Samsung Galaxy S8+ (SM-G955F) 64GB černý

Objednací kód: 8100114,Part No.: SM-G955FZKAETL,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

Je nám líto,
ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.

Popis


Více informací

Od svého založení v roce 1969 ve městě Suwon v Koreji se společnost Samsung Electronics rozrostla v globální společnost, která zaujímá přední místo v oblasti informačních technologií a má po celém světě více než 200 poboček. Společnost vyrábí domácí spotřebiče, jako jsou televizory, monitory, chladničky a pračky, a klíčová mobilní telekomunikační zařízení, jako jsou inteligentní telefony a tablety. Společnost Samsung je také nadále důvěryhodným výrobcem důležitých elektronických komponent, jako jsou například paměti DRAM a bezpaměťové polovodiče. Společnost Samsung se zavazuje vytvářet a dodávat kvalitní produkty a služby, které zákazníkům po celém světě přinášejí více pohodlí a pomáhají jim vychutnávat si inteligentnější životní styl.
Stránky výrobce: www.samsung.com
SAMSUNG

Další produkty značky SAMSUNG

Parametry

Průvodce výběrem
Kompatibilní s operačním systémem:Android
W-iFi:ano
Velikost displeje [palců]:
Rozlišení displeje [px]:QHD+ (2960x1440)
Počet jader procesoru:8
Velikost operační paměti [GB]:
Velikost interní paměti [GB]:
Slot pro paměťovou kartu:ano
Konfigurace karet:Single SIM ( 1x SIM karta)
Funkce a technologie
4G/LTE:ano
Bluetooth:ano
GPS:ano
Snímač otisků prstů:ano
NFC:ano
Bezdrátové nabíjení:ano
Fotoaparát
Rozlišení fotoaparátu [Mpx]:
Přední fotoaparát:ano
Světelnost:
Vestavěný blesk:ano
Automatické zaostřování:ano
Duální fotoaparát:ano
Rozlišení předního fotoaparátu [MPx]:
Fyzické charakteristiky
Konstrukce:dotykový
Barva:černá
Výška [mm]:
Šířka [mm]:
Hloubka [mm]:
Voděodolnost:ano
Rozhraní
Typ SIM karty:nanoSIM (12,3 × 8,8 × 0,67 mm)
Počet SIM karet:1
Konektory:USB 3.1 Type-C

Záruka

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • Servis: VSP DATA a.s.
  • WWW: https://www.vspdata.cz/nova-reklamace-nebo-mimozarucni-oprava
  • E-mail: [email protected]
  • Tel.: +420 381 489 800
  • Adresa: VSP DATA a.s.
  • Ulice: Údolní 2188
  • Město: Tábor
  • PSČ: 390 64
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz výrobcem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  • Zařazení

    Hodnocení

    Loading...

    Poradna

    Loading...