Za manipulační poplatek 300 Kč,k opravě sluchátek si váš obchod chce účtovat navíc DPH.Má to tak bít?
Děkuji
Jakub Arely |17. 9. 2014
Dobry den,
ano, uvadena castka 300 kc je bez DPH , jde o prefakturaci servisního poplatku od výrobce.
Jakub Arely
manažer servisu/RMA
T.S.Bohemia a.s.
Sladovni 103/3 , 779 00 Olomouc
tel.: +420 585 157 449
fax: +420 585 157 455
email: [email protected]
http://www.tsbohemia.cz
Raptor |17. 9. 2014
Buď rád, že bez doživotky máš možnost si to nechat opravit ať jsou v jakém stavu chtějí :)
Emko |28. 6. 2014
Dobrý den chci se zeptat zda jsou sluchátka prodavana s aktivačním kódem nebo nikoliv
předem děkuji za odpověď
gama |30. 7. 2013
DOBRÝ DEN, reaguji na Vaši odpověď k dotazu na doživotní záruku k výše uvedeným sluchátkům. Na web stránkách www.dozivotnizaruka.cz se uvádí " žádejte u svých prodejců...."
nikoliv v servisu prodejce.
Dotaz tedy zní: bude u Vámi prodaných sluchátek aktivační kod pro zvýšení záruky? Pokud ne, proč?
Děkuji.
Nuolo |20. 12. 2013
Pročetl jsem diskuzi i stránky výrobce mám pocit, že nejde o českou distribuci ale dovoz viz. koss.cz: ....Výrobky značky KOSS zakoupené od 1.5.2007, které mají na obalu autorizační kód
Toto zboží pochází od autorizované české distribuce.... Ve vlastním zájmu vyžadujte balení výrobků KOSS jen s tímto Aktivačním kódem. Žádná možnost jeho zpětného získání není a nebude k dispozici! .....Výrobky značky KOSS bez certifikátu doživotní záruky
Poplatek za uplatnění doživotní záruky je 300 Kč. Nejsou vyžadovány žádné doklady.... Z předchozího vyplývá, že zaplatíte při každě opravě 300,-. Kupuji jinde.
ediom32 |2. 1. 2013
Dobrý den mohl bych se zeptat ten konektor je na konci zahnuty to L a nebo přímý?
Protože na KOSS SPORTA PRO je zahnutý a vy na obrázku máte taky, tak se jen ujišťuji jestli je nebo není.
R@ptor |4. 1. 2013
Asi Tě trochu zklamu, ale pokud nevyšla HW revize se zahnutým konektorem, tak je rovný. Mám je z TSB, ale kupoval jsem je uz snad v dubnu 2012...
rooster |8. 11. 2012
Je u sluchátek kod pro doživotní záruku??? Děkuji
huhulak |28. 6. 2012
Existuje možnost vyzkoušení si sluchátek na prodejně? Nechtěla bych kupovat zajíce v pytli :) A možnost porovnání s jinými?
JL |31. 12. 2011
Dobrý den,
v obalu tohoto výrobku koupeného ve Vaší pobočce v Opavě se nenacházel žádný lísteček s kódem pro registraci výrobku k získání záruky. Kód, který je na zadní straně obalu je údajně neplatný a na stránkách dozivotnizaruka.cz tak výrobek nemohu registrovat. Prázdný obal sluchátek jsem vyhodil a nechal si jen tu zadní odtrženou část s kódem, který je zřejmě k ničemu. Co mám dělat?
U kódu na zadní straně je odkaz na stránky koss.com a dole drobným písmem je napsáno, že platí jen pro adresy Mexika, USA a Kanady.
R@ptor |2. 1. 2012
Kdyby jsi si přečetl diskuzi, zjistil bys, že záruka zde není doživotní, ale zákonná dvouletá. Konkurence nabízí tato sluchátka o pár korun dráž než TS Bohemia také s dvouletou zárukou. Dále však nabázá i variantu s doživotní zárukou, která však stojí o tři stovky víc. :) Tenhle balíček sice u TSky chybí, na druhou stranu ta sluchátka nejsou až tak drahá abyste si po uplynutí záruky nenašli další prachy na nové, pokud budete spokojeni. :)
JL |2. 1. 2012
Je snad jedno o jakou jde záruku. Důležité je, že v obalu byly pouze sluchátka a kožená taštička. JAK MÁM TEDY PROSÍM AKTIVOVAT DVOU LETOU ZÁRUKU? Uvnitř balení nebyl žádný lísteček nebo kód pro aktivaci ... Mimochodem to co tvrdíte je hloupost, nikdo si nekupuje sluchátka, aby si po uplynutí záruky (1 rok) kupoval nové ... To je až směšné. Tyhle sluchátka se prodávají tak dobře hlavně kvůli doživotní záruce :) U těchto má být roční nebo dovu letá záruka, ale v balení sluchátek nebylo nic prostřednictvím čeho by se záruka nebo výrobek mohli registrovat ...
R@ptor |3. 1. 2012
Dvouletou zaruku neni treba aktivovat nijak. Ta vyplyva ze zakonem dane zarucni doby, ktera je stanovena na 24 mesicu. Mate ji tedy automaticky a jako zarucni list slouzi faktura z TS Bohemie. Pokud byste trval na dozivotni zaruce, je mozne si ji koupit primo u Kossu za doplatek onech 300kc. Me osobne prijde smesne mit dozivotni zaruku za kterou si zaplatim navic 300kc a pokazde, kdyz mi sluchatka umrou, budu platit postovne do servisu, kde mi teda sluchatka opravi, ci vymeni. Porty jsou zname svymi castymi a opakujicimi se problemy s lamanim kabelu a nez posolat sluchatka do dozivotni zaruky kazdou chvili, asi bych si radsi opravdu koupil nova s klasickou dvouletou zarukou, kde za me vse zaridi prodejce :) To je ale jen muj nazor abyste vedel, ze to s tou dozivotni zarukou tak ruzove neni a i kdyz si ji zaplatite navrch, neznamena to ze kazde dalsi naklady spojene s opravou v takovem druhu zaruky se vam automaticky vyhnou. :)
R@ptor |3. 1. 2012
Jeste doplnim, ze Koss nema smluvena odberna mista pro svoji zaruku. Takze pokud nejste z okoli Prahy (servis je snad nekde za Prahou), tak budete muset poslat sluchatka postou. Pocitam, ze zrejme obchodnim balikem. Ten se plati podle vahy zasilaneho baliku. V tomto pripade odhaduju na cca. 60kc. Takze strucne receno. Koupite si sluchatka, co se opravdu dost kazi i kdyz jsou jinak.moc kvalitni (to o kazivosti se da celkem dostkrat najit v uzivatelskych zkusenostech k produktu - neni to z me hlavy), k tem si koupite dozivotni zaruku za 300kc a v ramci te se vam sluchatka jednou potrhaji, pak odejde zas sluchatko, pak sw pochroume ta lamela trebas a buhvi kolikrat se polame dratek a kdyz uz si spocitate tu zaruku + 5x postovne na opravu, tak mate uz na sluchatka nova :) Je pravda, ze zalezi jak se k nim chovate, ale dratek odchazi vzdycky a at uz se ke sluchatkum chovat sebelip
JL |3. 1. 2012
Okey dobře, díky za info o té dvouleté záruce a o záruce doživotní. Nevěděl jsem jak to chodí a asi s tím máte zkušenosti. Takže Váš názor beru :) Díky
R@ptor |5. 1. 2012
Osobni zkusenosti zatim nemam, ale mam zkusenosti svych dobrych kamaradu a znamych + lidi v diskuzich k produktu na eshopech. Sluchatka jsou opravdu vyborna a sam si je objednam zrejme pristi tyden :) Nebo mozna ted hned :) Ale je pravda, ze jsou poruchova a ta dozivotni zaruka je jen krasne lakadlo. Ale osobne Vam preju, abyste s nimi problem nemel nejlepe vubec.
Chareos |3. 10. 2013
Nemohu souhlasit,mám tato sluchátka 10 let,používaná denně a kabílek stále původní,jediné co měním jsou molitany na repráčcích a ty se dají sehnat i čínské za par haléřů :-)
K. M. |5. 5. 2015
Naprostý souhlas - tyhle sluchátka mám už více než 15 let a žádný problém jsem s nimi dosud neměl. Až poslední rok mi začaly odcházet molitany, tak si za zlomek ceny pořídím nové. Jen ten pytlík (koženkový, ne kožený) už delší dobu vypadá docela bídně, ale stále ho používám.
tomas fuk |24. 7. 2017
mám sluchatka od roku 2002, prvních cca 8 let vše ok (molitany nepočítám, nešetřil jsem je), potom první výměna jacku, možná mechanicky poškozeno mnou, nicméně za další rok to bylo znovu. Potom začal tvrdnout kabel a po cca půl roku se začal různě přerušovat.. v různých místech, ale pravidelně. No a od té doby pravidelně měním jacky, kabely opravuji včetně napojení u reproduktorů a udržuji si sluchátka funkční sám, na vzhled ale nekoukám :-) Bohužel mi začíná "chrčet" reproduktor, takže budu muset pořídit nová. Nicméně sluchátka se mi osvědčily, vydržely neskutečné věci. Co se týká zvuku, tak tam je to jasné, jsou "nabasovaná",asi existují určitě kvalitnější jak provedením tak zvukem, ale mě to tak vyhovuje.
takže za ty peníze si myslím slušná kvalita..
hudecv |13. 9. 2011
Dobry den, chtel bych se zeptat, zda tato sluchatka maji maji primi jack, nebo ten zakrouceny do praveho uhlu od kabelu (jak znazorneno na obrazku). V bohemce mi to nedokazali rict. Mate zkusenost? Diky moc, Vasek
Za 1. SPAM, za 2. neodkazujte prosím na levné napodobeniny, které se dováží z Číny za pár korun.
Marek |21. 11. 2011
Na aukru se prodávají z valné většiny čínské padělky, které jsou pro laika k nerozeznání od originálu (vzhledově). Bohužel, i zvukově to velkému procentu lidí vůbec nepříjde špatné..
Luke |12. 10. 2010
Dobrý den,chtěl bych se zeptat kolik by mě stála sluchátka když mám ISIC kartu?
Michal Vlachopulos (T.S.BOHEMIA)|13. 10. 2010
Dobrý den,
kontaktujte prosím naše obchodníky: [email protected]. Vaši cenu Vám rádi nabídnou.
S pozdravem.
Michal Vlachopulos
fucek |13. 12. 2011
rad by som sa spytal ci ponukate tieto sluchatka aj s dozivotnou zarukou(s kodom) a aku cenu ponukate drzitelom ISIC dakujem
Baco |13. 12. 2012
LŽETE JAK KDYŽ TISKNE !!!! PLETETE HRUŠKY S JABKAMA :-)))))))))))))
AKTIVAČNÍ KÓD MUSÍ BÝT NA OBALU, ETIKETĚ !!!!!!!!!!!
chipsycz |26. 2. 2010
Sluchátka zakoupená dne 16.11.2009 ve vaší prodejně ve Znojmě by měla obsahovat Aktivační kód pro slevněnou doživotní záruku za 50KČ. Tento kód (samolepka, štítek) v balení chybí. Jak je to možné?
citace:
http://www.koss.cz/koss/koss.htm
Od 4.5.2007 dodáváme všechny produkty KOSS vybavené zvláštním, jedinečným Aktivačním kódem. Tímto kódem se budou identifikovat zákazníci, pro které budou platit výrazně výhodnější podmínky doživotní záruky. Naopak: bez Aktivačního kódu či bez certifikátu doživotní záruky budou podmínky v novém systému přísnější. Nový systém doživotní záruky KOSS v ČR bude spuštěn 1.6.2007. Ve vlastním zájmu vyžadujte balení výrobků KOSS jen s tímto Aktivačním kódem. Žádná možnost jeho zpětného získání nebude k dispozici!
další informace na: http://www.dozivotnizaruka.cz
Michal Vlachopulos |26. 2. 2010
Dobrý den,
věc se má takto:
Doživotní záruku na sluchátka poskytuje výrobce a po uplynutí zákonné dvouleté záruky je třeba ji uplatnit u servisu výrobce.
Rozšířená záruka nad zákonnou je aktuálně za poplatek Kč 300,- + přepravné.
S pozdravem.
Michal Vlachopulos
chipsycz |16. 11. 2009
Naprosto bezkonkurenční sluchátka. Jakmile uslyšíte jejich zvuk, všechny ostatní vám budou připadat jako šumítka.
Editor |17. 12. 2009
Předpokládám, že za tuto cenu je na ně pouze zákonná záruční doba 24 měsíců,nikoliv "DOŽIVOTNÍ"...?
Michal Vlachopulos |18. 12. 2009
ano. 24měsíců
JK |8. 1. 2010
Dobrý den,
lze u vás koupit tato sluchátka i s doživotní zárukou, příp. lze ji dokoupit jinak/jinde? Děkuji.
pavelr |8. 1. 2010
podle www.dozivotnizaruka.cz je na sluchátka bez aktivačniho kódu doživotni záruka za manipulační poplatek 300,-Kč
Ať už máte jakýkoliv dotaz ohledně produktu nebo jeho použití, neváhejte se nás zeptat. Náš tým zkušených profíků se na Váš dotaz co nejdříve podívá a pokusí se zodpovědět jak jen to půjde.