Dobrý den,
níže posílám odpovědi na Vaše otázky ohledně hodinek Garett Smartwatch V10 Silver:
Chtěl bych se zeptat na reálnou výdrž baterie při běžném používání, bez používání sportovních aktivit.
- Reálnou výdrž baterií ovlivňuje mnoho proměnných, při rozumném nastavení můžete počítat s více než týdenním provozem na jedno nabití. Při optimalizaci 9 – 10 dnů.
Dotaz k notifikacím, ukazují hodinky i zprávy a upozornění např z aplikací (messenger, whats up)?
- Ano hodinky podporují notifikace pro všechny nejpoužívanější aplikace - SMS, Facebook, Whats-Up, Messenger, Signal, Meet, Youtube, Instagram… Notifikace je možno povolit samostatně pro jednotlivé aplikace.
Když budu mít hodinky trvale připojené k telefonu pomocí BT a budu mít příchozí hovor, mohu si vybrat, jestli hovor přijmu přes hodinky a budu volat pomocí hodinek, nebo klasicky příjmu hovor na telefonu a hovor bude probíhat přes telefon?
- Příchozí hovor se zobrazuje jak na hodinkách (samozřejmě musí být v dosahu BT telefonu), tak na telefonu. Hovor můžete přijmout jak na hodinkách, tak na telefonu. Když přijmete hovor na telefonu, tak probíhá standardní hovor přes telefon. Když přijmete hovor na hodinkách, tak probíhá přes hodinky. Technicky to znamená jen to, že zvolené zařízení jen upřednostní buď audio zařízení na telefonu nebo na hodinkách. Dokonce v průběhu hovoru můžete na obrazovce telefonu přepnout z hodinek na telefon nebo naopak. Klidně i opakovaně.
Telefon mám Xiaomi redmi note 13 pro 5g s připojením hodinek k telefonu by snad neměl být problém?
- Jde o současný telefon na Android, tedy bez problému. Stačí tedy, když do telefonu nainstalujete aplikaci SMART – TIME PRO a při instalaci povolíte aplikaci přístup k BT, kontaktům atd…, aby umožnila hodinkám vzdáleně ovládat telefon.
Při jakýchkoliv dalších dotazech se na nás můžete obrátit přímo emailem na
[email protected], případně telefonicky na lince podpory zákazníkům Garett - +420 603 573 592 ( po - pá 7:30 – 16:00). Děkujeme za dotaz a přejeme Vám hezký den. za tým TS.BOHEMIA, Petr