Herní sluchátka Legion H200, připojení 3.5 mm Jack, kabel 2m, mikrofon, frekvenční rozsah 20Hz - 20kHz
Popis
Herní náhlavní souprava Lenovo Legion H200 je navržena tak, aby uspokojila příležitostného hráče bez kompromisů v kvalitě. Užijte si bohatý zážitek z poslechu, lehkou konstrukci, prodyšný materiál a promyšlené funkce použitelnosti všude kolem.
Dlouhodobé pohodlí
H200 je navržen pro dlouhé hraní a je pečlivě vytvořen pro pohodlí s ultralehkými materiály a měkkými, prodyšnými látkovými naušníky, které se mohou otáčet a tvarovat podle vašich uší. Je to opravdu konec nepohodlí a rozptýlení ve hře.
Špičková kvalita zvuku
Zažijte nekompromisní zvuk, který je vyladěn k dokonalosti a přenášen prostřednictvím prémiových 50mm zvukových ovladačů. Ve spojení s jednosměrným mikrofonem s potlačením šumu zažijete úplné ponoření od začátku do konce.
Bezproblémové uživatelské prostředí
Snadno ovládejte každý aspekt svého herního zážitku pomocí intuitivního ovládání hlasitosti modelu H200 na sluchátku a snadné funkce flip-to-mute mikrofonu.
Technické parametry
*Typ snímače: Dynamický 50 mm s neodymovými magnety
*Frekvenční rozsah: 20Hz - 20kHz
*Impedance: 32 Ohm ± 15% @ 1kHz
*Mikrofon: Elektretový kondenzátorový mikrofon s potlačením šumu
*Polární vzor: jednosměrný
*Konektivita: Kabelové připojení 3,5 mm Jack
*Rozměry (Š x D x V): 178 x 100 x 200
*Hmotnost: 320 g
*Délka kabelu: 2,2 m
Více informací
Lenovo je největší světový výrobce počítačů – nadnárodní firma s hlavním sídlem v Číně (Hongkongu) a dalšími dvěma ve Spojených státech a Singapuru, která kromě výroby počítačů a periferií vyvíjí i související technologie.
Vizí společnosti Lenovo je vytvářet osobní zařízení, která budou chtít lidé vlastnit, kulturu, do které se budou chtít zapojit, důvěryhodný podnik, který bude respektován po celém světě.
Příběh Lenovo začal před více než třemi desetiletími s týmem jedenácti inženýrů v Číně. Dnes je rozmanitou skupinou pokročilých myslitelů a inovátorů ve více než 160 zemích, neustále zdokonalují technologie, aby dělali svět zajímavějším a řeší těžké globální výzvy. Jsou odhodláni přeměnit zkušenosti našich zákazníků s technologií – a to, jak komunikují se světem kolem nás. Říkají tomu Inteligentní transformace. Určují možnosti technologií, vyvinutých rozšířenou inteligencí, a jejich využití pro zdokonalení lidských schopností.
Společnost má za sebou osvědčenou historii výsledků s výnosem 43 miliard dolarů, stovkami milionů zákazníků a čtyřmi zařízeními prodávanými za vteřinu.