GARDENA kovadlinkové nůžky s 5-stupňovým převodem, ergonomickou D rukojetí a možností použití s násadou pro střih větví až 35 mm.
Popis
GARDENA combisystem kovadlinkové nůžky na větve vám pomohou snadno odstranit suché a lámavé větve.
5-stupňová převodovka a dvojitý pákový efekt vám poskytnou 3krát větší výkon, šetří vaši energii a snižují vaši námahu při prořezávání.
Díky kalenému ostří s kovadlinkovým principem střihu a nepřilnavým povrchem můžete bez námahy provádět čistý, hladký a pro rostliny šetrný střih větví až do průměru 35 mm.
Manipulace s nůžkami na větve je výkonná a pohodlná díky nastavitelné ergonomické D rukojeti.
D-rukojeť má úložný prostor pro upevnění konců lanek na obou stranách, aby se kabel při práci a skladování nezamotával.
Samotná stahovací šňůra je 4,7 m dlouhá a odolná proti roztržení.
Práce v korunách stromů je mnohem snazší, protože nůžky lze zavěsit na větve.
To vám umožní pohodlně tahat za tažnou šňůru s minimální námahou.
Kovadlinkové nůžky na větve jsou součástí řady GARDENA combisystem.
Lze je používat jako ruční nůžky nebo zkombinovat s násadami combisystem, jako je např. teleskopická násada, která se prodává samostatně.
Neviklavé připojení zaručuje bezpečný střih ve velkých výškách. GARDENA jako výrobce vám poskytuje na tento kvalitní výrobek vyrobený v Německu záruku v trvání 25 let.
Vyjádřete svou vizi s přesností.
Snadno použitelné, účinné a odolné střihací nástroje pro kreativní zahrádkáře.
Více informací
Výrobky značky GARDENA, vyráběné v německém Ulmu, jsou v oboru péče o zahradu upřednostňovanou značkou milionů majitelů domů a zahrad po celém světě. Důvodem je skutečnost, že výrobky GARDENA nabízí ucelenou řadu veškerého potřebného vybavení – bez ohledu na to, zda se jedná o zavlažovací systémy, čerpadla, robotické sekačky, výrobky smart system, výrobky pro péči o trávník, péči o keře a stromy, zahradní nářadí, nářadí na obdělávání půdy nebo výrobky pro městské zahradničení (city gardening). Současná značka GARDENA je přední značkou v oboru vysoce kvalitního zahradního nářadí v Evropě a má zastoupení ve více než 80 zemích po celém světě. K oslovování zákazníků, kteří svou zahradu považují za „živoucí prostor, který je součástí přírody“ a místo dobré pohody, rekreace a zábavy, využívá emocionální přístup.