterii v ruce, tak to nemohu tvrdit najisto. Nicméně dobitím článků jednotlivě, nemůžete nic pokazit, maximálně bude chyba dále stejná. Hezký den. Ota
Erik1990 |24. 3. 2024
Dobrý den mám Sencor s30 a po zapojení na nabíječku chvíli nabíjí svítí červeně a po chvíli nesvítí vůbec a nabíječka je úplně horka může to být baterkou nebo vada nabíječky? Díky za odpověď.
Otan |13. 6. 2024
Dobrý den, pravděpodobně je někde zkrat, nebo velký odběr proudu (způsoben nějakou chybou) a chyba může být v nabíječe, v kabelovém vedení i v baterii, je potřeba postupovat krok za krokem a vše proměřit. Přesněji to říct bez měření asi nelze. Ale ten kdo umí s el.meřákem by Vám mohl napovědět.
Tomy |20. 3. 2024
Prosim neviem ako sa zapina predne svetlo na kolobezke
T.S.Bohemia, a.s. |20. 3. 2024
Pokud máte konkrétní model koloběžky Sencor Scooter One 2020 a potřebujete pomoc s zapnutím předního světla, obecný postup by měl být následující: Zapnutí koloběžky: Nejprve se ujistěte, že je vaše koloběžka zapnutá. To se obvykle provádí dlouhým stiskem tlačítka napájení umístěného na řídítkách nebo v jejich blízkosti. Aktivace předního světla: Na mnoha elektrických koloběžkách, včetně některých modelů od Sencor, se přední světlo zapíná krátkým stiskem tlačítka napájení, poté co je koloběžka již zapnutá. U některých modelů může být zapnutí světla integrováno do cyklu tlačítka napájení, kde se funkcemi prochází opakovaným stiskáním tlačítka (např. zapnout koloběžku, zapnout světlo, změnit režim jízdy atd.). Kontrola manuálu: Pokud tyto kroky nefungují, doporučuji se podívat přímo do uživatelské příručky pro model Sencor Scooter One 2020. Uživatelské manuály často obsahují specifické instrukce pro ovládání všech funkcí koloběžky, včetně světel. Pokud nemáte přístup k manuálu a standardní metody nefungují, může to být znakem problému s hardwarem nebo softwarem vaší koloběžky. V takovém případě by bylo nejlepší se obrátit na zákaznickou podporu Sencor nebo prodejce, kde jste koloběžku zakoupili, aby vám poskytli další pomoc nebo servis. Renata
wyfic |3. 3. 2024
Dobrý deň, kolobezku nedokazem nabijat. Po zapichnuti nabijacky do kolobezky a nasledne do prudu ostane blikat ledka na nabijacke striedavo cervena/zelena.. kolobezka funguje normalne.. ma najazdene cez 350km.. bateria ma 42% a nechce ju dobit do plna. dakujem za odpoveď na moju otazku..
T.S.Bohemia, a.s. |4. 3. 2024
Dobrý den, zkuste si napsat na servis [email protected] . Děkuji, Renata
Pham |27. 2. 2024
Dobrý deň, mám problém s kolobežkou, pri zapnutí iba preblikne obrazovka, zapipa a hneď sa vypne.
T.S.Bohemia, a.s. |28. 2. 2024
Dobrý den, po domluvě s technikem je závada pravděpodobně v baterii. Hezký den, Renata
Blitzi |5. 12. 2023
Dobrý deň, mam problem s kolobezkou Sencor. Pri zapnutí blikne display a svetla a este pipne a hned sa vypne. Potom urcitu dobu sa uz neda vobec zapnúť. Pri dalsom pokuse zas pipne blikne a nic. Napatie je 36V. Moze byt problém v roadiacej doske alebo v display.
kat |6. 12. 2023
Dobrý den, dostala jsem informaci ze servisu dle technika se jedná o vadnou baterii. Renata
Blitzi |28. 2. 2024
Dakujem. Boli chybné clanky v batérií. Po vymene je uz vsetko funkcne.
Kenny |22. 10. 2023
Na scootru one 2020 se na displaji objeví dvě vodorovné čárky a koloběžka přestane reagovat na ovládací prvky.Dělá si co chce nejde ani vypnout. Hrozná situace.
Petr |19. 10. 2023
Dobry den kolobezka sencor one 2020 se mi nechce nastartova kdyz se o to pokusite tak date plyn na displeji se objevi 16 a zmacknete brzdu tim ji zapnete ale ja kdyz dam plyn tak mi ukáže jen "E„ na stlačení brzdy nereaguje nevite jak to vyresit predem dekuji za odpovedi
nick |20. 10. 2023
Dobrý den, prosím napište si na servis [email protected] , děkuji. Renata
Tomas |4. 5. 2024
Kolobezka sencor 2020
Nikola |8. 9. 2023
Dobrý den koloběžku mám asi měsíc a na obrazovce se mi zobrazuje error code 16 neví někdo co s tím? předem díky za odpověď
Renata |13. 9. 2023
Dobrý den, zobrazená chyba E16 = chyba motoru, popř. řídící jednotka. Pošlete prosím na reklamaci. Renata
Lívia |6. 9. 2023
Dobrý deň Stalo sa mi to že som zamkla cez aplikaciu kolobežku a nejde mi ju odomknuť skušala som aj cez iny mobil no zbytočne viete mi poradiť pomôcť?
Renata |7. 9. 2023
Dobrý den, koloběžku stačí připojit na napájecí adaptér a měla by se odemknout. Renata
Kolobezka |31. 8. 2023
Dobrý den. Mám koloběžku sencor one. Po jízdě jsem ji běžně vypnul a odložil, když jsem koloběžku chtěl znovu zapnout, tak se po stlačení tlačítka pro zapínání místo 00 na displeji objevilo 04, tak jsem standardně stlačil akcelerátor a poté brzdu. Chtěl jsem se rozjet a akcelerátor nereaguje. Jde to nějak spravit ?
Renata |5. 9. 2023
Dobrý den, po konzultaci s technikem bude problém ve vadným plynu, a je nutný servisní zásah. Renata
Martin |15. 7. 2023
Dobrý deň. Na kolobežke sa zlomil brzdový strmeň a nikde nie je skladom, hľadám už týždeň. Vie mi niekto prosim poradiť?
Karel |8. 7. 2023
Dobrý den, koloběžku mám asi 2,5 roku, dosud bez závad, nyní se mi stalo to, že se při jízdě prostě sama vypnula, nemám tušení proč, je nabitá cca na 70 %, ale už prostě nejde zapnout, po stisknutí tlačítka zapnutí jen problikne display a zhasne, nezapne se, nic tam nesvítí, na opětovné zmáčknutí již nereaguje...po cca 5 min. opět reaguje je probliknutím a zase zhasne, a tak vlastně dokola, nezapne se a nejde používat. Dle jiných diskuzí se to objevilo již i jiným...máte prosím radu co s tím ? Ještě doplním, že když ji napojím na nabíječku, tak se ani nenabíjí, byť by tam bylo co nabít, svítí nabíječka zeleně a nic.
T.S.Bohemia, a.s. |10. 7. 2023
Dobrý den, jde koloběžka aktivovat – Plyn na plno – ukáže se 16 a zmáčknout brzdu poté by mělo svítit 00 a indikátor baterie. Hezký den, Renata
Karel |10. 7. 2023
Bohužel, na toto nic koloběžka nedělá, jen jak jsem zmínil, na zapínací tlačítko problikne a zhasne - na tento postup s plynem a brzdou to nereaguje, nic to nedělá
Dominik |23. 7. 2023
Dobrý den, nemáte připojenou nabíječku? Nebo třeba nějakou část nabiječky? Protože to dělá když se nabíjí
Hokos |7. 9. 2023
Dobrý den, podařilo se někomu zjistit, popřípadě odstranit závadu, máme stejný problém na dvou koloběžkách. Děkuji za reakci.
Valkova Zuzana |13. 9. 2023
Prosím zapne a hneď vypne.Dakujem
Dan |30. 8. 2023
Mám úplně stejný problém ví někdo čím by to mohlo být?
Michal |16. 9. 2023
mam stejny problem je nejake reseni dekuji
Boby |18. 9. 2023
Ten samy problém. Zapnu problikne vypne. Zkusim vzápětí to same a nic. Po 5 minutach zase zmáčknu problikne zhasne a porad dokola. Zjistil uz nekdo prosim problem?
Renata |18. 9. 2023
Dobrý den, pro technické dotazy prosím volejte linku: 323 204 294 . Hezký den, Renata 323 204 294
lukáš |7. 7. 2023
dobrý den mám koloběžku měsíc jsem sní jezdil a když jsem jí zapnul tak se mi tam ukazuje 2 čárky když jsem zmáčknul páčkou dolu na plyn tak se ani nerozjede co s tím mám udělat
Turečková, |7. 9. 2023
Dobrý den, mám stejný problém. Jak jste to prosím vyřešil? Předem děkuji za odpověď
Alena |2. 7. 2023
Dobrý den jela jsem na koloběžce najednou zhasla a nejede .Reklamovala jsem ji ale bohužel reklamace zamítnuta že je tam neznámá tekutina Na dotaz kde se tam mohla dostát jsem postarší (60) let a jezdím pouze když je příznivé počasí a šetřím si ji .Zkrátka reklamace neuznána do konce záruky 15 dní. Prosím můžete mi prosím poradit kde koupím řidici jednotku .Děkuji předem za odpověď Alena
T.S.Bohemia, a.s. |3. 7. 2023
Dobrý den, můžete si objednat 80068784 Řídící jednotka Scooter one 2020 V3 1 129,00Kč vč. DPH na emailu [email protected], hezký den Renata
KATERINA |7. 3. 2024
Řídící jednotka Scooter one 2020 V3
KATERINA |7. 3. 2024
Řídící jednotka Scooter one 2020 V3
Jakub |26. 6. 2023
Dobrý den Bliká mi na kolobežke error 55 a ja vôbec neviem nájsť že čo to je
Jan |16. 6. 2023
Dobrý den,Koloběžka po půl roce nejede,jde zapnout ale na displeji bliká červená kontrolka baterie,nabijecka svítí Zelene...Nevic co s tím...děkuji za info
T.S.Bohemia, a.s. |19. 6. 2023
Dobrý den, prosím o fotku chyby, která je na displeji, přepošlu na servis nebo ji můžete rovnou poslat na [email protected] . Děkuji, Renata
Marek |10. 8. 2022
Dobrý den, Včera při konci jizdy na koloběžce Sencor scooter one 2020 jsem si všiml, že se trochu vyklají řídítka , při jízdě to není poznat, ale je to nepříjemné. Děkuji za případnou odpověď.
Vendula |9. 7. 2022
Dobrý den, před první jízdou jsem kolobezku nabila doplna. Svitila klasicky červená kontrolka na trafu. Vyjela jsem na ni jednu jízdu. Zbyly tři čárky baterie, ale když chci dobíjet, kontrolka svítí zeleně. Nechala jsem pět hodin a myslím, ze se baterie ani nehla. Prosím o rádi, jelikož je to první nabíjení po první jízdě a nechci zbytecne slozite reklamovat, pokud si nejsem jista závadou. Musí se baterie vybít na určitou hladinu, aby nabijela?
Marek |6. 9. 2022
Bohuzel mám stejný problem jako paní. Co tedy s tím ? Koupil jsem i novou nabijecku a stav se nezměnil.
Martin, (T.S.BOHEMIA)|7. 9. 2022
Dobrý den, bohužel doporučuji reklamovat
Makyna9 |28. 6. 2022
Dobry den dneska nam nejde zapnout kolobezka hlasi to pri stisku plynu 16 a zmacknu brzdu a ukaze se mi E coto muze byt??? Dekuji
Martin, (T.S.BOHEMIA)|28. 6. 2022
Dobrý den, bohužel doporučuji reklamovat
lukáš |23. 7. 2023
všichni říkáte reklamaci běž te do háje
Dagidek |25. 8. 2022
Zdravim mel sem stejny problem a musite do servisu. Nejspis řidící jednotka
Šimon Růžička |9. 8. 2023
Žádná reklamace žádný servis musíte:mýsto 16 musíte udržet plyn na 15 potom brzda pokud ani to musíte zkusit 14-0
dominik |1. 6. 2022
Dobrý den, chtěl bych se zeptat kde se dá koupit zadní brzdový třmen na tuto koloběžku?
Martin, (T.S.BOHEMIA)|2. 6. 2022
Dobrý den, to jedině přes servis výrobce.
Tomáš, |30. 5. 2022
Dobrý den na koloběžce mám najeto cca 100km.Jezdim na režim sport, denně 4 km do prace, víceméně po rovině, až na jeden kopec dlouhý cca 200m. Po 4 km nám 60 % baterie, po příjezdu domu 30%. Najeto celkem 8km. Na zbylých 30% ujedu maximálně 2 km. Dojezd tedy 10 - 12km při 100kg hmotnosti. Nedávno jsem měl 40% vydal se na 2 km cestu po rovine, nedojel jsem. 3 čárky na displeji mizely každý cca 200m nakonec zůstala jen jedna červená. Když nechám kolobezku odpočinout. Mám zase cca 30% na který neujedu téměř nic.
Martin, (T.S.BOHEMIA)|30. 5. 2022
Dobrý den, zde reakce přímo od dovozce. to klidně může být. Píšeme při standardním režimu po rovině a 90kg dojezd max 20km. Zákazník jezdí na sportovní režim, 100kg, kopec. Potom záleží na stáří, stavu baterie, např. chodí opakovaně na servise z letních a podzimních nákupů, kdy několik měsíců přes zimu leželo ve sklepě bez péče o baterii. Zákazník může poslat na servis k prověření.
Tomáš, |30. 5. 2022
Dobrý den, rád zašlu na prověření stavu baterie. Koloběžku mám cca 2 týdny, je nová .
Milos |30. 5. 2022
Okamžitě reklamovat ja mam kolobezku rok a jezdím do prace 13 km mám 95kg a koloběžka jezdí supr takže reklamovat a doporučuji smazat tu jejich aplikaci která jen blbne a je na nic
Malasorte |23. 5. 2022
Dobrej pri zapnuti koloběžky pipa 1 dlouha a 3 krádky hledal sem chybu v aplikaci tam se mi zobrazuje neobvikla sila brzdy nevíte co stím? Jak to opravit dočet sem se že to je chyba 14 neco z brzdovým senzorem poradítě? Děkuji
Martin, (T.S.BOHEMIA)|23. 5. 2022
Dobrý den, bohužel poradím jen reklamovat.
Richard |1. 3. 2022
Dobrý den.syn má od Vánoc koloběžku Sencor Scooter one 2020.při zapnutí pípne a rozsvítí se dvě čárky a při zmáčknutí plynu a brzdy se oběví E.koloběžka nejede.aplikace vůbec nekomunikuje.co s tím .děkuji za rady.
Luboš |10. 2. 2022
Dobrý den, koloběžka při zapínání stlačením tlačítka plynu rozsvítí max č. 15 (mělo by doběhnout na 16) a po stlačení brzdy se nezapne, jen se rozsvítí E.
Filip |13. 1. 2022
Dobrý den, mám koloběžku 3 týdny a dneska mi přestalo fungovat tlačítko plynu, prostě se jen zamáčkne když to zmáčknu a koloběžka nejede. Prosím co mám dělat.
Martin, |14. 1. 2022
Dobrý den, pokusil bych se přehrát firmware, pokud je to mechanická závada, doporučuji reklamovat.
Kateřina |3. 11. 2021
Dobrý den, před měsícem dostal syn koloběžku. Zamknul si ji na hřišti přes aplikaci Sencor Scooter. Koloběžka je zablokovaná, je nabitá, při odemykání jen pípne a jsou na displeji dvě čárky. Při zmáčknutí plynu a brzdy se objeví E. Aplikace píše ,že nenašla bluetooth k spárování. Můžete mi poradit, jak máme postupovat? Děkuji K. Skokanová
Martin, |4. 11. 2021
Dobrý den, servis výrobce mi doporučil reklamovat.
Míša |30. 3. 2022
Dobrý den nevím ale vás syn není jediný mě se to taky stalo jestli víte co mám udělat tak prosím odepiste dekuji
eve |23. 9. 2022
reset..ja to mela taky a stačilo odpojit u baterie kabel a chvili pockat 20min staci i min myslim a tim se jednotka resetuje...ale zzracite myslim záruku na vyrobek..apku odinstalujte je vazne k nicemu..
Marek |18. 9. 2021
Zdravím mám problém počas jazdy sa mi samé od seba uvoľní riadenie respektíve počas jazdy sa sklopnu riadidlá má niekto volaku náhradnú súčiastku alebo mohol by mi niekto poradiť ďakujem
Ppsa |15. 9. 2021
Síla brzdění je neobvykle velká píše aplikace . Koloběžka pípa a bliká na displeji je E .
Václav |15. 8. 2021
Dobrý den, scháním zadní blatník na koloběžku Sencor Scooter ONE 2020. Praskl v místě háčku na přenášení koloběžky. /Zřejmě kontrukční chyba/. Děkuji za odpověď na uvedený E-mail : [email protected]
Martin, |16. 8. 2021
Dobrý den, v nabídce máme, ale dostupnost je cca konec září https://www.tsbohemia.cz/sencor-blatnik-a-zadni-svetlo-scooter-2020-2021_d381028.html?mtc=0&
David |2. 3. 2022
Dobrý den když chci odemknout koloběžku tak dám plyn a brzdu napíše mi to E jako unlock system by měl fungovat napíše mi to 16 a potom dam brzdu a napisu to E co mám dělat?
Martin, (T.S.BOHEMIA)|2. 3. 2022
Dobrý den, pokuste se přehrát software. Pokud nepomůže, doporučuji reklamovat.
Jozef |19. 7. 2021
Dobrý den, mám problém zapnout sencor scooter one koloběžku. Nabíječka svítí stále zeleně i po připojení do konektoru a po zapnutí display jen problikne a nefunguje.
Martin, |20. 7. 2021
Dobrý den, pokuste se přehrát software. Pokud nepomůže, budete muset reklamovat.
Milos |8. 8. 2021
Jak prehrat software?
Oldřich |29. 8. 2021
Je přerušeny spoj u baterie, doporučuji rovnou reklamovat.
Alena, |18. 5. 2021
Dobrý den, dají se koupit náhradní kola po ojetí původních, popř. kde a kolik asi stojí? Děkuji.
Martin, |19. 5. 2021
Dobrý den, to jedině přímo přes servis výrobce jako náhradní díl
Jolana |6. 2. 2021
Dobry den, v mrazu za jizdy kolobezce praskl dispej.Chci se zeptat zda jde koupit novy a kolik stoji, anebo vec resit reklamaci.V navodu o mrazu neni zminka, tudiz se nemuze prodavajici ohradit,ze byla kolobezka pouzita proti tomuto.Nejezdilo se na ni ani v desti ani se neprojizdelo kaluzemi nebo vodou.Jen byla pouzita v mrazu.Dekuji za odpoved.Rybova
Martin, |8. 2. 2021
Dobrý den, Doporučuji zaslat na reklamaci k posouzení. Pokud opravdu prasklo mrazem bude řešeno jako záruční oprava.
Jolana |6. 2. 2021
Dobry den, v mrazu za jizdy kolobezce praskl dispej.Chci se zeptat zda jde koupit novy a kolik stoji, anebo vec resit reklamaci.V navodu o mrazu neni zminka, tudiz se nemuze prodavajici ohradit,ze byla kolobezka pouzita proti tomuto.Nejezdilo se na ni ani v desti ani se neprojizdelo kaluzemi nebo vodou.Jen byla pouzita v mrazu.Dekuji za odpoved.Rybova
Petr |28. 11. 2020
Dobrý den, ma elektrokoloběžka Sencor nějakou voděodolnost, případně jakou. Koloběžka gogen má a u této Sencorky nikde není napsáno, ani v návodu. Jde mi o to, jestli se této nic nestane, když projedu kaluží, nebo když by pršelo?
Martin, |30. 11. 2020
Dobrý den, takto přímo od Sencoru... dobry den, oficialni certifikat nemame avsak elektronika je pod tesnenim. Doporucujeme nejezdit za deste a zbytecne neprojizdet kaluzema, ale samozrejme to vydrzi.

Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně produktu nebo jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na Váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.