Gardena 18005-20 nástěnný držák na hadici s hadicí

Objednací kód: 8882533,Part No.: 18005-20,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

Je nám líto,
ale tento produkt je beznadějně vyprodán a nebo je pouze dostupný jako dárek k vybranému výrobku. Vyberte si, prosím, ze související nabídky níže.

Popis


GARDENA 18005-20

Tato sada obsahuje GARDENA nástěnný držák na hadici (č.v. 241) a 20 m hadice 13 mm (1/2 "), všechny potřebné systémové díly Original GARDENA a nastavitelný postřikovač. Hadice je odolná vůči tlaku a udržuje si svůj tvar (až do tlaku 22 barů, při kterém dojde k prasknutí hadice). S touto hadicí můžete zavlažovat dlouho, protože má záruku 12 let. Při skladování se hadice jednoduše omotá okolo držáku. Vždy je připravena pro další použití. Na držáku jsou praktické možnosti na zavěšení postřikovačů, sprch nebo zavlažovačů. Když ji potřebujete, je vždy po ruce. Pro dlouhotrvající radost ze zavlažování.


Více informací

Výrobky značky GARDENA, vyráběné v německém Ulmu, jsou v oboru péče o zahradu upřednostňovanou značkou milionů majitelů domů a zahrad po celém světě. Důvodem je skutečnost, že výrobky GARDENA nabízí ucelenou řadu veškerého potřebného vybavení – bez ohledu na to, zda se jedná o zavlažovací systémy, čerpadla, robotické sekačky, výrobky smart system, výrobky pro péči o trávník, péči o keře a stromy, zahradní nářadí, nářadí na obdělávání půdy nebo výrobky pro městské zahradničení (city gardening). Současná značka GARDENA je přední značkou v oboru vysoce kvalitního zahradního nářadí v Evropě a má zastoupení ve více než 80 zemích po celém světě. K oslovování zákazníků, kteří svou zahradu považují za „živoucí prostor, který je součástí přírody“ a místo dobré pohody, rekreace a zábavy, využívá emocionální přístup.
GARDENA

Další produkty značky GARDENA

Záruka

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • WWW: https://www.gardena.com/cz/c/podpora/opravy-a-udrzba/opravy-servis
  • Tel.: Bezplatná linka: 800 100 425
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz výrobcem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  • Hodnocení

    Loading...

    Poradna

    Loading...