Automatický hrnec s 6 přednastavenými chytrými programy
Dvojité senzory na horní a dolní části
Automatické udržení teploty „Keep Warm“
Automatické odpuštění páry pro větší bezpečnost
Modře/Žlutě podsvícený LCD displej
Funkce
LCD displej modře nebo žlutě podsvícený displej (podle připravenosti) zobrazí veškeré potřebné údaje
11 metod přípravy programu „tlakového hrnce“ rýže, rizoto, brambory, vývar, polévka, luštěniny, dušené maso, dušené maso se zeleninou, jehněčí, boloňská omáčka, pudding
Bezdotykové uvolnění páry – 3 režimy
Doba vaření 2 – 12 h
Nastavení nadmořské výšky pro co nejlepší výsledek
Technická specifikace
Kapacita nádoby 6 l
Čas vaření 2 – 12 h
Trojitý bezpečnostní systém
Barva stříbrná
Příkon 1100W
Rozměry (vxšxh): 32 x 30 x 37 cm
Materiál: kartáčová nerez ocel
Příslušenství
1x nerezový koš
1x nerezová mřížka
Více informací
Prémiová značka domácích spotřebičů
Základní strategie společnosti Breville Groupe je založena na vývoji a prodeji malých kuchyňských spotřebičů v nejvyšší kvalitě, dlouhé životnosti a s vysokým uživatelským komfortem. Značka je podporována jednotným celosvětovým marketingem.
Značka Breville
Breville je hlavní značkou společnosti, ale na různých trzích má řadu dalších lokální značek a značkových partnerů, které pomáhají při plnění obchodní strategie. Pro Evropu je skupinou podporována vlastní značka Sage, která se nyní stává celoevropsky podporovanou. Produkty značky Breville jsou prodávány ve více než 50 zemích světa, což svědčí o schopnosti společnosti dodávat výrobky s opravdovou inovací a spotřebitelskou přitažlivostí.
Historie Brevillu
Historie Brevillu se začala psát od roku 1932 a jako první výrobce na světě vyvinul a začal prodávat tzv. sendvič-toaster. Produkt měl obrovský úspěch a po jeho uvedení na trh v Austrálii se v roce 1974, prodalo 400 000 kusů a značka Breville se stala v Austrálii velmi oblíbenou.
Základem rostoucího prodeje a obchodního úspěchu produktů značky Breville jsou investice do vývoje výrobků, zaměření na design a inovace.
Znalosti přípravy pokrmů
Breville prohlubuje své znalosti přípravy pokrmů, tak jak je zpracovává a připravuje spotřebitel. Tyto znalosti pak uplatňuje ve svém produktovém portfoliu a odlišuje se tak od konkurenčních výrobků.
Společnost Breville aktivně chrání tuto přidanou hodnotu zákazníkům prostřednictvím zvýšených investic do ochrany duševního vlastnictví a rozvoje portfolia patentovaných inovativních produktů, tak aby si i v budoucnu udrželi svoji hodnotu.
Vybrané výrobky značky Catler se mění na značku Sage
Důvodem je dohoda mezi celosvětovým Australským výrobcem Breville a distributorem, která zahrnuje rozšíření sortimentu o další skvělé výrobky a silnější marketingovou podporu značky SAGE
Značka Catler bude i nadále přinášet výrobky s přidanou hodnotou a prémiovou kvalitou se zaměřením na zdravý životní styl a zdravé vaření.
Naši věrní zákazníci se mohou těšit na rozšíření nabídky výjimečných a kvalitních produktů jak pod značkou Catler tak pod značkou Sage