Kniha CRM Řízení vztahů se zákazníky Jak úspěšně vytvořit, oživit a udržovat moderní koncepci CRM

Objednací kód: 9831582,Part No.: 9788025107980,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 3 měsíce

Je nám líto,
ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.

Popis

Publikace je určena:
  • pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM
  • pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení, kterými směry se dnešní obchod a marketing vyvíjí
V podrobném průvodci se dozvíte:
  • proč dnes mluvíme o krizi tzv. tradičního marketingu
  • jak CRM vymezuje a definuje péči o zákazníka
  • jaké rozlišujeme vztahy mezi nakupujícím a prodávajícím a jak je co nejlépe ošetřovat
  • co udělat pro to, abychom správně pochopili a uspokojili zákaznické potřeby
  • jak co nejpřesněji analyzovat vnější a vnitřní prostředí
  • že rozeznáváme řadu nástrojů CRM a kdy které využít
  • co udělat pro to, abychom vytvořili optimální strategii
  • jak sestavit informační systém, který „přesně padne“ požadovaným potřebám
  • že mezi Knowledge Managementem a CRM existují velmi důležité vazby a proč bychom je měli respektovat
  • jaké existují metody a jak můžeme měřit úroveň CRM
  • co je metoda CRACK a jaké sleduje veličiny
  • co sledujeme pomocí matice SCAM.
V publikaci najdete i praktické písemné vzory – dotazník firemní zdatnosti v řízení vztahů se zákazníky – které můžete využít ve vaší firmě, abyste poznali, jak jste na tom s úrovní vašeho obchodu i řízením vztahů se zákazníky.

O autorovi:

Ing. Vít Chlebovský, Ph.D.

Ve své profesní kariéře se věnuje především marketingu a obchodu a řízení malých firem a obchodních jednotek. Byl zaměstnán ve dvou nadnárodních společnostech – japonské Minoltě a americkém koncernu Northrop Grumman. V obou případech mezi jeho hlavní úkoly patřilo tzv. tržní misionářství (budování obchodní jednotky na zelené louce) se vším, co k němu náleží – od tržních analýz, přes návrh a vypracování marketingových a obchodních programů, až po realizaci konkrétních obchodních projektů, sledování spokojenosti a ziskovosti zákazníků a v neposlední řadě organizační zajištění svěřených obchodních jednotek.
Od roku 2000 se začal věnovat marketingu a jeho řízení i v teoretické rovině – v rámci doktorského studia na FP VUT v Brně. Na podzim 2004 úspěšně obhájil disertační práci na téma Řízení vztahů se zákazníky (CRM): tvorba koncepce a její implementace.
Poradenství v oblasti mezinárodního marketingu a obchodu se věnuje od roku 2003.

Více informací

Stránky o produktu: www.cpress.cz
COMPUTER PRESS

Zařazení

Hodnocení

Loading...

Poradna

Loading...