Dobrý den,
Chtěl bych se zde vyjádřit k mé nedávné zkušenosti se servisem. Koupil jsem si zde myš Logitech G402 Hyperion Fury. Dodání super, ale na myši ani ne po roce používání přestalo dobře reagovat levé tlačítko a tlačítko G8. Závadu bych popsal asi takto: tlačítko levé přestalo klikat, tak jak má čili klikání nebylo tak hlasité, mikro spínač už nekladl takový odpor jako předtím, byl líný, nešlo téměř provést double click. Tlačítko G8 začalo být velice tuhé a spínač začal být též líný. Rozhodl jsem se tedy myš reklamovat protože byla ještě v záruce. Na servise vše bylo v pořádku ujistili mě ale, že do 14 dnů reklamace bude hotová. Reklamace do 14ti dnů se jim moc nepovedla, volal jsem na servis jak to s reklamací vypadá - řekli mi, že myš byla poslána do Polska na autorizovaný Logitech servis. Říkám OK počkám si. Poté co byla má reklamace vyřízena jsem si pro myš přišel, ale ani jedna závada opravena nebyla a ukázalo se, že tlačítka někdy fungují lépe a někdy hůře. Upřímně nevím co soudruzi v Polsku s myší těch 14 dní teda dělali, protože mě se závada projevila během půl hodiny, takže asi velký hovno. :) Rozhodl jsem se druhý den myš na servis donést znovu. Pan odborník u PC, který přebírá výrobky mě ujistil, že to nemá cenu protože se mu to zdá OK a že v Polsku si akorát tak kliknou na tlačítko a řeknou, že je to dobrý a pošlou to zpět. U myši, která stojí 1500 Kč si servis, záruční servis představuji úplně jinak ne, že si nějaký Polák klikne na tlačítka a náhodu v tuto chvíli je to dobré tak si řekne OK posíláme to zpět. Nemohli v tom Polsku prostě vyměnit dva mikrospínače, které stoji dohromady asi 200Kč nebo vyměnit celou myš? Takže, asi budu nucen si opravu provést sám a vysrat se Vám na záruku, která je stejně k ničemu. Prosím vyměňte servis nebo s tím něco udělejte.
Poučení pro servis v Polsku:
Vyměnil bych okamžitě u takové reklamace mikrospínač, protože jsem se dočetl, že tahle myš má často problém s double clickem. ?