Lenovo CONS "GO" Wireless Numeric Keypad - bezdrátová numerická klávesnice
Působivá výdrží baterie až 3 měsíce
Výkonný bezdrátový dongle 2,4 GHz
Ideální k notebookům bez numerické klávesnice.
= 21klávesová numerická klávesnice
= Špičkové klávesy s nůžkovými spínači
= Extra klávesy produktivity (Kalkulačka, Tab, Equal, Esc klávesy)
= Minimalistický design s ultra tenkým profilem 13 mm
= Nabíjecí, až 3 měsíce používání na jedno nabití (může se lišit v závislosti na použití)
= Podporuje "Lenovo Unified Pairing Receiver"
TECHNICKÉ PARAMETRY
Supported OS Windows 10 64bit a novější
Power Requirement Lithium Ion Polymer nabíjecí baterie
Cable Length/Type USB-A to USB-C (1 m)
Battery Life až 3 měsíce
Battery Charging Time do 2 hodin
Number of Keys 21
Special/Added Features Scissor switch
Productivity keys (Calc, Equal, Tab, Esc);
Supports Lenovo Unified Pairing Receiver
Color Storm grey = šedá
Keyboard Key Lifecycle až 10 milionů stisknutí
Rozměry: 132.8 x 85 x 134 mm
Hmotnost: 109 g
Included Accessory USB-C to USB-A cable;
Lenovo USB-A Unified Pairing Receiver
Specialized Software/Driver Yes (for firmware update);
Download at https://support.lenovo.com/docs/LenovoGo
Connectivity 2.4G Wireless via USB-A receiver;
Hardware Requirements Supported PC with USB-A port
Operating Temperature 0°C - 40°C
Relative Humidity (%) 20 - 95
Více informací
Lenovo je největší světový výrobce počítačů – nadnárodní firma s hlavním sídlem v Číně (Hongkongu) a dalšími dvěma ve Spojených státech a Singapuru, která kromě výroby počítačů a periferií vyvíjí i související technologie.
Vizí společnosti Lenovo je vytvářet osobní zařízení, která budou chtít lidé vlastnit, kulturu, do které se budou chtít zapojit, důvěryhodný podnik, který bude respektován po celém světě.
Příběh Lenovo začal před více než třemi desetiletími s týmem jedenácti inženýrů v Číně. Dnes je rozmanitou skupinou pokročilých myslitelů a inovátorů ve více než 160 zemích, neustále zdokonalují technologie, aby dělali svět zajímavějším a řeší těžké globální výzvy. Jsou odhodláni přeměnit zkušenosti našich zákazníků s technologií – a to, jak komunikují se světem kolem nás. Říkají tomu Inteligentní transformace. Určují možnosti technologií, vyvinutých rozšířenou inteligencí, a jejich využití pro zdokonalení lidských schopností.
Společnost má za sebou osvědčenou historii výsledků s výnosem 43 miliard dolarů, stovkami milionů zákazníků a čtyřmi zařízeními prodávanými za vteřinu.