Objednací kód: 128335,Part No.: 970625501,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců
GARDENA sada na mytí jízdních kol s kartáčem, hadicí a mýdlovými tyčinkami je kompletní sada pro čištění všeho na vašem kole.
Čištění kol, přívěsů a podobných zařízení je často časově náročné a těžkopádné, protože je třeba nejprve připravit spoustu pomůcek, jako jsou různé houbičky, kartáče, čisticí prostředky a kbelíky s vodou. S GARDENA Cleansystem kartáčem na jízdní kola jsme našli řešení tohoto problému: po připojení k zahradní hadici LianoTM Life stačí jen "nacvaknout" a vaše elektrokolo, přívěsný vozík za kolo nebo kočárek se během chvilky rozzáří do nové krásy.
Tyrkysově zbarvené štětiny kartáče na kolo slouží k odstranění hrubých a odolných nečistot z rámu kola, zatímco houbička je vhodná zejména k čištění citlivějších částí, jako jsou paprsky.Klínovitý tvar houby zajišťuje ideální přístup k paprskům kola a jejich čištění. Houbičku (č. v. 18849) lze v případě potřeby vyměnit.
Po připojení k textilní hadici Liano™, která je součástí sady, lze průtok vody plynule regulovat nebo uzavírat na rukojeti kartáče. Díky tomu není nutné chodit během používání k vodovodnímu kohoutku. Díky stopspojce na konci hadice nemusíte při přechodu z kartáče na kolo na čisticí postřikovač chodit k vodovodnímu kohoutku.
Součástí sady je kompletní příslušenství pro účinné čištění jízdních kol. Pro připojení kartáče na kola od společnosti GARDENA se používá 15 m dlouhá hadice GARDENA Liano™ Life 1/2" včetně šroubení, rychlospojky a stopspojky a čisticího postřikovače. GARDENA mýdlové tyčinky 989 zajišťují zářivou čistotu. Jsou vhodné pro mnoho povrchů a lze je snadno vložit do proudu vody v kartáčové hlavě.
Kartáč na kola a textilní hadice jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a lze je používat po celý rok bez ohledu na počasí. Odolávají nízkým teplotám i slunečním paprskům, a proto je lze bez problémů skladovat venku, v zahradním domku nebo v garáži.
Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.
V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.