Gardena 13367-20 Inteligentní zásobník vody

Objednací kód: 9925436,Part No.: 970548601,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

Doprava od 59 Kč
Vyzvednutí zdarma
Loading...

Sada se systémovými díly 1 x 10.5 l zásobník na vodu, 1 x koncová zátka 3/16"

396 Kč
327 Kč bez DPH
Loading...

Popis

GARDENA zásobník na vodu o objemu 10,5 litru je optimálním řešením pro zavlažování vašich rostlin pomocí sady AquaBloom nebo pro zavlažování během dovolené - bez přípojky na vodovodní řad. Byl vyroben z až 80 % recyklovaného materiálu a nabízí skladovací možnosti pro doplňky, které se momentálně nepoužívají. Díky chytrému, modernímu designu se zásobník vody nenápadně vejde do vašeho obytného prostoru i ven na váš balkon. I když budete pryč delší dobu, není to problém. Díky možnosti připojení dalších zásobníků vody lze objem vody zvýšit. GARDENA zásobník vody je vyroben v Německu a zaujme vysokou svou kvalitou. Péče o rostliny, když nejste doma. Nezávislé zavlažování pokojových rostlin.

Více informací

Výrobky značky GARDENA, vyráběné v německém Ulmu, jsou v oboru péče o zahradu upřednostňovanou značkou milionů majitelů domů a zahrad po celém světě. Důvodem je skutečnost, že výrobky GARDENA nabízí ucelenou řadu veškerého potřebného vybavení – bez ohledu na to, zda se jedná o zavlažovací systémy, čerpadla, robotické sekačky, výrobky smart system, výrobky pro péči o trávník, péči o keře a stromy, zahradní nářadí, nářadí na obdělávání půdy nebo výrobky pro městské zahradničení (city gardening). Současná značka GARDENA je přední značkou v oboru vysoce kvalitního zahradního nářadí v Evropě a má zastoupení ve více než 80 zemích po celém světě. K oslovování zákazníků, kteří svou zahradu považují za „živoucí prostor, který je součástí přírody“ a místo dobré pohody, rekreace a zábavy, využívá emocionální přístup.
GARDENA

Další produkty značky GARDENA

Záruka

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • WWW: https://www.gardena.com/cz/c/podpora/opravy-a-udrzba/opravy-servis
  • Tel.: Bezplatná linka: 800 100 425
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz výrobcem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  • Hodnocení

    Loading...

    Poradna

    Loading...