Gardena 18231-20 opravka na textilní hadici Liano™ 3/4"

Objednací kód: 8997768,Part No.: 18231-20,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

Doprava zdarma
Loading...

239 Kč/kss kódem
299 Kč
247 Kč bez DPH
Loading...

Popis

Opravte svou textilní hadici Liano™ s průměrem 19 mm (3/4") v několika snadných krocích nebo propojte dvě textilní hadice Liano™ pomocí opravky Liano™ 3/4" značky GARDENA. Praktická opravka ukáže své přednosti v případě, že byla vaše hadice Liano™ poškozena například robotickou sekačkou. Tím, že hadici opravíte, místo abyste ji vyhodili, podporujete udržitelnost. Nejprve vystřihněte poškozenou část textilní hadice Liano™ standardními nůžkami. Nejsou potřeba žádné další nástroje a podrobné pokyny vysvětlují každý krok. Upínací matice zajišťuje při použití opravky těsné a spolehlivé spojení připojených konců hadic. Opravka je odolná vůči UV záření a mrazu, takže ji můžete na zahradě skladovat po celý rok. Tento kvalitní produkt se vyrábí v Evropě a GARDENA vám poskytuje na opravku textilních hadic Liano™ 3/4" záruku v trvání 5 let po registraci na gardena.com/registration do 3 měsíců od zakoupení. Original GARDENA System.

Více informací

Výrobky značky GARDENA, vyráběné v německém Ulmu, jsou v oboru péče o zahradu upřednostňovanou značkou milionů majitelů domů a zahrad po celém světě. Důvodem je skutečnost, že výrobky GARDENA nabízí ucelenou řadu veškerého potřebného vybavení – bez ohledu na to, zda se jedná o zavlažovací systémy, čerpadla, robotické sekačky, výrobky smart system, výrobky pro péči o trávník, péči o keře a stromy, zahradní nářadí, nářadí na obdělávání půdy nebo výrobky pro městské zahradničení (city gardening). Současná značka GARDENA je přední značkou v oboru vysoce kvalitního zahradního nářadí v Evropě a má zastoupení ve více než 80 zemích po celém světě. K oslovování zákazníků, kteří svou zahradu považují za „živoucí prostor, který je součástí přírody“ a místo dobré pohody, rekreace a zábavy, využívá emocionální přístup.
GARDENA

Další produkty značky GARDENA

Záruka

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • WWW: https://www.gardena.com/cz/c/podpora/opravy-a-udrzba/opravy-servis
  • Tel.: Bezplatná linka: 800 100 425
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz výrobcem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  • Hodnocení

    Loading...

    Poradna

    Loading...