Dobrý den,bohužel po vložení do tiskárny se objeví hlášení,že"není naistalována originální kazeta HP" a tiskárna tím pádem netiskne.Jde toto nějak obejít.
Na stránkách HP support hlásí,že žádné ovladače pro tiskárnu nejsou k dispozici.
HP 6950 Officejet
Takže nákup byl zbytečný a kazeta nepoužitelná.
Michal, (T.S.BOHEMIA)|12. 7. 2023
dle popisu problému je kazeta blokována firmwarem tiskárny.
HP bohužel účelově vydává aktualizace, které mají za cíl znemožnit používání spotřebního materiálů třetích stran.
V těchto případech je nutné kazetu reklamovat a vyměnit za verzi s novějším čipem. Zákazníkovi se dá do budoucna doporučit vypnutí automatických aktualizací na tiskárně.
Ještě nutno doplnit, že vždy se objeví na tiskárna hláška upozorňující na používaní neoriginální kazety. Standardně ale zmizí po stisknutí tlačítka OK a následně lze normálně tisknout.
Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně produktu nebo jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na Váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.