ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.
Popis
Hlavní vlastnosti
Energetická třída F
Celkový čistý objem (l) 628
Čistý objem chladničky/mrazáku (l) 428/200
Spotřeba energie za den (kWh/24 hod) 1,178
Spotřeba energie za rok Wh/rok) 430
Mrazicí kapacita (kg/24 hod) 5
Doba skladování při výpadku proudu (hod) 18
Hlučnost (dB(A) / třída) 40 / C
Klimatická třída SN-ST 10 – 38°C
Hvězdičkové označení mrazáku ****
Vlastnosti
Invertorový kompresor (záruka 12 let)
Total No Frost – beznámrazová (Multi Air Flow – aktivní cirkulace vzduchu)
Dynamic ABT – 99,8% eliminace bakterií pomocí UV paprsků a filtru, spouští se na 30 minut po 6 hodinách
Tři chladící okruhy, Rychlé chlazení a rychlé mrazení
Fuzzy Logic, Holiday – režim dovolená
M-Sensor – při pohybu před chladničkou rozsvítí displej
Elektronické ovládání
Automatické odmrazování chladničky
Chladnička
4 skleněné police (nastavitelná výška)
6 přihrádek ve dveřích
1x Hummidity Box – zásuvka pro ovoce a zeleninu s optimální vyšší vlhkostí
1x Dry Box – zásuvka pro maso s optimální nižší vlhkostí
Držák na vajíčka
Mrazák
Otočný výrobník ledu
3 + 3 zásuvky
MyZone (100 litrů) – pouze pravá zásuvka nastavitelná teplota +5 až -18 °C
Konstrukce
Osvětlení LED panel – chladnička - velký zadní panel s post. náběhem
Integrované madlo
2 nastavitelné nožičky; 2 kolečka
Barva Iconic Black (Tmavý nerez)
Rozměry výrobku v x š x h (mm) 1900 x 908 x 738
Čistá váha výrobku (kg) 134
Rozměry balení v x š x h (mm) 2010 x 980 x 853
Hmotnost s obalem (kg) 145
Více informací
V roce 2010 společnost Haier Group dosáhla celkového obratu ve výši 20,7 miliardy USD. Růst zisku je osmkrát vyšší než růst příjmů.
Pračky
Haier je celosvětově největším výrobcem praček, s tržním podílem 9,1 % v roce 2010 a nárůstem 0,7 % proti roku 2009.
Vinotéky
Haier je číslo jedna na světě ve výrobě a prodeji vinoték, s tržním podílem 14,8 % v roce 2010.
Chladničky
Haier je celosvětově největším výrobcem chladniček, s tržním podílem 12,6% v roce 2010 a meziročním nárůstem 0,4 %.
Světový podíl značky Haier na trhu v oblasti velkých domácích spotřebičů je 6,1 %, na první pozici v roce 2010 podle statistik Euromonitor International.
V roce 1984 byla společnost Haier malou továrnou v kolektivním vlastnictví, hospodařící se schodkem 1,47 milionu jüanů.
V 90. letech začíná spolupráce s firmami LIEBHERR a ARISTON, které se významně podílejí na dalším rozvoji značky Haier.
V současné době vyrostla ve světoznámý podnik s průměrným ročním tempem růstu 70 %.
Jde o nejrychleji rostoucí společnost na světě. Co se týče podílu značky na světovém trhu, lednička Haier je č. 1.
V červnu 2008 časopis Forbes uveřejnil žebříček 200 nejlepších společností na světě, co se týče renomé – společnost Haier se v tomto žebříčku umístila na 13. příčce.
Společnost Haier byla oceněna jako nejlepší čínská společnost a byla uvedena mezi 20 nejvíce globálně konkurenceschopnými čínskými společnostmi na světě.