Dobrý den, potřeboval bych poradit s klimatizační jednotkou Sencor SAC MT12.
Hlásí to plnou nadržku vody ale nádoba je prázdná a spodní také je prázdná. Nespustí se tedy chlazení.
Za odpověď předem děkuji
S pozdravem a přáním pěkného dne
Weishaupl
T.S.Bohemia, a.s. |12. 7. 2024
DD, musím zjistit na servise, po té odpovím. Renata
T.S.Bohemia, a.s. |12. 7. 2024
Pokud vaše klimatizační jednotka Sencor SAC MT12 hlásí plnou nadržku vody, i když je skutečně prázdná, může být několik možných příčin a řešení:
Zablokovaný senzor vody: Senzor, který detekuje hladinu vody, může být zanesen nečistotami, což způsobuje, že jednotka falešně detekuje plnou nadržku. Doporučuji zkontrolovat senzor a pečlivě ho vyčistit podle návodu v uživatelské příručce.
Porucha senzoru: Senzor může být poškozený nebo nefunkční. V tom případě by mohl být potřeba výměna senzoru. Pokud je jednotka stále v záruce, kontaktujte prodejce nebo výrobce ohledně možnosti opravy nebo výměny.
Technické nastavení nebo chyba v elektronice: Někdy může být problém v samotné elektronice jednotky. Zkusit restartovat jednotku (vypnout a znovu zapnout) může pomoci. Také se podívejte do uživatelské příručky, zda není k dispozici nějaký postup pro resetování na výchozí tovární nastavení.
Kontrola propojení a trubic: Občas může dojít k poruše nebo zablokování trubic, což může vést k chybným indikacím plnosti nádrže. Zkontrolujte, zda není trubice někde ohnutá, zablokovaná nebo poškozená.
Pokud se problém nevyřeší jednoduchým restartem a čištěním senzoru, může být nezbytné konzultovat se servisním technikem nebo autorizovaným servisem pro další diagnostiku a opravu.
Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně produktu nebo jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na Váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.