rozšíření záruky pro NB Lenovo ThinkPad - pojištění náhodného poškození, 3 roky; registrace služby je nutná do 2 měsíců od zakoupení notebooku.
Popis
Prodloužená záruka k notebookům řady ThinkPad
Chraňte svou investici před neočekávanými výdaji v důsledku neúmyslného poškození vašeho notebooku. Společnost Lenovo vám pro tyto případy nabízí možnost rozšíření záruky, která chrání vaše zařízení proti náhodnému poškození.
Ochrana před náhodným a neúmyslným poškozením pokrývá následující situace:
poškození v důsledku nehody
poškození elektrickým proudem
poškození v důsledku pádu či nechtěného upuštění přístroje
poškození v důsledku prosáknutí kapaliny do přístroje
mechanické poškození displeje
Záruka vyplývající z tohoto Servie Packu se nevztahuje na:
externí příslušenství notebooků
veškeré příslušenství, které nebylo instalováno v notebooku při jeho zakoupení
krádež či ztrátu notebooku
úmyslné poškození přístroje
poškození v důsledku zásahu vyšší moci
Informace k registraci
Ochrana proti náhodnému poškození platí pouze v ČESKÉ REPUBLICE.
Jde o elektronickou licenci zasílanou emailem. Registrace bude probíhat standardním způsobem na webu pomocí autorizačních informací, které obdržíte v emailové licenci.
Nezaregistrovaný service pack není platný!
Záruka se musí zaregistrovat do 30 dnů od jejího zakoupení a musí být zakoupena do 2 měsíců od koupě zařízení.
Více informací
Lenovo je největší světový výrobce počítačů – nadnárodní firma s hlavním sídlem v Číně (Hongkongu) a dalšími dvěma ve Spojených státech a Singapuru, která kromě výroby počítačů a periferií vyvíjí i související technologie.
Vizí společnosti Lenovo je vytvářet osobní zařízení, která budou chtít lidé vlastnit, kulturu, do které se budou chtít zapojit, důvěryhodný podnik, který bude respektován po celém světě.
Příběh Lenovo začal před více než třemi desetiletími s týmem jedenácti inženýrů v Číně. Dnes je rozmanitou skupinou pokročilých myslitelů a inovátorů ve více než 160 zemích, neustále zdokonalují technologie, aby dělali svět zajímavějším a řeší těžké globální výzvy. Jsou odhodláni přeměnit zkušenosti našich zákazníků s technologií – a to, jak komunikují se světem kolem nás. Říkají tomu Inteligentní transformace. Určují možnosti technologií, vyvinutých rozšířenou inteligencí, a jejich využití pro zdokonalení lidských schopností.
Společnost má za sebou osvědčenou historii výsledků s výnosem 43 miliard dolarů, stovkami milionů zákazníků a čtyřmi zařízeními prodávanými za vteřinu.