Objednací kód: 9193290,Part No.: GT-S5610MSAXEZ,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
Hledáte-li telefon s přístupem na sociální sítě Facebook, MySpace a Twitter za velmi dostupnou cenu, mobilní telefon SAMSUNG S5610 Metallic Silver je tou pravou volbou pro vás. TFT displej s úhlopříčkou 2,4 palců a 262 tisíci barev vám zajistí příjemnou práci s telefonem. Telefonu nechybí ani 5 Mpix fotoaparát s funkcí autofokus, blesk a makro režim, samozřejmostí je hudební a video přehrávač. FM rádio s RDS, Bluetooth 3.0 a USB 2.0. Vestavěná paměť je 108 MB a pohotovostní doba baterie 680 hodin.
Ze služby Samsung Apps můžete stáhnout libovolnou aplikaci, kterou potřebujete, abyste si mohli vychutnávat dynamičtější zážitky při používání mobilního telefonu.
Když chcete poslouchat hudbu, stačí zapojit sluchátka do telefonu Samsung GT-S5610. K 3,5 mm konektoru můžete připojit běžná sluchátka nebo přenosné reproduktory.
Vychutnávejte si kvalitnější zážitky při práci s poštou díky snadnému nastavení e-mailu, technologii Active Sync a e-mailové službě Push
Mobilní telefon pochází z oficiální české distribuce, má české menu a českou dokumentaci a je na něj poskytována plná záruka jak u naší firmy, tak u výrobce. Více info na http://tsblog.cz/informace-pro-zakazniky/co-je-sedy-dovoz-a-proc-je-nebezpecny.html
Rozměry: 119 × 50 × 12,9 mm
Hmotnost: 91 gramů
UMTS
HSDPA 7,2 Mbps
GSM/EDGE
Displej: 2,4" TFT, QVGA, 262 tisíc barev
Fotoaparát: 5 Mpix; autofokus; blesk; makro režim
Nahrávání videa: QVGA
Hudební přehrávač
Video přehrávač
FM rádio s RDS
Audio konektor 3,5 mm (A2DP)
Bluetooth 3.0
USB 2.0
Vestavěná paměť: 108 MB
Paměťové karty: microSDHC (až 16 GB)
Exchange ActiveSync
Facebook
MySpace
Twitter
Baterie: Li-Ion 1000 mAh
Pohotovostní doba: GSM 960 h / 3G 680 h
Doba hovoru: GSM 15,1 h / 3G 5,1 h
S5610, baterie Li-Ion 1000 mAh, nabíječka 100-240 V (microUSB), dokumentace
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.