Objednací kód: 574088,Part No.: 814483-421,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 12 měsíců
Je nám líto,
ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.
Popis
HP ProLiant ML10 v2 představuje ideální první server nebo diskové úložiště.
CPU: Intel® PentiumG3240 (3.1GHz/2-core/3MB/54W, HT).
Chipset: Intel® C222 chipset.
Memory: 4GB (1 x 4GB) PC3-12800E DDR3 Unbuffered DIMM ECC, celkem 4 paměťové sloty.
Network Controller: integrovaný 1Gb dvouportový 332i Adapter.
Storage Controller: HP Dynamic Smart Array B120i SATA Controller (RAID 0/1/10).
Hard Drive: 4 x non hot plug SATA 3,5" LFF HDD.
Optical Drive: neobsahuje.
Power Supply: 350W Non-Hot Plug, Non-Redundant Power Supply.
Vzdálená správa: HP Integrated Lights-Out Standard (iLO 4), volitelně licence pro pokročilé funkce.
Form Factor: Micro ATX Tower (36,82 x 17,5 x 47,52 cm).
Záruka: 1 rok, oprava v servise.
Více informací
Hewlett-Packard, zkráceně HP, je nadnárodní společnost zabývající se informačními technologiemi, sídlící v Palo Alto v Kalifornii. Hewlett - Packard je jednou z největších společností ve svém oboru na světě působící téměř ve všech zemích. Specializuje na rozvoj a výrobu výpočetního, paměťového a síťového hardwaru, softwaru a dalších služeb. Známá je především svými tiskárnami, osobními počítači, scannery, kapesními počítači a servery.
Záruční doba a servisní podmínky periferií a notebooků se zárukou Onsite jsou stanoveny záručním podmínkami popsanými příslušným zakoupeným e-CarePackem a podmínkami Hewlett-Packard (www.hp.cz)
Záruka na všechny HP LCD je on site exchange, v případě poruchy ohlásíte na HP support linku (810222222)
sériové číslo a během několika dnů (běžně 1-2 další pracovní) přijede kurýr s náhradním monitorem stejného typu a vadný si odveze. Tato záruka platí 3 roky a dá se rozšířit až na 5 let.
Řešení servisu: Servis HP Onsite zajišťuje přímo HP na základě telefonického (261 307 310), faxového (261 307 389) nebo emailového kontaktu. Při poruše zařízení je nutné znát:
Výrobní číslo zařízení (Serial Number - S/N, př.: 3337F04885), nebo referenční číslo systému (System Handle)
Modelové číslo výrobku (Model Number - M/N př.: D2793A)
Obě tato čísla najdete většinou na zadní straně výrobku, nebo na protokolu o instalaci. Více informací o technické podpoře naleznete zde. Vysvětlení 1 leté záruky u zařízení HP: Zákonná práva domácích spotřebitelů (dle občanského zákoníku) tímto krokem nejsou dotčena. Záruka v těchto případech je v souladu se zákonem 24měsíců. V případě další dotazů k řešení servisu kontaktujte nás na kontaktu [email protected] . Všeobecné záruční podmínky HP:
ZDE.