Drátová sluchátka, kompatibilní se všemi OS včetně Chromebook, USB.
Popis
Lenovo 110 CONS Stereo USB Headset
Lenovo 110 Stereo USB Headset je perfektním řešením pro každého, kdo hledá ostré hovory, výkonný zvuk, pasivní potlačení hluku a bezproblémové plug-and-play.
Díky dynamickému otočnému mikrofonu je ideální pro leváky i praváky, zatímco náušníky z proteinové kůže a paměťové pěny poskytují celodenní pohodlí.
Je kompatibilní se všemi předními platformami operačních systémů a zároveň má certifikaci pro práci s Chromebookem společnosti Google.
Tento produkt funguje se zařízeními s nejnovější verzí operačního systému Chrome OS a byl certifikován pro splnění standardů kompatibility společnosti Google.
Společnost Google nenese odpovědnost za provoz tohoto produktu ani za jeho soulad s bezpečnostními požadavky.
Chromebook a odznak Works With Chromebook jsou ochranné známky společnosti Google LLC.
Color Cloud Grey
Connection Type USB2.0 Type A
Cable Length/Type 1.8 m
Weight 137 g
Distortion < 3%
Driver 30 mm
Frequency Range 20Hz - 20KHz
Impedance 32 Ohm
Power Requirement 50 mA
RMS Power 20 mW
Sensitivity 116+/-3 dB at 1KHz/0.179V
Audio Input USB 2.0
OS Requirements OS Independent
Packed Weight 330 g
Packed Dimensions (L x D x H) 198mm x 187mm x 73mm
Operating Temperature -5°- 40°C
Relative Humidity (%) 0 - 95%
Microphone Yes
Více informací
Lenovo je největší světový výrobce počítačů – nadnárodní firma s hlavním sídlem v Číně (Hongkongu) a dalšími dvěma ve Spojených státech a Singapuru, která kromě výroby počítačů a periferií vyvíjí i související technologie.
Vizí společnosti Lenovo je vytvářet osobní zařízení, která budou chtít lidé vlastnit, kulturu, do které se budou chtít zapojit, důvěryhodný podnik, který bude respektován po celém světě.
Příběh Lenovo začal před více než třemi desetiletími s týmem jedenácti inženýrů v Číně. Dnes je rozmanitou skupinou pokročilých myslitelů a inovátorů ve více než 160 zemích, neustále zdokonalují technologie, aby dělali svět zajímavějším a řeší těžké globální výzvy. Jsou odhodláni přeměnit zkušenosti našich zákazníků s technologií – a to, jak komunikují se světem kolem nás. Říkají tomu Inteligentní transformace. Určují možnosti technologií, vyvinutých rozšířenou inteligencí, a jejich využití pro zdokonalení lidských schopností.
Společnost má za sebou osvědčenou historii výsledků s výnosem 43 miliard dolarů, stovkami milionů zákazníků a čtyřmi zařízeními prodávanými za vteřinu.