Objednací kód: 8983040,Part No.: SP-P8LITEDSWOM,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
Telefon pracuje pod operačním systémem Android 5.0 Lollipop, který již tradičně doplňuje nová verze oblíbeného uživatelského rozhraní Huawei Emotion 3.1. Bezchybný výkon P8 lite zajišťuje osmijádrový 64bitový procesor HiSillicon Kirin 620 (8 x 1,2 GHz), který spolupracuje s 2 GB operační paměti RAM. Pro ukládání dat a aplikací je pak uživatelům k dispozici vnitřní úložiště s kapacitou 16 GB s možností rozšíření pomocí microSD karet až o 128 GB.
Ve výbavě P8 lite nechybí ani dnes již téměř povinná plná konektivita v podobě podpory vysokorychlostních sítí LTE Cat4 s rychlostí stahování dat 150 Mbps, Wi-fi, Bluetooth verze 4.0, NFC a podpora dvou SIM karet. Baterie má kapacitu 2200 mAh.
Hliníkové unibody tělo telefonu je tenké pouhých 7,7 mm s lehce zkosenými hranami, takže je velmi pohodlné na ovládání jednou rukou. Povrchové zpracování leteckého hliníku unikátní technologií 20 μm broušení vytváří na povrchu materiálu zajímavou texturu s velmi efektními odlesky světla.
Tělo telefonu obepíná bezešvý kovový rám vyrobený 15 μm technologií ultratenkého pokovování. Rámeček kolem HD displeje je tak tenký, že není témeř vidět. Celkový design telefonu je velmi kompaktní a použitím luxusních materiálů se špičkovým zpracováním se P8 lite výrazně odlišuje od jiných telefonů.
5palcový IPS HD displej je plně laminovaný, má rozlišení 1280 x 720 bodů, 16,7 milionu barev, široké zorné úhly a je chráněný vrstvou zamezující otiskům prstů. P8 lite je vybaven také zdokonalenou zvukovou technologií pro kvalitní poslech audia i videa v podobě integrované komorové akustiky.
13 Mpx hlavní fotoaparát BSI s vynikající světelností F2.0, 28mm čočkami, které chrání proti poškrábání a prachu ochranné sklíčko Gorilla, disponuje plnou automatikou a skvělým výkonem i za slabého světla. Přední kamerka s rozlišením 5 Mpx se světelností F2.4 a 1,4 μm senzorem nabízí uživatelům chytré fotografické funkce.
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.