Gardena 0989-20 Cleansystem mýdlové tyčinky

Objednací kód: 9925708,Part No.: 0989-20,Záruka spotřebitel/ostatní: 24 měsíců / 24 měsíců

Doprava zdarma
Loading...

Sada se systémovými díly 10 x mýdlové tyčinky

89 Kč
74 Kč bez DPH
Loading...

Popis

S mýdlovými tyčinkami od společnosti GARDENA je čištění ještě snazší. Podporují intenzivní čištění plastových povrchů nebo povrchů opatřených nátěrem. Obzvláště zvyšují účinnost používání ručního kartáče a ručního mycího kartáče. Mýdlové tyčinky lze snadno přidávat do otvoru ručního kartáče a ručního mycího kartáče od společnosti GARDENA. Zde jsou smíchány s vodou a poté je roztok vody a mýdla prostřednictvím štětin nanášen na čištěný povrch. Není nutné přidávat čisticí vodu. Mýdlové tyčinky jsou biodegradabilní a dostupné v plastových baleních po 10 kusech. Jsou vhodné pro všechny ruční mycí kartáče od společnosti GARDENA (č.v. 984-20, 987-20, 5574-20) a pro všechny ruční kartáče od společnosti GARDENA (č.v. 988-20, 5572-20). Uklízení může být tak snadné. Specifikace Sada se systémovými díly 10 x mýdlové tyčinky Záruka společnosti Gardena Záruka 5 let

Více informací

Výrobky značky GARDENA, vyráběné v německém Ulmu, jsou v oboru péče o zahradu upřednostňovanou značkou milionů majitelů domů a zahrad po celém světě. Důvodem je skutečnost, že výrobky GARDENA nabízí ucelenou řadu veškerého potřebného vybavení – bez ohledu na to, zda se jedná o zavlažovací systémy, čerpadla, robotické sekačky, výrobky smart system, výrobky pro péči o trávník, péči o keře a stromy, zahradní nářadí, nářadí na obdělávání půdy nebo výrobky pro městské zahradničení (city gardening). Současná značka GARDENA je přední značkou v oboru vysoce kvalitního zahradního nářadí v Evropě a má zastoupení ve více než 80 zemích po celém světě. K oslovování zákazníků, kteří svou zahradu považují za „živoucí prostor, který je součástí přírody“ a místo dobré pohody, rekreace a zábavy, využívá emocionální přístup.
GARDENA

Další produkty značky GARDENA

Záruka

Máte problém se zakoupeným výrobkem v záruční lhůtě? S reklamací se můžete obrátit přímo na autorizovaný servis. Vyřízení reklamace může být o několik dnů rychlejší, protože se zboží nemusí přepravovat mezi servisem a obchodem, jste v přímém kontaktu s reklamačním technikem a váš problém můžete konzultovat přímo s kompetentní osobou.

V žádném případě se nezříkáme odpovědnosti reklamovat zboží, pouze nabízíme možnost rychlejšího vyřízení.

Informace o autorizovaném servisu

  • WWW: https://www.gardena.com/cz/c/podpora/opravy-a-udrzba/opravy-servis
  • Tel.: Bezplatná linka: 800 100 425
  • Způsob uplatnění: ONLINE požadavek (svoz výrobcem) na uvedeném WWW, nebo tel.
  • Hodnocení

    Loading...

    Poradna

    Loading...