Dlouhá zavlažovací tyč GARDENA s ergonomickou rukojetí a vysokým dosahem pro šetrné zavlažování zahrady, balkonů a teras.
Popis
Dlouhá zavlažovací tyč GARDENA má velký dosah a optimálně zavlažuje zejména větší plochy.
Šetrné zavlažování rostlin
Ať už se jedná o balkon,terasu nebo zahradu: Díky měkkému a rozptýlenému postřiku lze důkladně a šetrně zalévat rostliny v květináčích, záhony a větší plochy.
Pomocí sprchového proudu lze šetrně zásobovat vodou i choulostivé rostliny, květiny, bylinky a sazenice.
Zavlažování zahrady i na těžko přístupných místech
Díky vyššímu dosahu lze snadno zavlažovat větší plochy, jako jsou květinové a zeleninové záhony.
Díky tomu lze také snadno dosáhnout do středu záhonu z jeho okraje.
Množství vody podle potřeby
Jednoduchým ovládáním jednou rukou zavlažovací trysky lze proud vody zapnout a vypnout podle potřeby.
Pro trvalé zavlažování lze pulzní spouštěč zablokovat.
To znamená, že uživatel nemusí neustále spouštět proud vody a zavlažování zahrady může probíhat bez námahy.
Robustní a odolné
Díky ochraně proti mrazu nejsou pro zavlažovací tyč problémem ani mrazivé teploty.
Měkký plastový kroužek na hlavě ji chrání před poškozením.
Díky tomu je odolná a nezlomí se ani v chladné zimě.
Pohodlné ovládání Ergonomická rukojeť zabraňuje sklouznutí při zavlažování rostlina tyč je po ruce.
Hadicovou sprchu lze pohodlně ovládat jednou rukou.
Ergonomický a funkční design zajišťuje vysoký komfort při zavlažování zahrady.
Více informací
Výrobky značky GARDENA, vyráběné v německém Ulmu, jsou v oboru péče o zahradu upřednostňovanou značkou milionů majitelů domů a zahrad po celém světě. Důvodem je skutečnost, že výrobky GARDENA nabízí ucelenou řadu veškerého potřebného vybavení – bez ohledu na to, zda se jedná o zavlažovací systémy, čerpadla, robotické sekačky, výrobky smart system, výrobky pro péči o trávník, péči o keře a stromy, zahradní nářadí, nářadí na obdělávání půdy nebo výrobky pro městské zahradničení (city gardening). Současná značka GARDENA je přední značkou v oboru vysoce kvalitního zahradního nářadí v Evropě a má zastoupení ve více než 80 zemích po celém světě. K oslovování zákazníků, kteří svou zahradu považují za „živoucí prostor, který je součástí přírody“ a místo dobré pohody, rekreace a zábavy, využívá emocionální přístup.