Objednací kód: 9231874,Part No.: SM-T295NZKAXEZ,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
Objevte praktického společníka v Galaxy Tab A (8.0”, 2019), tabletu, který exceluje v základních funkcích, ale nabízí mnohem více. Díky svému designu se lehce nese v jedné ruce, je tenký, kompaktní, přenosný – ideální kombinace výkonu, designu a dostupnosti.
Odstranili jsme přední tlačítko Domů a přesunuli logo na záda Galaxy Tab A (8.0”, 2019), abychom vám poskytli ještě větší obrazovku k objevování. Duální reproduktory ukryté ve spodní části nejsou zcela vidět a dotváří tak celkový štíhlý efekt. Zadní kovová strana s logem Samsung dodává tabletu nádech elegance.
Na Galaxy Tab A (8.0”, 2019) naleznete místo vždy a všude. Je tenký a váží pouze 345 gramů, takže ho děti lehce unesou, zatímco dospělí ho zvládnou uchopit pouze jednou rukou. Slaďte jej se svým stylem a vyberte si z černé, nebo stříbrné barvy.
Galaxy Tab A (8.0”, 2019) má 8 palcový displej o rozlišení 1 280 × 800 s poměrem stran 16 : 10 pro optimální horizontální i vertikální užívání. Abyste mohli rovnou začít streamovat a sledovat videa, získáte tablet společně s YouTube Premium, takže můžete svá oblíbená videa přehrávat bez reklam a přerušování.
Speciální režim Dětský dům umožní vašim ratolestem bezpečně objevovat možnosti tabletu. Jednoduchým kliknutím se jim otevře virtuální svět plný veselých animovaných postaviček. Zároveň můžete kdykoli kontrolovat čas, který vaše děti stráví s tabletem, takže vždy budete mít dokonalý přehled.
Galaxy Tab A (8.0”, 2019) má v sobě více energie, než byste u tak elegantního zařízení čekali. S baterie s kapacitou 5 100 mAh* téměř zapomenete na nabíječku a budete si pouze užívat nekončící svobodu při cestování, nebo když máte hodně filmů ke sledování.
Když přijde na výkon a úložiště, Galaxy Tab A (8.0", 2019) splňuje obě položky. Přichází s 2 GB RAM, 32GB úložištěm a nejnovějším operačním systémem Android Pie. Slot na SD kartu umožňuje navýšení paměti o dalších 512 GB, takže můžete mít všechny své vzpomínky na jednom místě.
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.